Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 1:08

Endnu en gang træning. Den her gang dog ikke i sin kampsport, nej - ham og bandet havde endnu et gig her i weekenden, han måtte gøre sin del for at være parat. Så, han pluggede sin Gibson Explorer i, tjekkede en hurtig gang at den stadig var stemt korrekt. Det var den, og med et smil satte han ligeledes mikrofonen i lokalet til - nede på et fornuftigt niveau så han ikke ville forstyrre folk. Og nu, til at spille... Hvilken sang... Hmm. Jo, nu havde han det. So Cold fra Breaking Benjamin.

Med det besluttet, begyndte han at spille, og da det var tid til det, også at synge.


Sidst rettet af Kakashi Hatake Tors 23 Aug - 2:15, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 2:13

Madara gik rundt på skolen. Han ville gerne chekke de forskellige faciliteter. Mest var han ude efter at se deres bibliotek og forskellige klubber.
Madara havde altid været interesseret i skak, dog ville han være overrasket over at finde en skakklub på denne skole.
Efter noget vandren i gangene og flere undrende blikke fra folk han passerede, hørte han musik fra en af lokalerne. Det var tydeligt at høre, det var en der spillede, og at det ikke bare var en afspiller.
Muligvis nogen der var med i en eller anden form for musikklub. Måske vidste de noget om andre klubber, såsom skak.

Madara begyndte at gå hen i retningen mod musikken.

Han nåede til lokalet, og tog fat i håndtaget. Stoppede. Var det en god ide, bare sådan at gå ind i et lokale?... Intet vover, intet vinder. "GERONIMOOOOOOOOO!!!" tænkte han, med et smil.
Åbnede døren lige så stille. Indenfor stod en hvidhåret lidt ældre fyr, og spillede løs på sin guitar, mens han skrålede som om han var stukket af flere bier på en gang.
...
"Hmmmmmm..." tænkte Madara. Der er et eller andet ved ham, der virker bekendt.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 2:17

Han opdagede ikke den nyankomne - han stod og spillede med lukkede øjne, fod der vippede i takt med musikken, totalt opslugt af at spille og synge, øve sig til næste gig. Sådan var det tit når han begyndte at spille - han lagde ikke mærke til verden omkring sig medmindre folk begyndte at snakke til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 2:29

'Hmmmm.' Sagde Madara. Mens han tænkte; 'Han er i sin egen verden. Koncentrerer sig så meget, at han er tabt for omverdenen'.
Han forsatte ind i lokalet. Mest af alt fordi han var nysgerrig over at vide, hvor han havde set hvidtop før.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 2:37

Da han bevægede sig længere ind i lokalet, ville han også kunne se guitaren fra den rette vinkel - og derfor se det specielle paintjob der var blevet lavet på den. Og i samme øjeblik stoppede Kakashi med at synge - for nu var det tid til guitarsoloen, og hans fingre fløj hen over strengene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 2:44

Madara standsede. Stod hvor han var, lagde armene over kors, lod hvidtop spille som besat på guitaren. guitaren....Et eller andet ved den der ringede en klokke...HVOR havde Madara set det før?
Hmmmm, der er noget med nogle af de bands Madara så på nogle af de scener, han havde været forbi....
Så med ét, kan Madara huske hvidtoppen! Forståeligt nok var Madara ikke i stand til at genkende ham med det samme, for hvidtop havde en maske på, sidst Madara så ham.
Madara står på samme sted, og lader hvidtop afreagere på sin guitar.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 2:50

Selvfølgelig, sluttede sangen inden længe, og mens han lod den sidste tone dø ud på guitaren, åbned ehan øjnene - og var ikke engang overrasket da han så en anden. "... Jeg spacede vist igen, huh?" han grinede. "Jeg lægger aldrig mærke til folk der kommer ind når jeg øver."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 3:04

Hvidtop virkede ret selvtilfreds... Og måske også en smule selvglad. Gad vide hvordan hvidtop ville reagere hvis man lod som om man ikke genkendte ham? Det ville være sjovt at gøre et forsøg. bare for at se hans reaktion. Madara gnæggede indvendigt.
madara svarede med; 'ja. Du var ret meget væk. Men det kan man vel forvente af en der er i koncentrationens omsluttende favn.'
'er du med i en eller anden musik klub? Jeg vil nemlig gerne vide, hvor mange og hvilke klubber i har her på skolen'
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 3:08

"Ikke rigtigt... Jeg tager ekstra timer i musik og er med i et band, men ikke med i nogen klub som sådan." han stillede sin guitar til side. "Og synes ikke jeg har set dig før. 1g'er, går jeg ud fra?" Siden han kendte alle 2g'ere og 3g'ere måtte han jo nødvendigvis være 1g'er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 3:26

'Ja jeg er 1. g'er.' Madara slentrede lidt tættere på, stadig med korslagte arme, og med en afslappet attitude.
'Men kender du til andre klubber? Eller har hørt noget om andre klubber?'
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 3:33

"Ikke rigtigt. Kun nogle få jeg er blevet inviteret til men har afvist." han trak let på skuldrene. "Den for topeleverne, den for atleterne, den for skole bandet..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 3:40

'arh! så i har ikke noget skak klub? Det var godt nok ærgeligt... Så må jeg jo tage sagen i egen hånd...'
'Jeg går da ud fra at i har et bibliotek?'
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 3:44

"Jo, selvfølgelig har vi det." han smilede og tog en tår vand fra den vandflaske han havde været klog nok til at tage med ind. "Og jeg ved ikke om vi har en skak klub, men det kunne da godt tænkes." han trak let på skuldrene. "Jeg foretrækker bare at koncentrere mig om musikken og kampsporten."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 3:54

Madaras førstehånds indtryk af Hvidtoppen; Selvhævdende, selvretfærdig dog venlig. 'Hmmm' tænkte Madara 'Han virker til at være flink nok. Dog er det nok ikke en jeg gider føre en dyb samtale med.'
'Mon ikke jeg kan give ham lidt credit, og se hvordan han reagerer på det?' tænkte Madara.

'Ja jeg kan se du interesserer dig for musikken. Hvor længe har du spillet på guitar? det lød ret godt?' Sagde Madara, i lidt mildere stemme og ansigtet løftet i let milde folder, til den selvhævdende hvidtop.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 4:00

"Har spillet i 8 år. Været i band de sidste 4." han smilede skævt. "Og tak."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 4:22

Det skæve smil fra hvidtoppen. enten er han usikker eller også spiller han smart. Eller også begge dele...
Madara kunne godt se at han ikke havde mere at gøre her. Hvidtoppen kunne tydeligvis ikke hjælpe ham med at definere klubberne. Ihvertfald ikke de klubber Madara var interesseret i.
Måske skulle man lige spørge om navn og klasse for god ordens skyld.
'Jeg hedder Madara Uchiha, og er lige begyndt på skolen i 1. g. Hvad hedder du?'
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 4:25

"Kakashi Hatake. 2g," endnu et skævt smil. Det var hans smil som regel. Begge øjne, både det skadede og det normale, gav hele Madara et kort blik. "Forresten, fed stil du har kørende der."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 4:32

Madara kiggede ned af sig selv: Sorte hullede og slidte jeans, en Satyricon t-shirt, en enkelt nittearmbånd. han lignede alle de andre metaller teenagere i hans egne øjne. Men set ude fra hvidtops synsvinkel kunne Madara godt se, at det ville være en 'fed stil', da det mindede om hvidtops egen stil.
'Jo tak, og du er heller ikke tabt bag en vogn hvad angår tøjstil.' Hvidtops smil blev gengældt.

I madaras øjne lignede hvidtop mest af alt en slags fortabt unge, der havde oplevet en del svære ting, og som brugte musik, som en slags virkeligheds flugt.

'Nå men, det var hyggeligt at møde dig Kakashi. Jeg smutter videre for at undersøge skolen, inden jeg for alvor begynder her.'
madara vendte sig halvt mod døren.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 4:33

"Ses vel nok sometime." han smilede skævt. "Eventuelt ved en af natklubberne eller barerne hvis du er en af dem der kommer der."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Madara Uchiha Tors 23 Aug - 4:40

'Er sjældent ude, men det ville være fedt at ses igen i en band/tilskuer situation' 'Fortsat god træning.' Smilte Madara og kig hen og ud af døren.
Døren lukkede efter Madara med et blødt smæk.
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 14/08/12

Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Gæst Tors 23 Aug - 5:33

Hmm. Den dude virkede da okay. Og han så heller ikke for værst ud... Nå, idet mindste ville han være nem at genkende fremover. Med et nyt grin på læben, fortsatte han sin træning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]] Empty Sv: Musiklokalet... Efter skoletid. [[Privat]]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum