Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aftentræning

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 9:55

Kira kiggede på Lacus hele tiden "Nååh... en skam, her gik man lige og troede du ledte efter mig.. ja ja... man har vel lov og blive skuffet.." Han talte i en drilsk tone, og kiggede på Kakashi "Ohh hey mate"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 9:56

"Hvad så? Hvad sker der her?" spurgte han med et grin og kastede et blik mellem Lacus og Kira.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 10:03

Grimmjow grinede og svarede Kakashi på hans spørgsmål "Vi var i gang med en trænings kamp da Hinata der afbrød os. Men jeg tror nu at vi var blevet afbrudt alligevel" Han kikkede på Kira og så på Lacus og regede hurtigt to og to ud. Han grinede højt og rystede lidt på hovedet "Shit glad for det ikke er mig som bliver Jaloux over en lille dreng kikker på lotus"..
Han tog sit håndklæde og vandflaske og gik med et vink ud i omklædningsrummet..

//grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 10:08

Lacus blev knald rød i hovedet af både Kira og Grimms kommentar... Hun vidste ikke hvad hun skulle sige og hun vidste det var en dårlig ide at komme derhen. Hun kiggede ned i gulvet og ville egentlig bare gå igen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 10:09

Kira kiggede over skulderen da Lacus pludselig blev stille og lagde mærke til hende. Han kiggede på Kakashi "Undskyld mig.." han gik hen til hende og stoppede foran hende og lagde en hånd på hendes skulder "Lacus?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 10:15

Hmm. Måske burde det egentligt være bedst at lade de to alene med de vibrationer der var i luften. Han kunne bare skride hen i den lille sal og træne istedet. "Nå... Jeg giver lige jer to lidt privatrum, right?" et smil der var større end hvor glad han følte sig. "Skrider hen i den mindre sal og træner hvis nogen af jer vil i kontakt med mig." og med det skred han ud af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 10:16

Lacus kiggede på Kira og sagde " Hvad er det?" Hun kiggede på ham med et seriøst blik.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 10:19

Han kiggede på hende med et roligt blik "Jeg syntes det rart du føler efter mig, lidt.. Viser mig du interesseret, det gør mig glad" Han lænede sig ind og gav hende et kys på kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 10:22

Hun så på ham med et beroliggende blik "Syntes du slet ikke jeg er den mindse irreterende, det var ikke med vilje, jeg kom jo bare forbi for at sige hej også så jeg den pige stå og kigge på, det gjorde mig lidt jalous, ved godt jeg ikke har ret til det. men det er svært når det er en person jeg kan lidt...WUP!!" Hun vendte sig hurtigt om da hun kom til at sige noget hun ikke skulle, hun blev knald rød i ansigtet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 10:24

Han kunne ikke lade være og smile over hvad hun sagde. Det var sødt sagt, og han følte sig en smule glad over det. Han lagde armene om hende bagfra og holdt hende helt ind til sig og hviskede i hendes øre "Uanset hvor mange piger der kigger, så det ikke mig der kigger på dem.." han valgte ikke at kommentere det sidste da det tydeligt gik hende på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 10:27

Hun holdte om hans hænder og kom i tanke om han lige havde trænet og var svedet til "ø-øhm du sveder..." Hendes skjorte var blevet helt våd på ryggen og var blevet gennemsigtig "Jeg kan mærke min sjkorte klistrer sig fast til min hud"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 10:28

Han slap hende hurtigt og trak sig lidt væk "Arhh shit.. sorry.. tænkte mig ikke lige om" Han stod og kiggede akavet på hende og kløede sig i håret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 10:33

Hun kiggede akaveet på ham og sagde "Det gør ikke noget, nu skal jeg så bare i bad, så jeg ikke dufter af dig " Hun grinede flirtende til ham og sagde "Jeg har jo ikke lyst til at blive våd lige nu"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 10:36

"jaa jeg må også hellere.." han smilte til hende og hentede sin tank top og flaske og gik hen til hende igen "undskyld igen" han gav hende et kys på kanden og gik ud i omklædningrummet for at gå i bad //Kira er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 10:39

Lacus gik op på værelset for at gå i bad.

// Lacus Ude //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning - Page 2 Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum