Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aftentræning

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Aftentræning Empty Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 0:55

Kira havde forladt kantinen efter han havde snakket med Lacus, på vejen havde han set gymnastiksalen. Han havde pakket sine ting ud og fundet sit trænings tøj og nu var han gået derned. Han vidste ikke hvornår grimmjow ville komme, han var vist ret optaget, så han havde besluttede sig for nogle timer efter bare at gå derned. Han stod midt på gulvet og lavede nogle øvelser iført sine løse bukser og en tank top der viste hans overarme der var let trænet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 1:36

Grimmjow kom ud fra omklædningsrummet i et par løse bukser og en tanktop og så Kira.
"Ah så det var dig som var herinde" sagde han imens han gik over mod ham.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 1:51

Han stoppede og kiggede på grimmjow der kom ind og sendte ham et smil "jaa. jeg så stedet da jeg var på vej til mit værelse fra kantinen af, og det trak vist lidt ud for dit vedkommende. Jeg tænkte jeg bare gik herned for at gå i gang" han kiggede rundt i lokalet og så på grimmjow igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 2:00

Grimmjow stoppede op og kikkede lidt rundt. De var helt alene så de skulle ikke tage hensyn til nogen. Han kikkede tilbage på Kira og spurgte lidt flabet "Når hvordan gik din date med Lacus så?". Han smilede lidt flabet begyndte at strække lidt ud.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 2:04

Han gik i gang med nogle øvelser igen imens hans svarede ham "Vi drak bare en cola i kantinen, men det da ikke sidste gang jeg har set hende.." han smilte lidt "Jeg så en plakat om noget skolebal, det i overmorgen ik? (det jo fredag aften)" han skiftede stilling inden han fortsatte "det var måske en oplagt mulighed... Men hvordan gik din, ja date er vel ikke det rette ord" han grinte lidt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 2:12

Grimmjow kikkede op på Kira og grinede "Nej det er det jo nok ikke Kira. Joh det er nu på søndag overvejede lidt om jeg skulle høre Lotus om hun ville med....".
Han stillede sig op og hoppede bag over så han lavede en baglæns salto og svarede flabet "Nårh siger du det.. Nej det var nok ikke en date som så men det var nu meget sjovt"..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 2:15

Han smilte lidt og fandt en bænk så han kunne lave en stræk øvelse hvor han lagde benet op på den og strakte ud "Tjah.. jeg kender jer ikke godt nok til at kunne blande mig, men ham der Tyson hed han vidst.. Hvad er der lige med ham?" han kiggede over på ham "Hun sagde hun var single, han virkede ikke helt enig" han smilte lidt ved tanken over Tysons reaktion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 2:21

Grimmjow stod og kikkede lidt op i loftet og svarede "Tyson er en player kan man sige.. Han har mange jern i ilden på en gang og det kunne Lacus ikke lige tag.. Forstår hende faktisk godt lidt, jeg mener at have en kæreste som render rundt og flirter med andre imens de er sammen. Det er bare ikke godt spil hvis du forstår.. Jeg har nu intet imod Tyson overhovedet han er en god fyr når man lære ham lidt at kende. Så jeg blander mig ikke i hvad Tyson laver så længe han holder sig fra Lotus og Lily"
Han kikkede hen på Kira og grinte lidt "Shit jeg lyder jo helt filosofisk"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 2:28

Kira kunne ikke lade være med at smile lidt "jaa lidt filosofisk... men det gør nu ikke så meget. Jeg bryder mig ikke helt om de fyrer der skal flirte med alle.. jeg har personligt aldrig kunne forstå det. Man vælger en pige og holder sig til hende.." han skiftede ben og fortsatte "Men da rart at vide, så kan jeg godt invitere hende til bal"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 2:36

Han kikkede på Kira og svarede med et lille smil "Har du helt ret i må jeg indrømme.. Men skal vi komme videre med træningen eller skal vi snakke"
Han stillede sig i en position det kunne være godt med noget Kumite. Det var længe siden han sidst havde lavet Kumite så skulle nok blive sjovt.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 2:40

Han kiggede op på ham og nikkede og gik hen til en plads på gulvet der var plads nok og kiggede på ham "Skal vi tage en kamp, du ved bare for sjov?" han blev stående og kiggede roligt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 2:53

Han kikkede over på Kira og svarede "Joh hvorfor ikke skal nok blive sjovt at se hvad du kan".
Han rykkede sig tættere på Kira og begyndte at lave en serie af håndslag og spark mod ham.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 2:55

Kira smilte og gjorde sig klar, da han kom tættere på udnyttede han sin hurtighed og smidighed fra hans streetfight.. Normalt ville man ikke tro han var smidig på grund af hans muskulatur, men det var han. Han dukkede sig for nogle slag og da han kom op igen lavede han et sving med benet og sparkede ud efter ham efterfulgt af han hurtig kom ned og støttede på hænderne og svingede ud efter ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 3:08

Grimmjow parrede Kira's spark og hoppede over det andet spark imens han bevægede sig bagover og landede på hænderne og lavede et cirkelspark. Grimmjow havde lært noget af nogle folk fra gaden så han var mindst lige så smidig som Kira når han gad.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 3:12

Kira nåede kun lige at læne sig bagover for at undgå cirkelsparket og da benet var passeret hoppede han et skridt tilbage og smilte "slet ikke dårligt" han stod ikke længe før han tog et par hurtige skridt hen til Grimmjow og slog ud efter ham med en serie slag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 6:33

Hinata kommer går ind til Gymnastiksalen og ser to drenge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 9:14

Grimmjow nåede kun lige at lave et rullefald og hoppe tilbage inden Kira ramte ham. Han rejste sig op og skulle lige til og angribe ham igen da han se en pige gå ind i hallen.
Han sukkede og tog sin hånd op gennem sit hår imens han gik stille og roligt hen mod Kira.
"Jeg tror det må være det Kira. Ser ud til at vi er kommet indover de sene idræt timer" svarede han da han var kommet helt hen til Kira.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 9:26

Kira stoppede og kiggede på ham.. Han kiggede imod døren og så en pige. Han kunne mærke det havde været en udfordring, for han havde det varmt. Han trak toppen over hovedet og hans muskuløse overkrop blev synlig.. "Jaa det ser ud til vi hellere må stoppe for nu" han gik over og tog sin vandflaske og tog en tår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 9:28

Lacus Kom gående ind i Gymnastik salen, da hun så en pige kigge på både Kira og Grimm. Hun stod lidt og kiggede og havde set Kira smide trøjen, foran Hinata. hun tænkte "Hmm...hvad foregår der lige her....okay rolig nu Lacus, tag det med ro...der er sikkert en god grund til at han smed trøjen foran hinata"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 9:35

Grimmjow grinede og tog sin tanktop af, han havde fået det varmt. Han gik hen og tog sit håndklæde og tørrede sveden af panden. "Du kæmper godt må jeg sige Kira. Rart med noget modstand for en gangs skyld" svarede han imens han rullede sine skuldre rundt.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 9:37

Kira smilede "Jamen i lige måde.. Længe siden jeg har fået udfordring.. Må vi gøre noget mere" han kiggede over skulderen og fik øje på Lacus "følger du efter mig nu?" han smilte flirtende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 9:40

Lacus fik et ryk i sig, da hun hørte Kira's stemme. hun svarede hurtigt "ø-øhm...n-nej jeg ledte bare efter lotus, troede hun var med Grimm, men det kan jeg se hun ikke er" Hun prøvede at lyde overbevisende nok, hun var ikke tryg ved at Hinata bare stod og gloede på drengene. Lacus jalousi har det med at tage overhånd og overreagere.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 9:42

Kakashi kom sjoskende ind i hallen, iført sit træningstøj - normalt trænede han alene på dette tidspunkt, men blev overrasket da han så de fire andre. Han trak dog blot på skuldrene mentalt, og grinede så da han vinkede til dem mens han gik hen til dem. "Yo peepz." Som altid når han trænede med sig selv (hvilket han jo troede han skulle), var han iført sin gi og sit brune bælte. (næste skridt var det sorte)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Shika Søn 5 Aug - 9:51

Grimmjow kikkede hen på Lacus da han hørte nogen nævne hans navn. Han grinte da han udemærket kunne se gennem hvad Lacus sagde, han så hen på Kakashi og svarede "Hey Kakashi".
Han rystede lidt på hovedet og svarede flabet til Lacus "Jeg troede ellers at jeg så dig stå og snakke med hende længere henne ad gangen da jeg gik ind i omklædningsrummet. Men pyt jeg ved ikke hvor hun er Lacus".
Han kikkede hen på Hinata kort og så tilbage på Lacus og smilede stort..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Nobu Chan Søn 5 Aug - 9:54

Lacus skyndte sig at svarer og sagde "Det var tidligere ikke nu" Hun vidste godt hun var på spanden, men der var intet hun kunne gøre,hun var jaloux.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftentræning Empty Sv: Aftentræning

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum