Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

2 deltagere

Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 12:21

Naruto var i bad efter gymnastiktimen. Han havde lige klatret lidt ekstra i tovene bare fordi han skulle vise at han kunne - nu han var ny på skolen, måtte han gøre en ekstra indsats for at alle vidste hvor fantastisk Naruto Uzumaki på alle måder var! Derfor var de andre gået, da han kom ud i omklædningsrummet, og han havde det helt for sig selv. Han tændte alle bruserne så vandet kunne blive rigtig varmt, og stod og sang Nickelback meget højt og falsk mens han vaskede sit hår.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  SirDuckbutt Lør 8 Mar - 12:49

Sasuke havde været til gymnastik tidligere på dagen og havde glemt sit slips i omklædningsrummet. Nu havde han endelig en mellemtime, så han kunne hente det, så han ikke behøvede at høre på mere brok fra lærerne om 'ufuldendte skoleuniformer'. De kunne bare have ladet ham gå i fem minutter fra timen, så han kunne hente den, men nej nej, det kunne ikke komme på tale.
Han åbnede stille døren og begyndte at gå hen mod det sted, han havde lagt sit tøj, da han hørte en forfærdelig lyd inde fra bruserne, og det gik op for ham, at en af bruserne rent faktisk var tændt.
Han forsøgte i nogle få sekunder på at ignorere det men nysgerrigheden omkring, hvad det var, der lød som en kat, der blev kastreret, tog over, og han gik derhen, omkring hjørnet af flisevæggen, der adskilte de badende og dem, der skulle tørre sig, og fik øje på en lyshåret dreng, der så ud til at være på hans alder. Han havde set ham nogle gange før. De havde vist også haft en enkelt time sammen, fordi nogle af klasserne var slået sammen de dag.
Sasuke krummede først øjenbrynene, men løftede så det ene lidt, "jeg troede, alle folk sang godt i badet. Jeg tog vist fejl," sagde han koldt og lettere nedgørende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Lise Tirs 11 Mar - 4:46

"AND IIIIIIIIIIIIIIII MIIIIISS YOUUUUUUU BEEEN FAAAAAAAAAAAAAR AWAAAY FOR huh - hva'?"
Naruto tørrede sæbe ud af øjnene og kiggede på fyren. Bwadr. En eller anden højrøvet pretty-boy type. Han havde godt lagt mærke til ham i timerne. Sådan en fyr med svar på alle spørgsmålene, og som "tsk"ede hvis man tilfældigvis svarede forkert. Han skulede surt til Sasuke. "Du kan sguda bare lade være at høre efter. Ikke mit problem."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Mar - 5:09

"Mine ører kan ikke bare tages af. Jeg er tvunget til at lytte til det. Så hold mund inden jeg for dig til det," sagde Sasuke koldt og så på ham, som om han var en nylavet hundelort. Han sendte ham et hurtigt elevatorblik, løftede mundvigen en smule i et nedgørende smil og gik så tilbage til bænkene.
Slipset lå selvfølgelig ikke, hvor han havde lagt det. Irriterende. De andre elever på skolen skulle da også bare pille ved alle andres ting. Med et træt suk ledte han videre på de andre bænke; både ovenpå og nedenunder.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Lise Tirs 11 Mar - 5:18

Naruto hørte vantro hvad den anden dreng sagde, idet hans ansigtsudtryk langsomt ændrede sig til åben mund og polypper. Da han fik elevatorblikket og det smil, blev han fuldstændigt rødglødende. Han skyndte sig at vaske resten af sæben ud af håret og fulgte så efter Sasuke ind i omklædningsrummet. "Hey! Hey, du der! Hvad fanden bilder du dig ind! Jeg skal sgu nok bestemme hvornår jeg vil synge! Eller ejer du måske omklædningsrummet?" Han stirrede rasende på Sasuke.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Mar - 5:55

Sasuke lod frustreret sine fingre glide igennem sit pandehår, der dog bare faldt på plads igen, og hørte så pludselig den irriterende stemme bag sig igen. Han lukkede øjnene, sukkede indeni sig selv og åbnede dem igen, idet han vendte sig om.
Han stod og gloede lidt på ham, før han sagde, "Naruto, ikke?" han løftede mundvigen et par millimeter, før han spurgte, "var det ikke dig, der spurgte, om Sokrates var kejseren af Rom? Jeg synes, jeg kan genkende dit fjogede ansigt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Lise Tirs 11 Mar - 5:58

Naruto så ud som om han nægtede at tro det her. Hvad fanden var kravlet op i den fyrs røv og var døet der?
"Har du kigget dig selv i spejlet for nylig? Dit hår ligner - ligner - ligner en død and! Du er bare jaloux fordi jeg er herrelækker." Han stod lidt og tænkte og tilføjede så, "Du havde sgu da travlt med at tjekke mig ud lige før. Er du homo eller sådan noget?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 11 Mar - 12:04

Sasuke løftede bare øjenbrynet af hans kommentar om hans hår. Fornærmelsen prellede heldigvis fuldstændig af på ham. Hvis det havde være en anden, kunne det godt have sat hans pis i kog, men ham Naruto var da vist en rimelig uintelligent type, hvilket gjorde, at Sasuke næsten fik ondt af ham.
Han rystede opgivende på hovedet af det næste, han sagde, "tsh, hvis det gør dig glad," og vendte sig derefter om og begyndte at kigge efter sit slips igen. Han gad ikke bruge tid på at diskutere med den klovn.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Lise Tirs 11 Mar - 12:19

"HVAD TROR DU SELV!?" skreg Naruto. "Tror du du er.. enormt lækker eller sådan noget? Du er faktisk rimeligt grim! Kan du ikke fucke ud af det her badeværelse? Jeg får det faktisk lidt dårligt af at se på dig. Du.. forstyrrer min feng shui," sagde han overlegent.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  SirDuckbutt Ons 12 Mar - 9:39

Sasuke, der havde sat sig på hug for at kunne se under bænken, sukkede. Okay, nu var det ved at blive irriterende. Han rejste sig, vendte sig om og gik hen til Naruto, "for det første," begyndte han roligt, dog med en irriteret undertone, "så er det et omklædningsrum og ikke et badeværelse," han gav ham et skub i brystet, "for det andet er feng shui ikke noget man kan have som person. Og for det tredje," han gav ham et skub til, "så burde du se dig selv i spejlet, før du kommenterer på andres udseende," han stod lidt og så på ham, før han drejede om på hælen og begyndte at lede videre, "og få dog noget tøj på, du er til grin," tilføjede han med afsky i stemmen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Lise Ons 12 Mar - 9:50

"Hey!" Naruto pustede sig op da den anden dreng skubbede til ham. "Hey, vil du slås eller - eller har du bare et eller andet berøringstrangs - tings - problem? Jeg har herremeget feng shui! Meget mere end du nogensinde får din - din pretty boy! Er det din hjerne du har tabt eller mobilnummeret på din bøsseven, siden du render rundt og leder og tjekker mig ud imens?" Han stillede sig op i bodybuilder-positur og skubbede underlivet lidt frem. "Det her, det er sygt populært hos pigerne! Alle vil have en bid af Uzumaki Naruto!"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  SirDuckbutt Tors 13 Mar - 8:04

Sasuke vidste inderst inde godt, han burde ignorere ham, men han var så ynkelig, at det var umuligt ikke at svare igen. Han drejede sit hoved en halv omgang of løftede et øjenbryn over Narutos positur og drejede det så hurtigt om igen, så han ikke kunne se, at han smilede en smule over, hvor dum han så ud, "så det vil de? Fortæl mig lidt om din kæreste så. Hvad hedder hun? Eller de, hvis der er flere, nu hvor du jo er så populær," han rejste sig og kløede sig lidt i håret, før han så spørgende hen på drengen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Lise Tors 13 Mar - 8:11

"...altså, nu er jeg jo lige kommet her på skolen så.. jeg har ikke haf - jeg har ikke nogen her! Endnu! Men det kommer! Næste skolefest scorer jeg sygt mange damer! Mange flere end dig!!!" Naruto pegede anklagende på ham. "På min gamle skole, der havde jeg ti kærester! På en gang!"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..] Empty Sv: I bad efter gymnastik!!! [på en måde privat, i al fald i fare for at blive overtaget af random crazyness..]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum