Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forstyrret sind

Go down

Forstyrret sind Empty Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 7:43

Lotus stod og rettede på sin rottehale.. Hun lænte sig frem og ramte vasken der åbenbart var våd så hendes jakke blev det. Hun sukkede opgivende og tog jakken af og forsøgte at tørre den men det virkede ikke synderligt godt så hun satte sig ned på gulvet i stedet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:20

Raku kom ind på pige toilettet for at vaske en plet af sin nederdel, men da hun opdagede at Lotus sad der på gulvet, standsede hun kort og sagde "Hej.." og så kort på hende, men så gik hun indenfor og hen til en vask, efter at have taget noget papir og gjort det vådt, hvorefter hun stod og duppede på pletten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 8:29

Lotus kiggede op da nogen sagde hej og hun opdagede det var Raku "hej..." hun kiggede ned i gulvet og lukkede og øjnene kort. Hun hørte vandhanen blive tændt og åbnede øjnene "Hvad har du spildt?" hun rejste sig og gik roligt hen imod hende og så dirkete på hende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:43

Hun så på hende og sagde "Jeg faldt i sneen udenfor.." Og hun viste hendes halv våde uniform. Og hun spurgte så "Hvordan blev din jakke våd?"


Sidst rettet af Raku Ons 1 Aug - 8:51, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 8:49

hun kiggede undrende på hende "Hvordan blev den plettet af sne? den er hvid.... så burde den da kun blive våd??" hun kiggede på sin egen jakke hun stod med i armene "jeg ramte vasken der der var våd.." hun pegede på den og lænte sig så op af en dør ind til et toilet og stillede sig til at studere Raku lidt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:57

Hun så på den og sagde "Jeg tror det er jord.."
Hun så på Lotus og nikkede, mens hun sagde "Ja, det lyder meget logisk, hvorfor tænkte jeg dog ikke på det.." Hun så forlegent på hende, men rettede opmærksomheden imod pletten igen.
"Undskyld, at jeg har været så irriterende her de sidste par år.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 9:02

Hun blev stående med armene over kors og kiggede på hende... "Irriterende?" hun lagde hovedet lidt på skrå imens hun studere hver bevægelse hun lavede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:08

Hun så undrende på hende og spurgte "Er det ikke derfor du ikke har kunne lide mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 9:11

Hun rykkede sig væk fra døren og gik op imod hende med et blik der var udtryksløst.. "Har jeg sagt jeg ikke kunne lide dig? Mindes jeg bestemt ikke.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:16

"Jamen, du har da ikke ville snakke med mig eller noget.." sagde hun så og så på hende, med et lettere utrykt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 9:31

"Nogle gange så er jeres lille gruppe ret reserveret, og det klogere at holde sig passiv.... det burde du vide.." hun kiggede på hende med et roligt blik.. "Jeg bryder mig bare ikke altid om den måde du gør ting på, men betyder ikke jeg ikke kan lide dig"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:53

Hun så lettet på Lotus og smilte lidt til hende "Det er der ikke mange der gør.. Og jeg kommer ikke altid helt skindet fra det.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 9:57

Hun trak vejret dybt som om hun forsøgte at berolige sig selv og vendte sig med ryggen imod vasken og støttede med hænderne på den så hun kunne se Raku i øjnene "Du har bare dårlig timing.. men har intet imod dig.. men dig og lacus.. i er rimelig tætte og holder jer sammen, ikke ligefrem været passende at blande mig i det" hun slog sin ene hestehale om på ryggen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 10:03

Hun så på hende og sagde "Jamen du er mere end velkommen! Og det er da først i år at jeg er begyndt at snakke rigtig med Lacus.. Hun brød sig ikke rigtig om mig da vi var første års elever.." Hun så ned, men så hurtigt op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 10:05

"Jeg kom også først på skolen sidste år.. Husk jeg ikke 3års som jer.." hun kiggede på hende.. "Men ændre ikke på du heller ikke har snakket til mig, du undgik mig i kantinen forleden... måske det derfor jeg undgår dig?" Hun smilte flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 10:46

Hun så på hende og sagde "Jeg ville gerne snakke med dig, men du.. Jeg mener.. Hver gang jeg prøvede har du skubbet mig væk eller ikke haft tid.. Og grunden til jeg undgik dig, var fordi Grimmy-chan sagde at det nok ville være bedst hvis jeg holdt mig lidt på afstand og hængte mere ud med Ty-chan.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 10:49

hun kunne ikke lade være at smile lidt over hvad grimmjow havde sagt... Ingen tvivl om han kendte hende godt.. "Jeg lader ikke bare folk komme tæt på, og hver gang du forsøger at komme i kontakt med mig skal jeg have smidt dem der i hovedet, ryggen eller something else.." hun poked hendes ene bryst med en finger og smilte flabet "Ikke ligefrem den bedste måde at få venner på synes du?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:14

Hun så ned og rødmede lidt og hun sagde "Jamen, jeg kan ikke gøre for dem.. Og du må meget undskylde, men jeg vil gerne hilse på en anden måde, hvis det skulle være.." Hun så på hende, med en lettere kampgejst i blikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 11:29

Hun smilte lidt til hende "Nej ved jeg da godt, men du kunne jo godt tænke dig om ikke?" hun sukkede lidt opgivende.. "Måske skal du bare hilse på en lidt mere normal måde.. jeg mener... vi jo ikke ligefrem venner, så virker en smule anmassende" hun rykkede sig væk fra vasken og gik rundt om hende og kiggede op hende og stoppede op bag hende "Måske vil det løsne stemningen imellem os.. hvem ved..." hun smilte en smule flabet igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:55

Hun smilte og så på hende og sagde så "Ja, selvfølgelig, det er klart! Jeg skal nok hilse på en mere normal måde!" Hun smilte til hende og var det man kunne kalde lettere kamp klar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Felixnyuu Ons 1 Aug - 20:11

Lotus rystede en smule opgivende på hovedet men var godt tilfreds over hun ikke behøvede og blive pålagt kram der resulterede i hun fik bryster mast i hovedet og diverse andre steder. Faktisk var det en lettelse... Hun tog sin jakke over armen og gik hen til døren.. "jeg skal til time nu. Vi ses nok jo" hun sendte hende et halvt smil og gik ud af døren //Uden af tråden//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 20:50

Raku så efter hende og begyndte så hurtigt at skynde sig med at fjerne pletten på sin nederdel.
Da hun så var færdig, skyndte hun sig ud fra toilettet da hun ikke ville være alene i en 'blindgyde' alt for længe.
// ude af trååååden //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forstyrret sind Empty Sv: Forstyrret sind

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum