Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et vredt sind

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et vredt sind Empty Et vredt sind

Indlæg  Gæst Søn 26 Aug - 12:55

Hvorfor skulle hun lige gå bag om hans ryg når han gang på gang på GANG havde sagt at han havde det fint? At han ikke havde brug for hjælp? Hvorfor gik hans såkaldte bedste ven så alligevel bag ryggen på ham, til hans forældre, og sørgede for at de fik ham tvunget i terapi? Så meget for en bedste ven. Der var en grund til at han sagd ehan ikke ville være venner med hende mere. Det fortjente hun ikke, med det hun havde gjort.

Hun havde gået bag ryggen på ham. Han kunne simpelthen ikke se på det anderledes. Hun var en forbandet backstabber. Han havde det fint! Hvorfor kunne hun ikke se det? Han levede da stadig, gik rundt og snakkede og grinte med folk. Han snakkede bare ikke lige om visse punkter i hans liv, men var der ikke mange der havde det sådan? Havde ting de gerne ville skjule? Han klarede det i alt fald en del bedre end en vis anden... Mand... Han havde kendt.

Med et vredt suk smed Kakashi sig på sin seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:13

Døren ind til værelset gik op og Genma kom ind af døren. Han smækkede døren i bag sig med foden og gik hen til bordet og smed tasken. Et kort kik på Kakashi og han vendte hovedet tilbage til sin taske og åbnede den. "Hvad har fået dig i sådan et godt humør?" Spurgte han med en del sarcasme i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:15

"Såmen ikke andet end at ens bedste veninde har forrådt en." med en hurtig bevægelse, i kraft af vreden der stadig ulmede i ham, tog han fat i sin notesblok til sange, og en blyant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:19

Genma nikkede med hovedet imens han pillede sin blok og en blyant ud af tasken "Ja vel ja.. Hvad var det omkring?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:23

"Du ved godt hvordan hun hele tiden har været på nakken med mig med at jeg har 'brug' for hjælp, ikke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:27

Genma vendte sig rundt med sin blok og blyant i hånden og nikkede. "Jo det har jeg bemærket men har du skænket det en tanke at hun på et punkt måske har ret?" Han lænede sig tilbage så hans røv var mod bordet og den hånd med blok og blyant lå på bordet ved siden af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:29

Han stirrede på ham nogle gode sekunder. "Du ved udmærket godt at jeg godt kan klare mig selv. Jeg har aldrig haft brug for nogen, og det har ikke ændret sig. Jeg klarer mig fint nok."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:38

Genma kikkede grundigt på Kakashi "Selvfølgelig ved jeg godt at du kan klare dig selv Kashi. Men du har ikke snakket med nogen overhovedet om hvad der skete og jeg kan da godt forstå Kushina har sagt det til dine forældre.
Selv jeg har snakket med nogen om det som skete, alle har brug for at snakke ud om det på et eller andet tidspunkt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:39

Han vendte sig igen mod sin notesblok, skrev en linje. "... Jeg har aldeles ikke brug for at snakke om det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:43

Genma kikkede blot på kakashi og rystede lidt på hovedet imens han flyttede sig fra bordet og gik over til sin seng. Han smed dyne og hovedpune op i den ene ende og satte sig op ad det "Siger du ja Kakashi. Men du har faktisk ændret dig siden den ulykke om du vil kendes ved det eller ej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 6:49

"... Og hvad... Helt præcist... Mener du med det?" hans stemme var sænket, for første gang den dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:26

Han kikkede kort over på Kakashi inden han åbnede sin blok og begyndte at skrive i den "At du ikke er som du var før. Jeg savner faktisk den gamle Kakashi hvis jeg skal være ærlig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:36

Han sukkede. "Jeg kan ikke se hvilke punkter jeg skulle have ændret mig på." endnu en linje ned i bogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:40

Genma fortsatte med at skrive i sin blok og kom med et suk "Hvis du ikke selv kan se det burde du måske lytte til Kushina og jeg og tag og få noget hjælp. Du har mere brug for det end du måske lige går og tror, jeg siger ikke alt det her for at være på nakken af dig Kashi. Jeg siger det som en ven som altid vil være der for dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:43

Han sukkede. "Det er jo netop det de har tvunget mig til." mumlede han. "De tvang mig til den første gang terapi i morges. Det var derfor jeg ikke dukkede op til den første time."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:48

Han løftede blikket fra sin blok og kikkede på kakashi "Hvordan gik det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:49

"Dårligt." mumlede han stille. 'Dårligt' var en underdrivelse. De havde knapt fået en enkelt sætning ud af ham før han var brudt sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:58

"Det tager nok nogle gange Kashi, skal du ikke tage så tungt" han smilede lidt til Kakashi og vendte blikket mod sin blok igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:04

Han sukkede. "Jeg vil ikke snakke om det. Det er fucking irriterende at de ved lige hvad de skal sige. Lige præcis hvor de skal trykke. Jeg har ALDRIG brudt sammen sådan overfor nogen før. Aldrig. Jeg har altid kunnet kontrollere mig selv. Det er frustrerende."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:08

"Det er jo meningen at de skal vide det. Og måske har du haft brug for at bryde sammen, selv jeg brød sammen da Izumo omsider fik mig til og tale om mine forældre. Det sker for alle Kakashi selv Grimmy" han kikkede ikke op fra sin blok men fortsatte blot med at skrive i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:17

"... Det får mig bare til at hade mig selv endnu mere." mumlede han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:20

"Det gør det altid i starten Kashi, du vender dig hurtigt til det. Jeg håber bare ikke at du har været alt for ond ved Kushina. For du får noget af et arbejde hvis du har" Svarede Genma imens han vendte en side i sin blok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:22

Han bed sig let i læben. "... Jeg afsluttede mit venskab med hende." mumlede han. 6 års venskab... Hun var sikkert helt knust. Han havde ikke skænket det en eneste tanke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:27

Genma løftede et øjenbryn og kikkede over på Kakashi "Hvis jeg ikke sad så godt lige nu ville jeg slå dig. Jeg fatter ikke at du gjorder det, af alt du kunne have gjort så gjorder du det!" Han rystede på hovedet og kikkede væk, "Du en tumpe det ved du godt ikke" Det var ikke ment som et spørgsmål da Genma sagde præsis hvad han mente om det emne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:37

Et suk, intet svar, før han rejste sig og gik ud og tog et koldt brusebad. Et meget, meget koldt brusebad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum