Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Øvelse gør mester - siger de.

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 9:07

G-akkord. Nej, nej, det lød stadig ikke rigtigt. Shuuhei sukkede. Den guitar ville da vist bare ikke stemmes idag uanset hvad han gjorde. Han skruede igen, slog strengene an igen. Nej, nej.

Det tog adskillige minutter før han fandt blot den ene akkord, men så snart han havde gjort det, fandt han resten så let som en leg, og begyndte at sidde og spille 'Amazing Grace' for sig selv, let nynnende.

//noget henaf; [Kun administratorer har tilladelse til at se dette link] ca 5:07 indeni, han nynner bare kun. Og fortsætter selvfølgelig.//
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 9:12

Henna havde gået rundt på skolen for at finde et stille sted at sidde men det var næste umuligt på denne tid af dagen hvor alle elever sad på gangene, biblioteket og diverse offentlige steder.
Det var først da hun kom til musik lokalet at hun stoppede op. *nogen der øver nu?* tænkte hun imens hun tog sin skitseblog under armen og lyttede til guitaren på den anden side af døren. *skæv akkord.. men ganske godt alligvel* tænkte hun og kunne ikke lade være med at smile lidt for sig selv inden hun tog i dørhåndtaget
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 9:15

Shuuhei var nu imens så optaget af at se på sin venstre hånd sørge for at han fik akkorderne rigtigt, til at han overhovedet opdagede hende komme ind af døren. Han sad bare og nynnede og spillede fortsat, iført hans normale tøj da skoletimerne for længst var slut - en ærmeløs hættetrøje, stof viklet rundt om venstre overarm, hans tattoos i ansigtet og på højre overarm fuldt synlige, og med et par jeans der havde et lille hul ved det ene knæ.

//fandt hendes fulde udgave af sangen. xD fra lidt over 1 minut indeni xD [Kun administratorer har tilladelse til at se dette link] //
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 9:24

Henna var ganske tilfreds med at han ikke havde opdaget hende. Hun listede hen til et af vinduerne og satte sig i kammen. Bloggen hvilede hun på lårene, hun trak sin blyant ud af håret og begyndte at skitsetegne guitaristens positur.
Hun var selv iført skolens nederdel af uniformen. Kun blusen og jakken havde hun skiftet ud da hun bare ikke kunne fordrage sig selv iført lyserød.
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 9:37

Efter han havde spillet sangen færdig, sukkede han let. "Får den vist aldrig rigtig før jeg får købt den der... Hvad var det nu sådan en kaldes... Ah, to heck with it..." mumlede han til sig selv, og strøg en frustreret hånd genne sit hår. Først da opdaged ehan Henna, og det gav et lille sæt i ham. ".... Hej?"
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 9:40

Hun ændrede ikke sin position som var bøget ind over papiret før han faktisk talte til hende. Hun så op med et kedsommeligt blik, hvorefter hun lagde blyanten fra sig og klappende lettere entusiastisk i hænderne.
"hej" svarede hun så hvorefter hun lod blikket glide ned på sin værk igen. "hmm nu ændrede du positur.." mumlede hun og gik igang med viskelæderet
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 9:55

Han blinkede let. "Hvor længe har du siddet der og... Tegnet mig?" det var ikke ligefrem fordi han var vandt til at folk gjorde det.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 10:01

"hmm?" sagde hun og så op igen. Hun pustede så viskelæder fnulleret væk fra parpiret.
"bare da du startede på sangen." hun viftede resten væk med hånden "hvor længe har du været her?" spurgte hun lidt tilfældigt ide hun begyndte at tegne strukturen af hvordan han nu sad med ansigtet drejet imod hende
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 10:02

"Nok en times tid efterhånden... Og alene." måske den allersvageste rødmen. "Jeg, eh... Spiller normalt ikke foran andre, ser du."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 10:04

"det burdte du.. det nogle ret beroligende toner du får frem" sagde Henna imens hendes blik hoppede fra ham, til papiret og omvendt. "for ikke at sige inspirerende" afsluttede hun.
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 10:07

Han øjne spærredes en smule op, men blot for et enkelt sekund, før han smilede fra rosen. "... Tak. Det, jeg synes bare ikke selv det lyder godt nok endnu. Jeg er lidt for perfektionistisk indimellem."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 10:10

"overgangen fra første og sidste akkord bliver lidt skæv men det skal bare øves" sagde hun og hold bloggen op foran sig "men du skulle prøve at synge sangen istedet for bare at nynne den. det lyder godt" sagde hun og lagde så bloggen fra sig.
"mit navn er Henna" sagde hun så og smilte et lettere dovent smil
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 10:14

Et let smil. "Shuuhei." introducerede han så sig selv til gengæld, med et lille høfligt nik. Det var nu trods alt sådan han var blevet opfostret - han var endda en smule for høflig til tider.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 10:17

Hun beholdt smilet om læberne og fortsatte så på tegningen.
"så... shuuhei.. hvilken årgang går du så på?" spurgte hun da hun ikke rigtigt havde lagt mærke til hvilke årgange folk der lallede rundt gik på. For besværligt at holde styr på efter Hennas mening
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 10:39

"2g. Hvad med dig?" spurgte han med et lille smil.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 21:52

"eeeh" sagde hun lige ærgeligt "jeg kunne gå på årgang med dig så" hun lagde ansigtet i hænderne som hun hvilede på lårene. "jeg går på første årgang for andet år" fortsatte hun
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 22:48

"Ah... Ja okay. Hvorfor da? Fik du ikke gode nok karakterer?" spurgte han stille.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 22:52

hun sad lidt og stirrede på hammens hun overvejede sit svar "pfffffffffffffffffff!" sagde hun så og kikkede ud af vinduet "næh.. for meget fravær".
"læren sagde jeg var godt gammeldags doven" sagde hun og pustede et hårlok væk fra ansigtet "jeg er heldig mine standpunkts karakterer er over middel ellers var jeg nok røget ud for længst"
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 22:54

"Ah." et svagt smil. "Hvorfor har du så også haft så meget fravær?" For ham selv var det lidt svært at forstå man kunne skippe klasserne. Men så igen; han elskede at gå i skole.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 23:07

Hun gik tilbage til at tegne videre inden hun svarede "jeg kedede mig. Skolearbejde er lidt for let til at jeg gider møde op" hun holdt en lille pause imens hun nær studerede tegningen. "men jeg bliver vel nødt til at tage mig sammen hvis jeg vil videre" sagde hun med et lettere grin
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 23:09

Et skævt smil. "Det er nu også for let for mig, men jeg nyder nu stadig at lave det." han trak let på skuldrene.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 23:23

"heh" svarede hun bare kort og vendte bloggen om så han kunne se den færdige tegning. Den forestillede hans siluet der sad med guitaren dog uden ansigt. "hvad syns du? jeg plejer ikke at bede om feedback men nu hvor jeg lyttede til din musik "
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 23:32

Hans smil blev lidt større. "Det er virkelig flot." roste han hende, fortsat med det venlige smil.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Anno Tors 20 Dec - 23:34

Hun smilte bare et stolt smil og lukkede bogen. "får du undervisning i at spille guitar så?" spurgte hun imens hun lænede sig imod ruden
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Kashi Tors 20 Dec - 23:43

Han rystede let på hovedet. "Ikke som sådan. Altså jeg ser indimellem nogle videoer på youtube og sådan, med tips og tricks. Men resten er selvlært. Har aldrig haft råd til at tage timer i det." sagde han ligeud, med et skævt smil.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester - siger de. Empty Sv: Øvelse gør mester - siger de.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum