Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

4 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 8:09

Lotus der var faldet helt til ro og havde besluttet sig for at snakke roligt med Minato hørte han snakkede til dem. Hun kiggede hen på ham men stod stadig i Grimmjows arme... Da hun hørte Minato røg hendes temperament op i en spids.. Hun fik sig selv ud af Grimmjows arm og gik imod Minato med vrede i øjnene "Hvad fanden er dit problem? Jeg var faktisk begyndt og tro du rent faktisk måske ikke havde gjort noget. men nu.. nu ved jeg sq ikke..." hun stoppede op halvvejs og kiggede på ham og overvejede lidt sine ord.. "Hvis du virkelig så gerne vil ha tæsk så skal det ikke blive noget problem for mig og give dig det.. Har tævet piger der var større end dig! Du burde lærer og holde næsen ude af ting der ikke rager dig!" Lotus var ikke trænet i kamp og derfor var hun heller ikke hurtig til at handle så hun bevægede sig igen imod Minato med en knyttet næve.. Alt hun havde lært var fra gaden men det havde nu ikke stoppet hende før
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 8:20

Grimmjow kikkede på Minato med et løftet øjenbryn "Hva har du et døds ønske eller er du bare dum for en gangs skyld.." Han følte ikke for at stoppe Lotus med mindre der blev gjort noget mod hende.. Lotus var i Grimmjow's bog i sin fulde ret til og slå Minato. Han rykkede dog tættere på Lotus i tilfælle at han faktisk var nød til og blande sig mere i det end han var nød til.
"Det kan godt ske jeg havde mine tvivl med hensyn til dig før Minato men hvis du faktisk har løst til og blande dig i Lotus og mit privatliv. Så er jeg sikker på hende eller jeg godt kan få dig på andre tanker.." en vred snerren kom dog fra ham da han stoppede op kort fra Lotus og kikkede på Minato..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 8:26

"Det er dårligt nok privatliv når I for det første står herude og for det andet snakker om mig som om jeg ikke var her," sukkede han. "Jeg er fucking træt af at blive kaldt alt muligt og beskyldt for ting jeg ikke har gjort. Men hvis du vil slå mig, fint nok, jeg slår ikke igen," sagde han til Lotus. "Jeg prøvede at beskytte din lillesøster, og længere er den egentlig ikke. Og jeg er virkelig ked af jeg fik hende til at græde."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 8:29

Lotus var stadig gal. Hun hørte ikke halvdelen af hvad hverken Minato og Grimmjow sagde... "Jeg fucking ligeglad om Grimmjow nævnte dig... Du skal holde snuden for mit privatliv.. ellers så skal jeg fandme love dig at jeg skal vise dig hvad der sker med den.." hun stoppede en meter fra ham og kiggede koldt på ham... "Jeg ligeglad.. du fik lily til at græde og nu blander du dig i vores privatliv... Hvad med at lærer og passe dit eget!" hun slog irriteret sin hånd ind i døren til båsen ved siden af i et forsøg på at styrer sit temperament.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 8:35

Grimmjow hørte godt hvad Minato sagde men fnøs kun han havde ikke tænkt sig at rede Minato fra Lotus vrede selv hvis han faktisk havde tænkt sig at hjælpe Lily..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 8:40

Måske var han lidt vovemodig. Eller bare alt for træt af at tage pis fra dem. I hvert fald stod han bare stille og kiggede på hende, uden at blive bange over at hun slog til ting. "Jeg har sagt til dig jeg ikke slår igen, så du kan bare slå hvis du har lyst. Jeg har ikke lyst til at blande mig i Jeres ting, men det er altså jer selv der står lige ved siden af mig på et offentligt DRENGEtoilet og også snakker OM mig. For det første som om jeg ikke var her, for det andet som om jeg ikke var en skid værd. Så gider jeg helt ærligt ikke respektere jer heller."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 8:42

Lotus der havde formået og forholde sig i ro og nu havde en øm kno var efterhånden ligeglad.. Det sidste Minato sagde skubbede hende ud over kanten og hun vendte sig om og slog med al kraft ud efter ham med den samme hånd hun lige havde smadret. Hun var fuldstændig ligeglad nu og kontrollen var væk... Lige nu ville hun bare smadre ham.. Så kunne det være han holdt kæft. Måske var det fordi hun selv var så påvirket, og så så lily sådan eller fordi han bare pissed hende af. men nok havde hun fået!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 8:55

Grimmjow var tæt på at miste det tag han havde om sit temperament men fra holdte sig lige præsis at angribe Minato og greb blot Lotus og livet og hev hende væk fra Minato imens han kom med en vred snerren "For det første Namikaze er jeg total ligeglad med om vi står på et drengetoilet og snakke sammen. For det andet har jeg aldrig sagt at jeg ikke respektere dig selv om du er begyndt at gå mig så meget på nerverne lige nu at jeg faktisk ikke gør. For det sidste er jeg total ligeglad med om du respektere mig eller ej.." Grimmjow som var en del sur log noget af sin vrede slippe ud og kom med en kommentar han måske skulle have holdt for sig selv "Men måske du selv burde snakke med din kæreste og de signaler hun giver Kakashi.. Det virker ikke helt som om hun ved hvem hun vil være samme med.." Grimmjow trak sig tilbage udenfor Minato's længde og tog Lotus med lige nu kunne hans brækkede arm være total ligegyldigt.. Hvis Minato ville have en diskusion om privatliv så skulle han nok få det..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 9:05

Den sad. Altså, ikke Lotus' hånd - han havde drejet sig så hun ville ramme ham på skulderen, men da Grimmjow trak hende væk blev det kun et lille dask. Men Grimmjow.. for fanden, han troede jo ikke det var rigtigt. At det bare var ham selv der var jaloux. Men når Grimmjow også havde lagt mærke til det.. Hans mave trak sig krampagtigt sammen.
Hvad skulle han gøre uden Kushina?

"I tror simpelthen hele verden drejer sig om jer, eller hvad? Prøv dog at fatte at der er andre mennesker i verden end jer! Og I hverken er værre eller bedre, især ikke bedre, end os andre!" næsten skreg han af den ældre dreng. "Og opfør jer for helvede normalt! Jeg prøver sgu bare at hjælpe hendes - " han pegede på Lotus med toiletbørsten så der stod vand ud over gulvet -"lillesøster fra at se folk kneppe på toiletterne eller hvad fanden I ellers har gang I! I er jo komplet sindssyge!"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 9:09

Lotus der pludselig blev grebet om livet ramte kun løst Minato på skulderen og det havde umuligt kunne gøre ondt.. Hun vred sig utilfreds i armen på Grimmjow, selvom hun ikke havde en chance for at slippe væk selvom han kun holdt med en arm.. Hun blev ved lidt tid og stod så bare holdt ind til ham og kiggede koldt på Minato.. "Århh styr dig.. Alt du vil er at sårer og udnytte Lily.... Jeg tror ikke på dit pis om du vil beskytte hende osv.." Hun var ved at rykke sig over imod Minato igen da hun havde glemt Grimmjow have holdt i hende men hun kom ingen vegne hun sukkede opgivende... "Skulle slet ikke undre mig at dig og din lille kæreste ikke har været meget bedre... Du skal ikke påstå at i ikke har kneppet på skolen..!" hun vidste ikke helt hvorfor hun sagde det men hun var vred og nærmest råbte... "FÅ STYR PÅ DIT EGET FUCKING LIV FØR DU BLANDER DIG I MIT!" Lotus så rødt og havde Grimmjow ikke holdt hende var hun hoppet i hovedet på ham igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 9:18

"Så vidt jeg ved er det ikke Lotus og mig som render rundt på hele skolen og er total turtelduer Namikaze.. Det er dig og Kushina.. Og jeg tror ikke du skal snakke for højt med at kneppe steder der ikke er passende" hans vrede tilbage for fulde drøn " Skal jeg virkelig sige mere end Pepsi..? Jeg var ved et tilfælle tidligt oppe fordi jeg ville fange vores kampsportslærer tidligt og fik set noget meget intressant.." hans greb om Lotus stammede sig og han holdte hende mere ind til sig.. "Jeg håber bare du er klogere på sex området end du er lige nu.." et kort fnøs kom fra Grimmjow..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 9:27

"Vi låste sgu da i det mindste døren!" Nej, han var ikke færdig med at råbe. "Ja, gu har vi da kneppet på skolen, men sgu da ikke på et toilet! Ville I bare have jeg skulle lade dem fortsætte og være ligeglad? Jeg vil fandme hverken såre eller udnytte nogen! Jeg er ikke sådan! Prøv dog at brug indersiden af hovedet kælling!"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 9:31

Lotus der nu stod helt imod Grimmjow kunne ikke rykke sig. Hun kunne mærke raseriet i sig selv, og hun kunne mærke det på Grimmjow.. Den lille snot unge var godt nok ikke for smart.. Hun kiggede vredt på ham. Hvor ville hun gerne slå ham i gulvet men det var ikke muligt. Hun kunne slet ikke have han kaldte hende en kælling og forsøgte igen at komme fri men kunne ikke så hun råbte i stedet "ÅRH LUK RØVEN! ENESTE FYR JEG NOGENSINDE HAR MØDT DER IKKE ER SÅDAN ER GRIMMJOW! GU ER DU SÅDAN, FOR DET ER I SQ ALLE JER ANDRE HJERNEDØDE IDIOTER MED EN PIK IMELLEM BENENE! I TÆNKER KUN PÅ 1 TING...." hun trak vejret hurtigt på grund af sit raseri... "JEG VIL OVERHOVEDET IKKE SE ELLER HØRER DU HAR VÆRET I NÆRHEDEN AF LILY! HOLD DIG LANGT VÆK FRA HENDE!!!" hun var rødglødende og kunne mærke at hun havde mistet kontrollen over sit raseri.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 9:40

Grimmjow mistede øjeblikkeligt sit temperament og slap Lotus kun for at slå Minato.. Fuck brækket arm Minato gik over strengen der.. Grimmjow gik øjeblikkeligt i kødet på Minato og i det han gik om foran Lotus og begyndte på en serie af hårde slag mod Minato "Forkert person du svinede til.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 9:44

"Gu vil jeg ej! Jeg vil.." han skulle til at sige at han ville have fat i Lily og sige undskyld fordi han havde fået hende til at græde, men så var han ret meget nødt til at koncentrere sig om at dukke sig for Grimmjow. Fuck, det var ikke godt. Han kunne ikke komme væk, det bedste han kunne gøre var at blokere, og Grimmjow var meget stærkere. Et slag mod hans kind ramte og fik det til at ringe for hans ører.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 9:48

Lotus der pludselig stod bagved Grimmjow rykkede sig ikke først.. Hun var vred og ligeglad, indtil hun kom i tanke om Grimmjows hånd... Uden tøven gik hun ind imellem dem og kiggede op på Grimm "Spicy for fanden din hånd... Jeg ved du forsvarer mig og det er jeg virkelig glad for, men jeg vil ikke kunne tilgive mig selv hvis du smadre din hånd helt." hun gik tættere på ham så hun stod lige foran ham og lagde en hånd på hans kind.. "Lad være og brug din energi på ham, han skal bare holde sig fra Lily fra nu af.. Jeg gider ikke have min dag ødelagt pga en snotunge.." hun kiggede vredt på Minato der så noget omtumlet ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 9:56

Grimmjow rystede en smule af arrigskab og lukkede øjnene for at prøve at køle bare lidt ned han kunne ikke mærke sin højre arm men var pt mere end ligeglad.. Han åbnede sine øjne igen og kikkede arrigt på Minato før han vendte sig om og gik lidt væk før han smadrede sin venstre hånd ind i en døren til en bås.. Shit han var nød til og køle ned..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 9:59

"Jeg har ikke tænkt mig at holde mig en skid fra hende. Jeg har jo ikke gjort hende noget! Har i hvert fald tænkt mig at sige undskyld til hende fordi jeg fik hende til at græde, for det har hun ikke fortjent. Heller ikke at hendes søster bliver skruphysterisk!" Nej, han var ikke lige den der sagde de smarte ting lige nu. Men hans kind gjorde ondt. "Prøv dog at fat at jeg prøvede at hjælpe hende! Og hvis du vil slå mig så gør det ordentligt!"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 10:03

Lotus var gået roligt efter Grimmjow.. Hun havde lagt en beroligende hånd og havde kigget op på ham. Hun hørte Minato bag sig og sukkede. Den drenge havde da seriøst et dødsønske... "Er du helt dum eller hvad??? Jeg fuldstændig ligeglad.. Du sårede hende og finder jeg mig ikke i.. Du holder dig fra hende!" hendes tone var kold og bestemt. Hun var virkelig træt af ham men lige nu ville hun hellere prøve og berolige Grimmjow.. Hun kendte hans temperament og vidste hvor galt det kunne gå.. Hun stod tæt op af ham og hviskede "spicy.. hvis du smadre din hånd helt kommer du aldrig til at kunne leve din drøm ud.. Lad nu være med at ødelæg dit liv pga en idiot som ham..." hun så på ham med bedende øjne.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 10:09

Grimmjow hørte hvad Lotus sagde og prøvede hårdt på ikke bare at gå over og samle Minato op og give han en på hovedet.. Han samlede Lotus op fra Gulvet og holdte hende stramt rundt om livet med sin venstre arm og begravede sit hovedet i hendes nakke.. Hans vejrtrækning var hurtigt og han rystede af anstrengelserne med at holde sig selv tilbage fra bare at smadre Minato..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 10:14

"Jeg holder mig ikke fra hende. Har tænkt mig at sige undskyld til hende, som jeg forklarede. I tager fuldstændig fejl af alt det her!" Han var stadig rasende. På dem begge to. Og på Kushina, hvis det Grimmjow sagde virkelig passede. Men det påvirkede ham at se dem sammen sådan der. Som om det eneste de havde i verden var hinanden. Han trådte et skridt tilbage og vendte ryggen til dem.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 10:17

Lotus havde lagt armene om halsen på Grimmjow og givet ham et blidt kys på halsen...Hun drejede hovedet imod Minato... Hun var godt nok træt af ham.. "Fat dog når jeg siger du skal holde dig væk og holde din kæft... Hvis du fornuftigt stopper du nu.... Der kommer intet godt ud af det her lort og selv du burde have jerne nok til at vide det" hun snakkede ikke roligt men hun råbte heller ikke. Hendes tone var hård og bestemt.. Hun drejede igen sit hoved imod Grimmjow og hviskede ham i øret... "Vil du gerne ud spicy?" Hun kunne ikke rigtig bare trække ham med sig eftersom han bar på hende... Hun kyssede ham igen blidt lige bagved øret og kørte en hånd igennem hans hår... Hun ignorerede Minato fuldstændig lige nu og Shuuhei havde hun helt glemt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Shika Man 10 Dec - 10:24

Grimmjow ignorerede fuldstændig Minato og gave blot in snerren i hans retning. Han var omsider stoppet med at ryste og stod nu blot og prøvede at få sit temperament ned igen.. Han ignorerede ikke som så Lotus men var ikke lige sikker på at snakke var en god ide lige nu så han nussede hende blot på halsen med næsen som svar.. Hans arm slap stadig ikke sit tag om Lotus dog..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Lise Man 10 Dec - 10:27

"Tror du der kommer noget godt ud af at du fortolker en situation som du vil og dikterer hvad andre mennesker skal gøre?" Han havde stadig ryggen til. Vidste ikke helt om det var fordi han trods alt ville give dem privatliv, eller om han bare ikke gad se på dem lige nu. "Nej, gu' vil jeg ej holde mig væk fra hende. Jeg vil have lov at forsøge at rette op på mine fejl."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Dec - 10:30

Lotus smilede lidt da hun mærke hans næse imod sin hals og holdt stadig fast om ham. Det var underligt og diskutere fra den position men hun var ligeglad... "Jeg kom herind på grund af det med Lily og jeg kunne nok godt have snakket fornuft med dig, indtil du begyndte og blande dig i mit privatliv.. Så mistede jeg da først respekten for dig. Tror du jeg vil lade min søster omgåes en som dig?" hun så bare koldt på ham... "Du valgte at angribe os, og du valgte at svine mig til hvilket fik Grimmjow til at gå amok... Jeg tør slet ikke lade Lily være i nærheden af dig, hvad sker der så ikke hvis du bliver sur på nogen og hun kommer i vejen? Nej fandme nej..." hun kunne virkelig ikke lide den dreng der lige nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet) - Page 4 Empty Sv: En retfærdig straf (åben for alle der kunne finde på at komme ind på drengetoilettet)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum