Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:24

Han støttede sig meget imod væggen og følte det hjalp lidt. "Jeg ved ikke om det mit hoved det skyld i det, men jeg mindes at du har sagt jeg skulle gøre en masse for at gøre det godt igen. at jeg skulle bevise en masse..?" han så spørgende på hende og blev i tvivl om det var noget han havde bildt sig ind "eller.. er det... ?" han så forvirret ned i gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 9:27

Hun kiggede lidt forvirret på ham "Har jeg sagt det... virker underligt, sådan plejer jeg ellers ikke at være, det må du undskylde så, det har jeg altså ikke ment, kan bare ikke huske jeg har sagt det. men det må du undskylde. Må hhave været meget sur så. Jeg ved det ikke, minddes bare ikke rigtig ved at jeg kunne finde på at sige. Men jeg undskylder for det" Hun så meget undskyldende på ham og hun kunne virkelig ikke huske hvis hun havde sagt det, det plejede hun normalt ikke at sige.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:30

"jeg ved ikke om du sagde det eller det den her hovedpine der gør jeg husker ting der ikke er sket. har været lidt rundt på gulvet" han sukkede lidt og rykkede sig kort væk fra væggen så han kunne nå hendes arm og trak hende ind til sig imens han rykkede sig så han igen stod imod væggen. Han følte han havde brug for den væg lige nu.. "Mener du det?" han så hende dybt i øjnene "mener du helt seriøst du bare kan ligge det bag dig, at jeg næsten havde sex med anden? og så.... ham..." da han sagde ham var det tydeligt med afsky i stemmen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 9:32

Hun blev trukkeet hen til ham og hun fortsatte med at kigge ham i øjenene "Ja jeg mener det, helt seriøst, jegkan godt lægge det bag mig også selvom det er ham" Hun tog sin hånd op til hans kind og nussede ham lidt "Jeg mener det!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:36

Han smilede lidt.. "du en fantastisk person.." han gav hende et kys på panden og trak hende ind til sig og lagde armene om hende og holdt hende tæt ind til sig imens han nussede hende på ryggen "Jeg forstår ikke hvordan du kan, men hvis du kan så vil jeg også.. Jeg håber bare jeg er din tillid værdig.. denne gang.." han lagde sit hoved ned på hendes "jeg elsker dig" han sagde det sidste med en rolig stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 9:39

hun smilede lidt over at han fortalte hende, hun var fantastisk. Hun pressede sig selv ind til ham og fik lidt røde kinder. Hendes rysten var holdt op og hun følte sig tryg endnu engang. "Det er du Kira, det ved jeg" Hun smilede til ham og begyndte at blushe lidt "Jeg elsker også dig min skat" Hun kyssede ham på kinden og smilede med sine øjne.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:40

Han smilede lidt og lod dem så falde ned så de sad ned på gulvet, men han holdt stadig fat om hende "jeg kan ikke stå op mere lige nu. mit hoved, det snurrer lidt for meget lige nu" han smilte undskyldende til hende og nussede hende blidt i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 9:43

Hun fik lidt det bekymrede blik igen "Er du sikker på du er okay? Det er lidt bekymrende at se dig sådan" hun nussede fortsat hans kind og kyssede ham i panden. "Er der noget du har brug for, så henter jeg det til dig?" Den anden hånd havde hun ved hans bryst og lod den blive der.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:45

Han smilede lidt og lukkede så øjnene "Du kan ikke få det til at gå væk skat, uanset hvor meget du vil.. det skal have tid." han åbnede øjnene og kiggede på hende igen "neej det fint. har vand og en bolle her.. Det skal nok gå og nu er en af mine bekymringer væk så kan det være det hele bliver nemmere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 9:47

Hun kiggede forvirret på ham "En af dine bekymringer, hvad er dine andre bekymringer? Hvad plager dig ellers?" hun havde stadig det bekymrede blik og men havde dog et lille smil, og hun fortsatte med at nusse ham på kinden
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:48

Han sendte hende et beroligende smil.. "Jeg har noget jeg skal have ordnet når jeg har det bedre.. det ligger lidt på sinde.. og så er det lidt bekymrende jeg ikke ved hvad der skete.. Men jeg kan jo ikke rigtig tvinge et svar frem" han gav hende et kys på kinden "Det sødt af dig du bekymre dig, men lige det her er der ingen grund til"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 9:51

Lacus smilede til ham "Okay hvis du siger det" Hun lændede sig op af ham og nussede ham på brystet og tog hans ene hånd og flettede fingre med ham "Håber det er okay, jeg læner mig op af dig, vl ikke gøre dig dårligere end du allerede er"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:53

Han sad afslappet med benene på hver side af hende "det helt okay sådan her.. jeg må bare ikke falde i søvn før min hovedpine er bedre.. så du skal holde øje hvis vi bliver siddende sådan her" han grinte lidt "Jeg glæder mig til jeg kan sove. de der 2 døgn uden søvn kan mærkes nu" han sukkede lidt. var det virkelig så længe. mon ikke hovedpinen snart lagde sig så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 9:55

Hun smilede lidt og kom med et lille flabet smil "Så må jeg jo hellere underholde dig lidt, så hvad kunne du tænke dig?" Hun nussede ham stadig på brystet og kiggede op på ham, med det lidt flabede smil.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 9:56

"Jeg vil allerhelst sove, men det udelukket.." han smilte og tænkte lidt "Jeg aner ikke hvad jeg vil.. helst ik noget krævende, det forværre det hele..og tv og lign er udelukket. skal egentlig helst slappe af. tror ikke jeg kan lave noget særligt" han sukkede lidt... "det må vist bare blive til at blive her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 10:02

hun kiggede ud i rummet "SÅ må du jo tænke på noget, der ikke får dig til at blive træt" Hun grinede lidt "Tænk på mig, det hjælper" Hun drillede lidt og sagde hurtigt "Du kan sikkert finde på et eller andet sjovt" Hun smilede lidt og kiggede på ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 10:03

Han kiggede bare ud i rummet lige som hende "nej det ved jeg ikke. Du må bare holde øje med mig" han gav hende et kys i håret og smilede "Håber bare jeg snart kan sove.. mister for mange timer sådan her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 10:06

Hun kiggede på ham "Jeg håber bare snart du bliver rask igen, kan ikke lide at se du har det så skidt" Hun satte sig op og førte sin hånd op til hans kind igen og gav ham et kys på munden.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 10:07

Han lukkede øjnene og holdt hende lidt tættere ind til sig imens han gengældte det "skal nok komme... det lover jeg" han sendte hende et beroligende smil "burde du ik være til time lige nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 10:16

HUn kom til at grine lidt, deet havde hun glemt. Hun havde haft tænkt for megt at hun helt glemte at tage i skole "Øhm...det glemte jeg, men jeg efterlader dig ikke alene, så du bliver nød til at nøjes med mit selvskab" Hun smilede lidt, mens hun kiggede på ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 10:20

"nøjes og nøjes.. synes nu ikke det er at nøjes" Han smilte lidt og gav hende et kys på kinden før han lænede hovedet til bage og trak vejret roligt.. Han sagde ikke noget længe "min hovedpine.. den er faktisk væk" han kiggede overrasket på hende "havde ikke lagt mærke til det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 10:23

Hun grinede lidt "Wow det er jo godt at høre, hun kyssede ham kort på munden og smilede lidt flabet til ham. Hun havde savnet det her meget, og hun nød øjeblikket. hun nussede ham på kinden og kørte sin hånd ned på hans hals.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 10:24

Han smilede lidt "men det betyder jeg må sove.. og uanset hvor dejligt det her, så kan jeg godt mærke jeg har brug for det" han gav hende et kys på munden før han rejste sig og hjalp hende op "Jeg ked af det men skal have sovet... Mangler søvn for 2 døgn, så kan det være jeg kan spise efter" han sendte hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Fre 21 Sep - 10:26

Hun smilede lidt "SÅ slipper du den her gang" , hun gik hen imod døren og åbnede den, hvor hun dereftere vendte hoved imod ham og gav ham et luft kys og gik derefter ud af døren og lukkede den efter sig.

// lacus Ude //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Gæst Fre 21 Sep - 19:19

Han smilede lidt over hendes luftkys og kunne mærke han var meget mere rolig. Og det faktum at hovedpinen var væk hjalp.. Han gik hen og låste døren efter hende.Så smed han sine bukser og sin tanktop og smed sig under dynen.. Han nåede kun lige at lukke øjnene og så sov han.

//Kira er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT* - Page 2 Empty Sv: Hvad skal vi gøre??? *PRIVAT*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum