Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

På flugt for Rektor Pepsi

Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:43

Jayce gik ned af gangen og drejede ind da de nåede omklædningen... "Herinde kommer hun sq nok ikke.. desuden er her altid roligt...." han gik ind og satte sig på gulvet lænet imod væggen. han trak det ene ben op og hvilede sin arm på den "så du stod op så tidligt bare for at lave det nummer?" Han kiggede på Genma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:48

Genma stod lidt og overvejede hvor han ville sidde og satte sig så på gulvet op mod nogle af skabene. "Jeg havde en telefon samtale med en hjemmefra her til morgen og kunne ikke sove efter der. Så ja jeg endte med at gå i kantinen" Han smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:51

"ahhh.. sådan en slags.. jaa. nogle samtaler gør bare man ikke kan sove" Han lukkede øjnene og lænede hovedet imod væggen "tror bare ikke helt jeg har vænnet mig til at være her endnu.... kunne i hvert fald ikke sove"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:55

"Hehe ja den kender jeg godt fra min første år. Man vender sig nu hurtig nok til det vil jeg sige" Genma satte sig i skrædder stilling og begyndte at åbne sin taske..
Han rodede lidt rundt i tasken men kunne ikke finde det han ledte efter "Damn jeg må have glemt den et eller andet sted"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:57

Jayce åbnede et øje og kiggede på ham "Hvad mangler du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 6:01

Genma rejste hovedet kort "Hm? Jeg mangler min blok men jeg kan ikke lige finde den. Men jeg skal nok finde den, selv om jeg helst ikke vil have at den falder i de forkerte hænder".
Han gennemrodede sin taske igen men uden at finde den, og gav et suk og lænede sig tilbage mod skabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 6:04

Jayce lukkede øjnene. Det måtte være en vigtig blok.. Han sad lidt tid før han kom i tanke om noget "ohh... right..." han rejste sig og tog en blok ud af en sidelomme på bukserne "fandt den her på gangen ned til kantinen inden jeg gik ind.. ved ikke om det din?" han kastede den hen til Genma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 6:08

Genma greb blokken og åbnede den "Hm nej det er ikke min. Men tror det er Kakashi's blok, jeg skal nok tage den med til ham tak du" Han smilede til Jayce og puttede så blokken i tasken.
"Jeg prøver at gå over på værelset og kikker efter den. Så har jeg faktisk også en grund til at rende rundt på skolen så tidligt" Genma smilte og rejste sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 6:09

Jayce gabte og strakte sig lidt "jaa.. jeg vil også gå udenfor... har brug for at vågne op, ellers holder jeg da bestemt ikke resten af dagen" Han sukkede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 6:12

"Gør du det Jayce. Vi ses jo nok senere på dagen" Svarede Genma i det han smuttede hen til døren og ud af den.
Han kom med et vink over skulderen "Ses Jayce"

//Genma ude//


Sidst rettet af Genma Shiranui Tors 30 Aug - 6:15, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 6:14

"jep.. gør vi jo nok" han undrede sig over hvor han fik al den energi fra.. Han fortsatte i et roligt tempo og gik ud lidt efter genma

//Jayce er ude //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På flugt for Rektor Pepsi Empty Sv: På flugt for Rektor Pepsi

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum