Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I nattens mørke

2 deltagere

Go down

I nattens mørke Empty I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 21:57

Lotus kom gående ud af døren fra skolen.. Det var midt om natten og hun havde et tæppe viklet om sig.. Hun havde ikke kunne sove, og besluttede sig for lidt frisk luft. Hun havde sin sorte natkjole inden under som gik lidt midt på låret og nogle flade sko. Hun gik i en bestemt retning og vidste præcis hvor hun ville hen.. Sneen gav sig under hendes fødder og en svag vind blæste i hendes hår der hang løst ned af hendes ryg. Hun trak det store tæppe godt om sig. Hun stoppede da hun nåede et stort træt og satte sig på bænken der var lige ved siden af. Hun gav et afslappende suk fra sig, da hun trak benene op under sig og sørgede for tæppet dækkede det hele.

Der var meget mørkt og kun stjernerne og månen lyste området op. Hun kiggede op i himlen for en stund og lagde så hovedet ned på sine knæ og lukkede øjnene.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 4:50

Genma kom gående i sneen og så Lotus sidde på en bænk. Han sukkede lidt og gik over mod hende og spurgte "Kan du heller ikke sove?"
Det var ikke første gang at Genma havde ligget vågen om natten og var gået en tur. Hans sommer oppe på anaktis sammen med Raido plager ham stadig hårdt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 4:52

Lotus fik et chok da nogen talte til hende. Hun var overbevist om hun var alene.. Hun kiggede op og fik øje på Genma og slappede lidt mere af "Nååh det bare dig..." hun lænede hagen igen og kiggede ligefrem "nej.. jeg ligger bare uroligt, og blev træt af det" hun drejede blikket uden at rykke hovedet så hun kiggede op på ham "Hvorfor du oppe nu?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 5:02

Han nikkede lidt og svarede "Kunne ikke sove" han gik hen og satte sig på bænken ved siden hende og sukkede lidt "Hør jeg tror vi kom lidt skævt ind på hinanden her den anden dag. Jeg undskylder meget for at inorere dig"
Han rettede blikket ud over sneen og så en snehare løbe over sneen "Kan du se sneharen der? Dens liv er hele tiden i forandring. Præsis lige som vores liv her på skolen" sagde han imens han pegede ud over sneen på dyret som hoppede lidt rundt ude i sneen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 5:10

Hun kiggede bare ligefrem igen "Jeg havde allerede glemt det. Der sker for meget til jeg gider bruge tid på sådanne småting.." hun sukkede lidt, normalt ville hun ikke havde glemt det, hun ville have kørt i det og have sat ham på plads. hun følte bare ikke for det nu..
Hun kiggede på haren "om det her eller ej, så vores liv altid i forandring"... Hun lukkede øjnene og lyttede til vinden i bladene


Sidst rettet af Felixnyuu Lør 4 Aug - 5:22, rettet 1 gang
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 5:13

Gwaine havde listet sig ud af skolen.
under sin skjorte havde han forskellig mad han havde snuppet i kantinen tidligere. alt sammen grøntsager.
hver aften kom han ud til det samme sted for at fodre en sneharen der holdt til nær skolen. det var ikke altid den gad spise det han havde med, og nogen gange kom den ikke, men gwaine fandt dens selvskab beroligende.
Han fik hurtiggt øje på sneharen som hoppede rundt henne i nærheden af en bænk.
han bøjede sig ned og haren som var vandt til ham, hoppede der hen.
"Hey stump..."
Mumlede gwaine.
"se hvad jeg fandt..."
Han tog forsigtigt maden frem for ikke at skræmme haren væk.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 5:23

Genma så Gwaine ud af sin øjenkrog og sukkede dybt nogen gange var den dreng bare for dum. Han rettede sig op på bænken og sagde højt nok til at gwaine hørte ham "Jeg ville ikke fodre den snehare med mindre du regner med at tage den med hjem. Og så ville jeg stoppe med at tage mad fra kantinen vores kære Rektor har allerede undret sig over hvorfor der er mindre mad for hver dag der bliver tjekket".

Mens han stadig holdte øje med Gwaine svarede han Lotus mere lavmeldt "Det er godt går jeg ud fra" han smilede lidt og viste ikke helt hvad han ellers skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 5:25

Lotus åbnede straks øjnene da hun hørte Genma hæve stemmen og fik øje på Gwaine og hun sukkede opgivende og lænede sig tilbage.. Hun var bestemt ikke i humør til noget som helst lige nu.. Hun kunne kun lige overskue Genma... "Tjah... nogle gange ville det være rart tingene forblev som de var.. mindre forvirrende..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 5:55

Gwaine rettede sig op.
han havde slet ikke lagt mærke til lotus og genma.
gwaine sukkede.
"jeg har ikke noget imod at adoptere den hvis det er..."
Han strøg forsigtigt sneharen over pelsen.
"og jeg tror kantinen kan undvære lidt grønsager..."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 5:59

Lotus kiggede over på ham "Du ved godt der kameraer i kantinen ikke, så er vel bare et spørgsmål om tid før du ryger på kontoret" hun sukkede opgivende og rettede tæppet der var røget af det ene ben.. "Adoptere et vildt dyr, som måske har unger et eller andet sted, og hvad sker der når du ikke er her mere, hvem skal så fodre det tamme vilddyr?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 6:02

Gwaine sukkede.
"jeg ved det lotus... problemet er bare at jeg fandt den sidste år som unge hvor den var kommet til skade og siden da er den kommet næsten hver dag for at få mad. hvis du har en ideel løsning på problemet vil jeg gerne høre den, for jeg har ikke nogen... og har virkelig brug for en."

//lotus - tjek personlige meddelelser XD //
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 6:12

Genma havde siddet og lyttede til hvad der var blevet sagt og svarede til sidst lidt hårdt til Gwaine men ikke med nogen ond hensigt "Livets gang går den gang den går Gwaine. Da du blandede dig ved at blive ved med at fodre den forstyrrede du den gang. Nu er du herre over den harer ders liv. Om 2 uger går vi på ferie i 14 dage hvad vil du så gøre med den? Du skulle have ladet den klare sig selv hvis du spørger mig".
Han rejste sig op i sin fulde højde og rykkede hovedet mod skolen imens han sagde "Pepsi er allerede ved at tjekke de bånd fra kantinen. Så det er faktisk kun et spørgsmål og tid"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:14

Lotus skulle til at svarer men Genma kom hende i forkøbet. Hun kiggede hen på Gwaine "Jeg skal bestemt ikke løse dine problemer, du har selv rodet dig ind i dem... Så må du også selv rode dig ud.." hun blev siddende og kiggede op på Genma
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 6:17

Gwaine sukkede.
"sandt nok... kunne bare ikke efterlade den dengang. tror nu jeg bare vil prøve at få vendt den af med at komme her... har vist lært sig selv lidt o at finde mad osv. har klaret ferier før..."
Gwaine kiggede på lotus.
"du har ret, undskyld lotus..."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 6:21

Genma grinte lidt mens han sagde "Ja men det var også om sommeren nu er det vinter og meget sværere at finde mad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:23

Lotus kiggede bare koldt på ham "Ikke mig du skal sige undskyld til. Det dyr du nok har dømt til en smertefuld død.. sulte og dø i kulden.. langsomt imens der ikke er nogen til at fodre den." hun lagde armene over kors og lod benene komme ned på jorden så man kunne se hendes sko og bare ben
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 6:26

Gwaine bøjede hovedet.
Hvordan kunne det være at Lotus altid fik ham til at føle sig skyldig?
"... jeg vender den af med at komme her, og som sagt har den klaret ferier før... den skal nok klarer sig."
Håbede han.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 6:28

Genma kikkede lidt på gwaine og så på Lotus og rakte sin hånd ned til hende "Jeg smutter tilbage til værelset vil du med?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:30

Hun kiggede opgivende på Gwaine "Ja ja... vi får se.. " hun kiggede op på Genma og tog imod hans hånd og rejste sig op "jaa.. det bliver koldt nu.." hun sendte ham et halvt smil inden hun kiggede på Gwaine uden at sige noget
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 6:45

Han lagde sin hånd på hendes skulder og gav den et kort klem hvor efter han gav slip igen.

//skifter til Dormroom 2.g//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Nightray Lør 4 Aug - 6:48

Gwaine rystede noget hår ud af øjnene hvorefter han vendte sig selv for at gå ind.
Gad vide hvorfor Lotus var så vred for tiden... der måtte være et eller andet galt, men det var nok ikke noget han skulle snage i...

//rykket til... hvor der end er aktivitet//


Sidst rettet af Gwaine Bellador Lør 4 Aug - 6:57, rettet 1 gang
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 6:55

Lotus kiggede op på Genma da han lagde hånden på hendes skulder men sagde ikke noget, og reagerede ikke på det. Hun fulgte bare med og holdt tæppet godt op om skulderene. //rykker til 2årgangs sovesal//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

I nattens mørke Empty Sv: I nattens mørke

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum