Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sneens pragt..

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:25

Hun smilte til hende "ja lad os gøre det" hun gik roligt afsted "hun er bare meget alene synes jeg... er bare bekymret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:28

Raku smilte og sagde "Jeg prøver at blive bedre venner med hende, men hun gjorde det klart at hun ville have det bygget op langsomt." Mens hun gik ved siden af Lily.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:31

Hun sparkede til en snebold der lå "Det også bedst.. Hun er normalt ikke så social.. er imponeret over hun snakker med andre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 21:40

Raku nikkede smilende og spurgte så "Nu hvor du sagde at du var 1.g'er er der så nogen du har fundet der er interessant?" Hun var nysgerrig, så uendelig nysgerrig, men hvis Lily ikke ville svarer så, ville det også være fint.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:26

Lily kiggede overrasket på Raku.. "Interessant, som i? ehhh" hun så en smule skræmt ud og fik røde kinder og kiggede væk "Nej... der ikke nogen" Hun forstod ikke hvor spørgsmålet kom frem, og vidste ikke helt hvordan hun skulle forholde sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:37

Hun smilte og nikkede til hende og svarede så "Det er måske også lidt for tidligt at begynde på kærligheds pjat.." Hun smilte og så op på himmelen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:41

Lily anede ikke helt hvad hun skulle sige "Jeg. ja.. måske jeg.. jeg ved det ikke" hun kiggede op på hende "Hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:03

Raku smilte lidt og sagde så "Tja.. Jeg ved ikke om jeg er interesseret i Gwaine, men jeg confessede til ham og blev afvist, men der er stadig håb." Hun knyttede triumferende næven og så på hende med et stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:06

Lily kiggede på hende med et spørgende udtryk "Gwaine?" hun havde aldrig mødt ham så vidste ikke hvem han var "afviste han dig?" Hun kunne bestemt ikke forstå det, raku var jo en pæn pige.. hvis raku ikke kunne få hvem hun ville ha hvordan skulle hun så nogensinde kunne. Pr automatik lagde hun hænderne på brystet og kiggede på sine bryster der ikke var så store endnu. Hun sukkede lidt opgivende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:30

Raku så på hende og sagde "Ja, han afviste mig, men det er helt okay, for hans begrundelse var helt fin for han mente ikke at han kendte hende godt nok." Hun smilte et lettere trist smil og sagde "Hey, du skal ikke være trist, du ved kroppen er ikke det der tæller, det er ens personlighed." Hun blinkede til hende og smilte til hende med et opmuntrende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:41

Lily fik et chok da Raku kommenterede det med kroppen og skyndte sig at fjerne sine hænder "uhmm nej.. det ved jeg godt... det bare." Hun sukkede lidt.. "det lige meget." hun sparkede igen til noget sne. "Er glad for han havde en god grund, jeg håber bare det bliver bedre... og du får ham" hun kiggede op på hende og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:50

Hun smilte tilbage og sagde så "Jamen jeg ved det ikke helt.. Jeg tror ikke kan kommer til at kunne lide mig, desuden er han også yngre end mig.." Hun så ned i sneen, men havde stadig et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 0:55

Lily stoppede op og kiggede ligefrem "Er alder så vigtigt? jeg mener...." hun bed sig selv i læben og kiggede op på Raku "handler det ikke bare om man er glade for hinanden?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 1:19

Hun nikkede og svarede "Jo, det er det der gælder.. Men jeg er ikke sikker på at Gwaine tænker sådan.." Hun så ned og så på Lily med et lettere trsi ansigts udtryk, trods hendes smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 3:29

Hun stod lidt uroligt og vidste ik helt hvad hun skulle gøre, hvad hun kunne tillade sig. hun tog en dyb indånding og gik hen og lagde armene om Raku og gav hende et kram "Hvis han ikke kan se det, så er han dum... Og så fortjener han dig slet ikke" hun lød pludselig meget mere voksen og moden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 11:50

Raku så på hende og sagde, med et lille smil, dog lettere overhvelmet af det pludselige kram "T-takker.. Måske har du ret.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Søn 5 Aug - 20:08

Lily slap hende igen og rykkede sig lidt bagud og smilte til hende "det var så lidt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 5:22

Hun smilte til hende og så op på himmelen og spurgte så "Hvad er din ynglings farve?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Tors 9 Aug - 6:20

hun kiggede lidt spørgende på hende "ynglingsfarve?" hvorfor spurgte hun hende om det? "uhmm.. tror det er lyserød"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 5:42

Raku smilte og nikkede så "Det er også en pæn farve.." Hun så på Lily og sagde blot "Min egen er grøn, ikke så feminint, men det er der også plads til."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sneens pragt.. - Page 2 Empty Sv: Sneens pragt..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum