Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sen eftermiddag efter timerne

Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Shika Tors 2 Aug - 9:29

Grimmjow går ind i hallen efter han var kommet ud fra omklædningsrummet.
Det var længe siden han havde været alene i hallen så han ville udnytte det og få trænet noget kampsport.

Han havde kun bukser på da han ikke regnede med at der ville dukke andre op før han var næsten færdig.
Han stillede sig i en alt for velkendt position og begynde sin træning, inden længe kunne man se sveden nærmest dryppe fra hans krop når han gik fra position til position og gennemgik det program som hans sensei og han havde lavet frem til hans næsten graduering til 3. dan i karate.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 11:01

Lily gik ind i gymnastiksalen.. Hun kiggede på sin hånd der stadig var forbundet. Hun kunne ikke spille musik så hun måtte hellere finde en anden måde at slappe af på. Hun vidste ikke om det virkede, men hun havde hørt at udstrækning var godt. Hun havde sine lyserøde træningsbukser på og en hvid top. Hun fik øje på Grimmjow.. "ohh Grimm-sama.." hun smilte sødt til ham. "Er jeg i vejen hvis jeg er herover?" Hun gik over i et hjørne hvor der lå nogle måtter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Shika Tors 2 Aug - 11:07

Grimmjow som var ved at gennemgå sit Judo program kikkede over på den som havde sagt hans navn og så at det var Lily. "Er det dig Lily du er ikke i vejen hallen er jo stor nok" sagde han imens han gik ind i en ny position.

Han var næsten færdig og kunne mærke at der nok var gået noget tid siden han kom ind i hallen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 11:15

Lily gik over i hjørnet og satte sig på en af måtterne.. Hun kiggede op på ham og var fasineret over hvad han kunne. Hun løsrev sig selv igen og begyndte at lave nogle stræk øvelser hendes søster havde lært hende. Det var ikke fordi hun på nogen måde var god til det, men hun kunne da godt..

Hun var ved at vælte og støttede på sin hånd der var kommet til skade hvilket, resulterede i hun fik et stød af smerte igennem hånden så hun faldt ned på røven med et lille klage råb og hun satte sig og holdt forsigtigt sin hånd i den anden og snakkede til sig selv "det var måske ikke nogen god ide"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 0:26

Han kikkede over på Lily da han hørte hendes lille råb og stoppede med hvad han lavede. Han sukkede lidt og kunne regne ud at han ikke fik lavet mere træning idag og gik hen for at hjælpe hende.
"Er du okay Lily?" spurgte han efter at have set at hun holdt sin hånd som var i bandager i den anden hånd.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 0:43

Hun fik et chok da han pludselig stod ved hende, hun havde slet ikke lagt mærke til det.. "uhmm" hun nikkede lidt "jeg har det fint, den er bare lidt øm" hun smilte lidt akavet "jeg kommer altid galt afsted. men jeg har været ved sygeplejersken... Han.." hun kiggede ned på sin hånd "han har ordnet det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 0:59

Han kikkede lidt på hende og lagde sit hovedet lidt på skrå "Ja du har jo for vane at komme galt afsted stump. Men godt du fik hjælp med det".
Han satte sig sig på hug og kikkede på hende "Hvad er det du helt præsis laver?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 1:03

Hun kiggede en smule forlegen på ham "jeg ved godt jeg klodset" Hun sukkede lidt opgivende... "uhmm jeg.. jeg ka ikke spille på min guitar pga min hånd, så jeg... jeg prøver at slappe af på en anden måde.. det.. det går bare ikke så godt.." hun lod sig falde bagover på måtten og lagde sig ned..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 1:08

Han kikkede på hende og satte sig ned lidt fra hende. "Du skal nok ikke bruge den hånd for meget hvis du vil have den heler hurtigt" sagde han imens han begyndte at strække ud i sine ben og ryg.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 1:10

hun blev liggende og kiggede kort på ham og så op i loftet "jeg forsøgte ikke at bruge den" hun sukkede lidt... "Lotus truede med at pakke mig ind i bobbleplast"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 1:29

Han grinede lidt da hun sagde det med bubbleplast og svarede "Men du er jo også så kloset næsten hele tiden stump. Så jeg ville nok gøre det samme hvis du var min søster"

Han rejste sig op efter at have strukket ud og spurgte "Nårh jeg vil smutte i bad stump det er ved at blive sent".
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 1:37

Hun satte op og så en smule fornærmet væk med armene over kors "Pff... så klodset er jeg heller ikke!" hun lod armene falde ned igen "jaa du har nok ret.. jeg vil blive her lidt" hun smilte venligt til ham... "Ohh og ser du min søster så fortæl hende jeg HAR været ved sygeplejersken"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 1:45

han grinede og vente sig for at gå mod omklæningsrummet og vinkede over skulderen imens han sagde "klart stump skal jeg nok ses du"

//omklædningsrum//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 1:48

hun kunne ikke lade være med at smile tilbage.. Hun sad lidt og kiggede rundt og overvejede om hun skulle prøve mere, men det virkede ikke rigtig hun smadre bare hånden mere. Hun sukkede og rejste sig og forlod gymnastiksalen //Lily er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sen eftermiddag efter timerne Empty Sv: Sen eftermiddag efter timerne

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum