Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:06

Han så på hende i lidt tid og sagde så "...Du tror ikke jeg har kræfter nok?" Han satte sig og stilte sig op og trak hende med sig ud på gangen, hvor han skubbede hende op imod væggen, lige somhvis der ingen feber havde været overhoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:12

sakura blushede meget og vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun kiggede ham dybt i øjnene og sagde "Jeg sagde det nu kun for sjov, altså jeg testede dig kun..." Hun grinede akavet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:15

Han smilte flabet og med hans læber kun millimeter fra hendes, sagde han "Jamen, så må du jo tage følgerne af det.." Og hans læber trykkedes blidt imod hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:16

Sakura fik et chok da han stille og roligt tog hans læber imod hendes. Hun fik meget røde kinder og lukkede derefter øjnene, hvor hun kyssede ham igen. Hun tog hendes ene hånd op på hans kind og kærtegnede den samtidig med de kyssede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:20

Han spandt, og hans ører lagde sig ned, han nød det, især da hun besvarede kysset.
Han kyssede hende lidt mere inderligt og brød så kysset.
Han så på hende med røde kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:22

Sakura kiggede nervøst på ham og sagde "Hvorfor stoppede du? Er du okay?" Hun så bekymret på ham og lagde sit hoved på hans bryst. Hun holdt ham rundt om halsen og støttede sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:27

Han så ind i væggen og svarede "Vi står på gangen.." Han holdt om hende og lod sin hånd løbe ned af ryggen på hende, blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:28

Sakura så på ham og sagde "Her er jo ikke nogen, er det forkert af os eller...." hun kyssede ham på halsen og beholdte sit hovedet ved hans hals, hun trykkede sig selv ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:37

Han rødmede dybt da hun kyssede hans hals og holdt sig tæt ind til ham. Han sagde så "Der kunne komme nogen, og det ville være slemt hvis vi blev opdaget, da vi kun er første års elever, Sakura." Han holdt blot tæt om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:02

Hun sukkede lidt og sagde " det er selvfølgelig rigtig nok," hun holdt fast i håb om han ikke ville give slip på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:02

Hans hjerte bankede hårdt i hans bryst og han holdt blot tæt om hende, og håbede selv at hun ikke ville give slip og han kyssede hende blidt i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:05

Sakura hørte nogle komme, så hun hev i ham, ind på værelset og snublede over Felix's fod og de faldt over på hinanden, Mizell øverst. Sakura sagde "Jeg syntes det her sker ret tit efterhånden, er det med vilje" Hun blushede lidtl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:06

Mizell blev rød i kinderne og sagde "Det.. Nej, det er ikke med vilje, men hvis det var ville du så have noget imod det?" Han smilte til hende og rejste sig så op og hjalp hende op at stå igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:10

Sakura smilede drilsk på ham " Hvad ville du have gjort hvis jeg sagde nej" Hun tog ham i skjorten og hev ham helt ned i ansigtet på hende selv,så deres læber var millimeter fra hinanden " Hvad havde du gjort hvis jeg stod som jeg gør nu" Hun kiggede på ham og smilede drilsk til ham mens hun intenst kiggede ham i øjnenen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:13

Han smilte og vidste at hun forventede action, men i stedet svarede han "Jo, så ville det blive gjort med vilje.. Og ser du, nu hvor du står sådan her, så ville jeg kysse dig, inderligt og dybt, jeg ville også lægge mine hænder på dine hofter." Han smilte et lille smil til hende og sendte hende et blik der var fyldt af begær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:15

Sakura tænkte "wow han er jo god..." Hun smilede til ham og sagde "nå nåå romantikken fejler vidst ikke noget, kan jeg se" Hun gik væk fra ham og over på sengen, hvor hun lagde sig ned og lå med armene over hovedet, og kiggede på ham drilske øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:19

Han smilte til hende og gik derover til hende og spurgte så "Jamen.. Prøver man at forfører mig? Endda foran min egen bror?" Han smilte drislk og satte sig ned ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:21

Sakura smilede drilsk til ham og sagde "Nej da, det er derfor jeg ligger her" Hun grinede lidt og lagde sine ben på hans lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:27

Han klukkede let og spandt og svarede "Jamen, så må du jo hellere sætte sig op, så jeg ikke misforstår det.." Og han lagde hånden på hendes lår og aede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:29

Hun satte sig op og støttede på sine arme bag hendes ryg... "Du forlanger da også meget af mig" sagde hun med en ironisk tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:34

Han smilte og klukkede "Jamen, ellers ved jeg ikke hvad jeg kan finde på~" Han så drilsk på hende, dog var det kun hans øjne der lyste af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:39

Sakura sagde "Du må endelig sige til hvis jeg er for meget, har det med at være for drillende, i forhold til andre, jeg nyder og være her med dig!" Hun lagde sig ned igen og viste sig lidt frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:41

Han så på hende og svarede "Du kan umuligt blive for meget." Han smilte til hende og sagde så "Jeg nyder også at være sammen med dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:44

Sakura rejste sig op og satte sig på hans lår. "Er du sikker på jeg ikke er for meget, for jeg syntes jeg gør dig MEGET glad lige nu" Hun smilede drilsk på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 23:45

Han rødmede og svarede "Yeah, du er bestemt ikke for meget." Han smilte og så på hende og lagde armene om hendes liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Felix og Mills værelse (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Felix og Mills værelse (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum