Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nogle gange er det rart at slappe af

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 10:06

Hun kikkede overrasket på ham og gav et grin "Det er let, Evita, jeg elsker den film den er så god.." normalt var hun ikke til romantiske film men Evita var noget særligt for hende "Normalt er jeg ikke til den slags film, men Evita er noget særligt, selve historien bag er fascinerende men også hård.." hun skubbede sine sko af og lagde sine ben op under hende "Hvad er din?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 10:09

Han kiggede lidt eftertænksomt på hende og rystede så let på hovedet. "det ikke en film jeg kender, tror jeg i hvert fald ikke. Ikke at jeg har noget imod at se romantiske film" han trak lidt på skuldrene. "nok ikke min ynglings genre, men ja" han satte sig lidt bedre tilpas og lagde sin ene ankel på modsatte knæ og lagde sine arme på sine ben.. "Phantom of the opera er sjovt nok min ynglings" han grinte igen "troede jeg du havde gættet?" han så spørgende på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 10:14

En lille latter kom fra hende "Jo det havde jeg faktisk men det kunne jo være du ville overraske mig.. Og Romantiske film er heller ikke rigtig mig jeg kan bedre lide Krimi, action og sci fi.. Man kan vel sige det er mine brødres skyld.." hendes grønne øjne lyste nærmest op da hun fortalte og hun lod en hånd flytte hendes hår tilbage over hendes skulder..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 10:16

Han havde nok egentlig regnet det ud. Hun mindede ikke om en af de der sarte små porcelæns dukker. "Well.. det også godt med noget action.. Jeg tror efterhånden jeg ser alle genre af film, nogle dog mere end andre". han bed mærke i at hun igen nævnte sin familie, den betød vist meget for hende. Han havde stor respekt for det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 10:21

Hendes hovedet rykkede igen til siden og hendes nysgerrighed kom frem igen "Hvilke genre ser du så mest? og hvilke film?" hun kløede sig lidt kinden og kikkede forlegent ned "Du må undskylde hvis jeg virker så nysgerrig.. Du må sige til hvis det bliver for meget.." Hun viste at hun til tider kunne være noget så nysgerrig men hun prøvede faktisk at beherske det som regel, men det var bare noget ved Victor som fik hende til og være mere nysgerrig end normalt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 10:24

Han havde rejst sig og gået over til reolen, en bog havde fanget hans opmærksomhed, han var dog ik mere end få meter fra hende og kiggede over skulderen da hun snakkede til ham "intet at bekymre sig om har intet problem i at svarer." han kiggede kort på bøgerne igen men havde lige mistet overblik over hvor den var så han valgte at svarer hende. Han vendte sig så han kunne se hende i øjnene. "Jeg kan bedst lide drama. Ikke sådan kærligheds, men mere sådan drama. hvor der sker en del og det skal løses. Ved ikke helt hvorfor, har nok bare altid været sådan". Han sendte hende et smil og han holdt øjenkontakten noget tid før han vendte sig om og kiggede efter bogen "det ik fordi jeg ik vil sidde derover, men så lige en bog. og nu kan jeg ikke finde den.." han måtte bukke sig let for at kigge på nogle hylder længere nede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 10:31

hun tykkede lidt på hans svar da hun kom i tanke om en film hun havde set "Har du så set Da Vinci mysteriet?" hun trak lidt på skulderne og rejste sig op og gik hen til reolen og log hånden glide over nogle bøger før hun pillede Engle og Dæmoner ud "Den er rigtig god og giver dig en masse ting du skal finde ud af, dog er bøgerne bedst.." hun smilte op til ham og det var mere end tydeligt at hun var mindre end ham, dog bekymrede det hende ikke overhovedet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 10:34

Han rykkede sig et halvt skridt tilbage da hun kom op foran reolen. Han fyldte næsten hele den så det betød hun måtte stå imellem ham og reolen. Han havde også rejst sig helt op og kiggede ned på hende med et smil. "Jeg har set filmen, men ikke læst bogen" han tog imod den og bladrede løst igennem et par sidder helt upåvirket af hun stod der. "er den lige så god som filmen?" han så spørgende på hende med den åbne bog i hånden
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 10:42

Et svagt nik med hovedet kom fra hende og hun virkede totalt upåvirket af at de stod så tæt "Yep det vil jeg sige men den der er nummer 2 dog, den første bog er den der.." Hun rejste sig på sine tær og pegede på en bog der stod længere oppe hvor navnet Da Vinci Mysteriet stod på den "Dog er bogen bedst, men det kommer nok an på hvem man er, jeg vil skyde på at du nok bedst vil kunne lide bogen.." hun lænede hovedet mere tilbage så hun kunne kikke helt op på ham med et smil på læberne "Jeg havde tænkt mig at læse nummer 2 igen selv.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 10:44

Han smilte lidt over hun måtte stå på tæer og tog bogen uden problemer. Faktisk rakte han ikke engang armen helt ud. Han lagde den oven på den anden han imens havde lukket og kiggede. "jamen hvis du mener den er noget for mig, så må det jo være den næste bog jeg skal læse." han drejede sit blik på hende og fangede hendes øjne "tak Reina.. Det var pænt af dig"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 10:48

Hun smilte blot tilbage "Så lidt Victor, dog må jeg ikke godt få nummer 2 imens du læser nummer 1? Jeg mangler en bog at læse og de har ikke nummer 3 da nogen nok har lånt den.." hendes øjne mødte hans og hun blikkede lidt da hun så at hans øjne far forskellige men kommenterede det dog ikke..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 10:49

Han blev stående og flyttede ikke sit blik. han sendte hende dog et smil og rakte hende bog nummer 2. "Selvfølgelig. så ved jeg også hvor jeg kan finde den henne når jeg done jo" han grinte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 10:57

En latter kom imens hun tog bogen "Ja det gør du jo, og burde ikke være svært at finde mig vi går i samme klasse, dog sidder jeg bag dig mod væggen så måske derfor du ikke har set mig før.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 10:58

Han fik et undskyldende blik i sine øjne "beklager jeg ikke har set dig. har været lidt optaget af mine studier.." han lænede sig lidt ned.. "skal nok huske at se dig næste gang" han sendte hende et smil før han gik over i sofaen og satte sig og bladrede let i bogen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 11:02

En svag rødmen gled over hendes kinder da han bukkede sig ned mod hende og hun holdt bogen tæt indtil sig, og hendes tanke begyndte at køre igen om han gjorde det med vilje så da hun blev stående ved reolen i noget tid og tænkte bemærkede hun ikke lige hvor længe hun faktisk stod der da hendes tanker havde hende fanget..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 11:04

Efter nogle minutter kiggede han op på hende. Det var da underligt hun bare stod der. Han lukkede bogen og lagde den i skødet på sig. "Uhmm Reina? er du okay?" han overvejede om det var fordi hun måske var faldet i staver, det kunne godt tyde på det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 11:13

Hun kikkede op da hendes navn blev sagt og hun rystede hovedet svagt "Si?" et blik og hun kikkede på Victor i det hun rødmede "Undskyld jeg tænkte, og må være faldet lidt i staver.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 11:14

Han grinte let og sendte hende et varmt smil... "Intet at bekymre sig om, er noget vi alle kan gøre fra tid til anden jo". Han lagde bogen over på bordet og lænede sig godt tilbage i sofaen. Han burde måske gå i seng. Den var ved at være mange, og der var trods alt også en skoledag mere i morgen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 11:17

Et nik og hun kikkede kort på hendes ur "Jeg må hellere smutte op i seng, skal jo til time imorgen jo.." Hun var ikke klar over hun lige havde sagt hvad han tænkte på så hun smilte blot og begyndte at bevæge sig mod døren med bogen i armene foran hendes bryst..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 11:18

Han kiggede på hende som hun gik. han ville selv i seng snart, men han orkede ikke rejse sig nu.. "Det i orden. Skal også snart i seng. Sov godt.." der gik lidt før han tilføjede.. "Ohh og forresten, var hyggeligt at hilse på dig, og igen tak for rådet med bogen" han sendte hende et af sine sædvanlige jeg lægger ikke mærke til hvad jeg gør smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Shika Tirs 1 Apr - 11:21

Hun vendte sig i døren og kikke tilbage på ham "Så lidt jeg må lige tænke over om der er andre af sådan nogle bøger eller film du ville kunne lide, men sov godt.." Hun sendte ham et varmt smil før hun drejede om og gik ud af døren og den lukkede svagt bag hende..

//Reina ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Felixnyuu Tirs 1 Apr - 11:24

Han nåede lige at tilføje et "sov godt" før døren lukkede. Han lænede hovedet tilbage og lukkede let øjnene. Han døsede hen kort og vågnede så op og blev enig med sig selv om at så var det på tide at gå i seng. Han tog bogen på bordet og rejste sig og forlod loungen for at gå i seng

//Victor er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Nogle gange er det rart at slappe af - Page 2 Empty Sv: Nogle gange er det rart at slappe af

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum