Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En ny ven?

2 deltagere

Go down

En ny ven? Empty En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 10:36

1.g'erne havde engelsk og det var Taylor der skulle undervise. Han ville følge sin normale måde at undervise, dog var der en ny elev, og det havde han ikke helt prøvet før, men han var ikke så nervøs.
Han var mødt op tidligt og sad bag kateteret og ventede på at eleverne ville komme ind i lokalet.
Som en af de første dukkede Wren op, hun satte sig ved et af vinduepladserne, hun sad med musik i ørerne og spillede stille med, ved at sidde og lave guitar grebene med sin venstre hånd, dog uden at sidde og se mærkelig ud, og hun havde som sædvanligt et tørklæde om halsen fordi hun havde skjorte på, en vane hun havde haft fra sin gamle skole.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 10:39

Lily kom gående ind i klassen med sin guitar på ryggen. Hun hadet at komme i sidste øjeblik, det betød bare folk kiggede underligt på hende. Hun sank en klump da hun så en lærer og en pige sad derinde allerede. Hun var stået for sent op. Hun gik hen og satte sig ved bordet bagved Wren, hun sad altid der. Hun havde stillet sin guitar ved siden af sig, og trak sig let sammen, forsøgte at gøre sig så lille som mulig, ikke at der var noget nyt i det.
Hun fandt sine bøger frem og begyndte at kigge i dem for at aflede tankerne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 10:44

Taylor sad og kiggede i sine papirer og lagde ikke mærke til at der kom nogen ind i klassen.
Wren så guitaren og fulgte den forsigtigt med blikket og havde lyst til at sige et eller andet til hende, men hun vidste ikke hvad, så hun valgte at sidde lidt, inden at hun spurgte ud i den blå luft "Spiller du?"
Det var sikkert et dumt spørgsmål, men hun var nysgerrig og tænkte at der måske var potentiale i en at snakke med der.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 10:52

Lily kiggede op da der blev sagt noget. Hun kiggede forvirret rundt, vent.. der var ikke nogen snakkede hun til hende?? Hun så en smule forvirret på den nye pige, og vidste ikke om hun skulle svarer, altså.. Det burde hun nok, men hvad nu hvis hun havde overset en, og det ikke var hende.. Hun bed sig selv i læben og nikkede forsigtigt "uhmm.. ja.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 10:57

Da Wren hørte pigens svar vendte hun sig om og havde et glad udtryk i øjnene og sagde "Det gør jeg også, hvor længe har du spillet?" Hun vidste at det nok var for hurtigt at hun spurgte, men der var noget de kunne snakke om. Også selvom det betød at Wren måske ville virke mærkelig, og hun huskede kort at hun nok skulle præsentere sig og hun sagde "Jeg er Wren Olwen, men du kan bare sige Olwen.".
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 10:59

Lily blev overrasket da hun fik et spørgsmål til. Hun følte sig en smule usikker og kiggede op på læreren der ikke rigtig reagerede, og hun kiggede så på pigen igen.. "Uhmm Lily.. Rain..." hun kørte en smule akavet noget hår om bagved sit ører. "Well.." hun kiggede på sin guitar der stod i sin taske. "har spillet lige siden jeg kunne holde en guitar.." hun følte egentlig ikke det var noget særligt og undrede sig over hvorfor pigen var så interesseret. vent.. Hun havde ikke sagt hej til hende?? Fuck.. hun fik røde kinder og kiggede på Wren.. "Hej..." okay det var jo slet ik akavet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 11:02

Wren så på hende og kløede sig kort i håret og sagde "Hej Lily." Hun sad lidt og så ned i Lilys bord og indså at hun havde været uhøflig og forsatte "Undskyld jeg er så interesseret i at du spiller.. Det bare, jeg er ikke så god til det med andre mennesker og ja, når jeg har mulighed for at snakke om musik, så gør jeg det helst. Undskyld, hvis jeg var lidt mærkelig." Hun så undskyldende på Lily.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 11:05

Lily kiggede overrasket på Wren.. Vent. havde hun fornærmet hende? burde hun havde spurgt hende.. arghh.. Lily bed sig igen i læben og lagde hænderne i skødet og så ned. "nej undskyld.. jeg.. jeg burde ikke. altså.. det var ikke okay..." hun var overbevist om hun havde gjort noget dumt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 11:13

Wren sad lidt og så på Lily og sagde "Du har ikke gjort noget, det var alt sammen mig der bare begyndte at snakke." Wren så på Lily og lagde mærke til at hun lidt mindede hende om hvordan hun selv kunne være, dog prøvede hun ikke at tænke på det.
Wren sad lidt og hørte så at Taylor klappede for at få klassens opmærksomhed og hun vendte sig imod ham, for at hører hvad han havde at sige og han sagde "Godmorgen alle sammen," klassen var efterhånden fyldt godt op, "i dag har vi nogle gruppe øvelser, så i må gerne finde en partner at arbejde sammen med. Og vi har også en ny elev, Wren Olwen, vær søde og tag god imod hende. Men, når I har fundet en partner, så kan i komme op og hente jeres opgave."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 11:22

Lily nåede ikke at svarer Wren. Hun vidste heller ikke hvad hun skulle sige. Hun kiggede op på Taylor. Typisk gruppearbejde. Det betød hun skulle snakke med folk, hun følte ikke ligefrem det var hendes dag for det. Hun kiggede op på folk der begyndte og finde makkere, hun havde altid været den der endte med den der nu var tilbage. Hun gjorde det samme nu. Sidste hun prøvede havde en af fyrene i klassen været efter hende i flere uger. Hun havde formået at holde det skjult fra lotus og nii. men ikke en gang til
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 11:27

Wren vendte sig endnu en gang imod Lily og spurgte "Hey Lily, makkere?" Hun smilede kort og rejste sig op, rettede kort på sit halstørklæde og så på Lily.
Taylor så på klassen, som lige nu, lignede et stort kaos, men nogle af tingene virkede nu som om at det ville være fint nok, bortset fra de få undtagelser, hvor at eleverne udelukkede de andre, eller der opstod skæderier, men udover det plejede det at fungere.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 11:29

Lily så overrasket op på Wren. Ville hun frivilligt være i gruppe med hende? Hun rejste sig langsomt og kiggede på hende "Uhmm... altså.. hvis du virkelig vil så det okay med mig." hun sendte hende et forsigtigt smil og et lille håb boblede i hendes mave. Hun lagde sin hånd på den ene arm og kiggede en smule nervøst ned i gulvet af frygt for wren ombestemt sig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 11:38

Wren så på Lily og sagde "Selvfølgelig vil jeg det!" Hun smilede igen kort til Lily og hele hende ansigt lyste op, og hun begyndte så småt at bevæge sig op imod Taylor.
Taylor havde lagt papirerne frem på bordet og smilede til de elever der kom op til kateteret for at hente deres papirer. Han rejste sig så og vendte sig imod tavlen og begyndte at skrive og forklare diverse ting.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 11:39

Lily kiggede på Wren. Okay måske var hun seriøs. Da Wren gik imod Taylor fulgte lily efter, burde hun jo nok.. "jeg lover og gøre mit bedste" Hun nærmest hviskede bagved Wren og stoppede op da Wren stoppede.. Hun kiggede på det taylor var i gang med at skrive
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 26 Mar - 11:48

Wren tog de nødvendige papirer, et til dem begge og rakte Lily hendes del af dem og hun fulgte hendes blik op og så på Taylor som han stod og skrev.
Taylor lagde ikke mærke til de to piger, og vendte sig først da han hørte to elever blive uvenner over et eller andet og han lagde tingene fra sig og gik hen imod de to piger og skilte dem ad, mens han skældte ud og satte på plads.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Mar - 19:22

Lily tog imod papirene og sendte hende et forsigtigt smil før hun igen kiggede på Taylor. Hun sukkede lidt opgivende da nogle begyndte at skændtes.. Intet nyt.. "det sker hver gang." hun mumlede lidt for sig selv og vendte sig så om og gik ned og satte sig på sin plads. Nogle af eleverne på skolen var altså underlige.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Tors 27 Mar - 10:04

Wren fulgte med Lily tilbage og vendte sin stol imod Lily's bord, da de jo var nødt til at sidde ved samme bord hvis de skulle arbejde sammen, hun satte sig til at se på papirerne og sagde "Nå, men vi må hellere komme igang, skal vi starte fra en ende af." Hun gik lidt igang og læste nogle ting højt, men efter lidt tid spurgte hun, fordi at hun ikke kunne holde sin nygerrighed tilbage længere "Hvilken genre af musik plejer du at spille når du spiller altså?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Tors 27 Mar - 20:21

Lily nikkede stille da Wren spurgt om de skulle komme i gang. Hun fulgte med på sit eget papir da Wren læste op. Hun var derfor ikke forberedt da hun blev spurgt om musik igen... Burde de ikke? Hun trak vejret dybt "uhmm det lidt forskelligt.. jeg spiller det der passer til mit humør, men.. har aldrig spillet hård rock."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Misaki Ons 30 Apr - 4:47

Wren nikkede og smilede meget kort og så så ned på papirerne igen og kom med et par forslag til hvordan de kunne arbejde med det, og skrev et par småting ned på sit ene papir.
Havde Lily virkelig aldrig spillet hård rock? Det var noget af det sjoveste at spille, syntes Wren i hvert fald. Hun så så op på Lily og spurgte "Hvad syntes du om det?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Felixnyuu Ons 30 Apr - 5:41

Lily sad også og kom med nogle ideer til hvordan de skulle svarer på ting. "hvis det er vil jeg gerne skrive det rent.. altså hvis det okay.. Jeg er lidt af et ordensmenneske når det kommer til mine opgaver" hun rødmede lidt og fortsatte med at læse ned. Det var så her hun kom i tanke om hun blev spurgt om noget mere. Hun kiggede op på Wren.. "uhmm synes om hvad?" hun følte sig en smule dum, hun burde have spurgt med det samme, men havde sådan lidt glemt det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En ny ven? Empty Sv: En ny ven?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum