Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dørnummer 13

Go down

Dørnummer 13 Empty Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:42

Nito havde langt om længe fundet vej gennem labyrinten af gange og mennesker. Han stod nu foran døren til hans værelse. Nummer 13... I andres øjne ville det være tegn på uheld. I hans var det kun tilfældigheds humor. Det eneste der manglede nu var en roomie, der ville dukke op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:48

"her er nummer 13... kan ikke tro jeg gik på det forkerte værelse.. " han går ind og ser en anden dreng stå i rummet. " hey jeg er Kyoji 1 års elev. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 10:06

han tager den anden seng og putter sin taske på sengen og ser på ham den anden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 10:29

Nito smed sine ting på sin seng, hvorefter han dumpede ned i den selv. ''Du er min roomie, hva?'', han rejse sig og gik over og strakte hånden ud som hilsen. ''Nito'', tilkende gav han sit navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 10:51

tog hans hånd om smilede " Kyoji og ja tror jeg vi er "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 10:57

Nito trykkede hans hånd. ''glædeligt at møde dig'', sagde drenge med et skelet hoved malet i ansigtet alt imens han smilte. Han satte sig tilbage på sin seng, men kiggede stadig på hans nye roomie før han spurgte, ''Så... Fortæl mig lidt om dig selv''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:00

" jeg er 18 og det er min første gang jeg går i skole... har ikke nogen forældre... eller jo en far men..
ud over det elsker jeg at tegne og tag billeder.. Øøøh.. bor alene i en lejelighed. " viste ikke rigtig hvad han skulle sige og kiggede så på ham. " hva med dig? "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:10

''Din første gang du går i skole? Ikke nogen gru-'', Nito stoppede sigselv før han blev for påtrængende. Han begyndte sin præsentation, ''Jeg er 16 og faktisk blev jeg smidt ud af mit sidste sted mere eller mindre for ballade...'', han holdt en kort kunst pause, ''Hvordan skulle jeg også vide, at en knytnæve natrium i et toilet, var så kraftigt?'', jamrede han. ''Mine forældre smed mig ud som yngre og sendte mig på kost skole. Udover det har jeg en eller anden ting for skelet hoveder, og det er nok derfor jeg malet et i mit ansigt'', Nito smilede lidt stolt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:18

"Hehe!.. du er spøjs ved du det?" han smilede han blev i godt humør var er glad for at hans roomie var ham et eller andet sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:30

''Det ved jeg'', sagde han mens ham smilte en smule fåret. ''blev nok også smidt ud for dengang med at bytte om på lærenes kaffe. Jeg synes da ellers at give dem ekstra coffeinholdig kaffe virkede som en god idé! Jeg siger dig! De mest hyperaktive lærere nogensinde'', Nito grinte kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:34

" hehe det siger du ikke? " han grinte og ligger sig ned i sin seng og kigger op i loftet .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 11:45

''Det var alt sammen sjovt i det mindste'', Nito smilte. ''Måske jeg vil finde på flere skøre idéer mens jeg er her? Kedeligt skal der i hvert fald ikke blive!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 9:55

//ny dag på værelset//

Nito kom løbende ind på værelset med et smil på læben og smed sig på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dørnummer 13 Empty Sv: Dørnummer 13

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum