Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det uventede..

2 deltagere

Go down

Det uventede.. Empty Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 9:13

Lotus gik hen af gangen. Hun gad ikke til time, faktisk ville hun helst blive i sin seng hele dagen.. men nu var hun oppe. Hun stod ved sit skab og rodede efter sin notesblok, hun kunne ikke finde den. "Forbandet lort da også." Hun sparkede irriteret til skabet. Det fik en af pigerne på skolen som stod tæt på, til at trække sig hurtigt væk og hun forlod gangen. Lotus fortsatte med at lede i sit skab. Den måtte da være der.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 9:25

Grimmjow kom gående op ad gangen og folk begyndte hurtigt at mumle imellem hinanden da han jo havde været væk i et godt stykke tid.. Hans øjne faldt hurtigt på Lotus som så noget sur ud og han kunne ikke lade vær med at smile, hvilket hurtigt fik nogle af tøserne til og kikke efter ham hvilket han totalt ignorere.. Han stoppede lige bag Lotus og lod sin arm glide rundt om hendes talje imens han kun lige snakkede hørt nok til at hun kunne høre ham "damn jeg har savnet dig kitten.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 9:31

Lotus der var klar til at smadre vedkommende som så upassende tog fat i hende, stoppede sig selv da hun hørte stemmen. Det sendte kuldegydninger igennem hele hendes krop. Hun stoppede med det samme det hun var i gang med, drejede rundt og hoppede op i armene på ham og klamrede sig til ham. Ohh gud det havde været alt for længe, hun havde savnet ham så ulidelig meget. Hun hviskede tæt ved hans ører "og jeg dig spicy..." slap lidt så hun kunne se på ham og hun kunne ik lade være med at smile. "Hvornår kom du tilbage?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 9:37

Et smil kom frem igen, og han lod en hånd glide gennem hendes hår "sent i går aftes, jeg var nød til og slæbe Namikaze den sidste kilometer til skolen, da han åbenbart var for træt.."
Han havde let fået et fast tag om hende så hun ikke faldt ned..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 9:41

Lotus rullede opgivende med øjnene.. "så han er grunden til jeg først ser dig i dag. Mind mig om at skælde ham ud for det." Hun smilte lidt og lænede sig frem og med lukkede øjne kyssede hun ham blidt på munden. Det blev dog hurtigt mere krævende og der gik en del tid før hun slap ham igen. Hun kiggede på ham "har fundet ud af jeg ikke kan lide st være væk fra dig så længe" hun hvilede sin pande imod hans.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Ons 12 Feb - 9:48

Et langt suk kom fra ham og han lod sin pande hvile mod hendes efter at deres kys havde endt "bare drop det med Blondie, han er ikke det vær at bruge tid på, brug den hellere på mig.." et grin kom på hans læber og han pressede hende op mod skabene "Jeg kan hellere ikke lide at være væk fra dig babe, men prøv at lade vær med at lade det gå ud over Lily.. Hun er jo din søster og hun vil gerne være der før dig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 9:54

Hun smilte bare af hans første kommentar "uhmm... når du siger det på den måde, så mon ikke det kan arrangeres". Hun sendte ham et flirtende smil da hun blev skubbet imod skabene. Hun kiggede dog lidt overrasket på ham da han sagde det med lily "lily er stukket af hver gang hun så mig. Jeg kan ik helt finde ud af hvorfor. Så jeg ik helt sikker på hvad du mener bby.." hun strammede sit greb om ham med sine ben så han kom tættere på. "Har du snakket med hende?" Hun var rolig imens hun snakkede og det var da heller ik vrede at sporer i hendes stemme.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Ons 26 Feb - 1:16

Han kløede sig lidt i nakken og gav et kort nik "Ja har jeg, tidligere imorges faktisk, og jeg tror grunden til at hun stak af er fordi hun kan lide en eller anden fyr.. Jeg ved dog ikke hvem, og jeg har kind off lovet ikke at tæske ham.." et dybt suk kom og han trak lidt på skulderne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Feb - 1:21

Lotus kiggede overrasket på ham.. "Kan hun lide en?" hun holdt en pause før det gik op for ham hvad han havde lovet og hun sukkede dybt... "great.. nu kan jeg jo ikke sætte ham på plads.." hun lod hovedet falde tilbage imod skabet og lukkede øjnene.. "Hvis han på nogen måde sårer hende, som Minato gjorde. Så svarer jeg ikke for min reaktion... Ellers må jeg hellere lade være når nu du har lovet det." hun blev hængende sådan med benene om ham og stadig lukkede øjne.. Hun havde mest lyst til at finde ud af hvem det var og smadre ham, men det kunne hun af gode grunde ikke. Det ville nok også skabe ballade hvis hun bare tæskede ham uden grund, og hun orkede ikke en måned mere med ondt i hænderne, jo hvis han gjorde lily ked af det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Ons 26 Feb - 2:36

Et grin kom fra Grimmjow der og han gav en lille latter "Bare rolig, jeg lovede kun ikke at røre ham hvis han ikke gjorder hende ondt.. Hvis han gør det så er han færdig.." han gav hendes røv et klem i det han lod sine læber kysse hende på halsen "Så tro mig, Lily vil være ganske sikker.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Feb - 2:41

Hun havde stadig lukkede øjne og følte sig en smule irriteret over hun ikke kunne gøre noget. Men som altid formåede han at få hendes tanker afledt. Først ved at han var enig med hende hvis han sårede Lily, men det klem på hendes røv, og det kys på halsen fik hendes tanker helt væk og hun bed sig let i læben før hun åbnede sine øjne og trak ham blidt væk så hun kunne se på ham "du har altid forstået og få mig til at tænke på noget andet" hun sendte ham et flabet smil før hun lænede sig hen til ham igen og fangede hans læber i et krævende kys.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Lør 15 Mar - 0:47

Et smirk kom frem på hans læber og han kyssede hende igen med samme passion, han havde sku savnet hende og det var godt at være tilbage på skolen igen.. Han holde hende oppe imens de kyssede men efter at han havde brudt det satte han hende ned på gulvet igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Lør 15 Mar - 19:53

Lotus havde savnet ham. Hun havde savnet alt ved ham, bare at være sammen med ham han hun savnet, hans lugt, hans smil, hans stemme. Hun sagde det dog ikke. Det virkede en smule tøset. I stedet kiggede hun bare op på ham som han satte hende ned. "Det godt at ha dig tilbage." hun sendte ham et smil.
Hun kiggede lidt rundt, folk havde stoppet og kigget, men da hun kiggede på dem gik de videre. Hun rullede opgivende med øjnene, intet nyt i det jo. Hun kiggede så op på ham igen. "Hør.. Skal vi ikke se en film eller noget? bare slappe af os to?" hun lagde hovedet let på skrå, lige nu ville hun helst bare slappe af med ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Lør 15 Mar - 21:25

Han tænkte over det et kort øjeblik før han gav hende et smil og nikkede med hovedet "Jo det kan vi vel godt, vi har godt nok timer om lidt men jeg har ikke rigtig lyst til og dukke op nu jeg har fundet dig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Felixnyuu Lør 15 Mar - 21:30

Hun sendte ham et smil "det bare bonus, for så er der ikke andre i loungen.. Orker ikke rigtig flere folk lige nu" hun tog hans og trak ham med ned imod loungen. Hun gad bestemt heller ikke timer lige nu.

//lotus er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Shika Lør 15 Mar - 22:31

Grimmjow gav bare et grin og fulgte efter Lotus imens han totalt ignorerede alle andre på gangen..


//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Det uventede.. Empty Sv: Det uventede..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum