Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samtale med rektor for 17 gang!!!

2 deltagere

Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Feline Lør 8 Feb - 10:12

Conall sad og ventede i venteværelset på at det blev hans tur til at tale med rektor igen, igen. Han var efterhånden ved at være vant til turen og regnede da hellere ikke med at det blev anderledes denne gang. Han sukkede tungt og skulle lige til at rejse sig for at gå hen og tage et glas vand, idet døren ind til rektors kontor gik op.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Feb - 10:17

Moka åbnede døren fra rektors kontor og ud i venteværelset.. Hun sukkede opgivende.

Inde fra lokalet kunne man hører rektor "Og luk døren bag dig frk. Jeg skal have skrevet det her ned"

Moka lukkede døren og rullede opgivende med øjnene. Gid hun bare kunne skride nu, men nej nej. Rektor havde sagt hun skulle blive, noget med hun skulle ha nogle papire med.. Hun gad da virkelig ikke bruge sin tid på det. Hun kiggede op og fik øje på en ung fyr der sad over på nogle af stolene, uhmm ham havde hun da vist ikke set før. Well nu blev dagen da lidt bedre. Hun smilte let og gik hen og satte sig på en stol ved siden af ham. Hun havde sin skole uniform på som altid var knappet ret langt ned, så man tydeligt kunne se hendes kavalergang. Hun kiggede op på ham "Kom ikke og sig at en fyr som dig ender i problemer?" Hun sendte ham et flirtende smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Feline Lør 8 Feb - 10:32

Conall som selv sad klædt i almindeligt tøj, men hvor han egentlig burde have haft sin uniform på, kiggede hen mod døren og så en ung sorthårede pige komme ud af den. Han fik sig lidt af chok da pigen kom hen og satte sig på en stol ved siden af. Det fik ham da også til række en tak længere væk fra hende og da han fik øje på hvor åben hendes skjorte, kunne tydeligt se rødmen der langsomt sneg sig op ad hans hals henover hans næse og videre op mod hårgrænsen og ikke nok med det, da han ville svare på hendes spørgsmål kunne han ikke få et ord over sine læber uden at stamme voldsomt, "D-d-d-d-desværre, så er j-j-j-j-jeg endt i problemer." kom det fra ham.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Feb - 21:20

Moka der stadig kiggede på fyren som havde rykket sig væk kunne ik lade være at smile over hans reaktion.. Well hun havde da vist fuldstændig fejl læst ham. Han havde virket meget selvsikker og stolt, men lige nu. Han virkede som en genert lille skole dreng, hans hoved var rødere end en tomat. Holy hell. hvordan kunne man være SÅ genert, seriously?? Well...
Hun sendte ham bare et smil og valgte ikke bare at lade ham være.. "Jamen dog.. Der da intet og være SÅ nervøs for. Pepsi har det hele i munden, og jeg..." hun lænede sig lidt hen imod ham og hviskede "Jeg bider altså kun hvis du beder om det" hun sendte ham et flabet smil før hun rykkede sig tilbage. Hun sad rankt og trak sit lange hår om på modsat side af hvor han sad. Det gjorde så hun blottede hele sin hals. Hun sad rankt og med et feminint svaj i ryggen. Hun kørte roligt sine hænder igennem sit hår "Hvad har du så lavet af ballade?" hun kiggede på ham med let drejet hovedet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Feline Man 10 Feb - 0:29

"j-j-j-jeg..." Kom det stammende fra Conall mens han prøvede på at rykke sig endnu længere væk fra pigen af, men eftersom han ikke så sig for, faldt han ned af stolen i stedet for og lå nu på gulvet. Han stirrede skræmt op på hende, da hun begyndte at snakke om at bide. Den tanke var han ikke så glad for og han kunne lige forstille sig hvor det var hun gerne ville bide ham. Da han ikke rigtig havde opfattet andet end ordet bider af alt det pigen havde sagt, fik han derfor ikke svarede på hendes spørgsmål om hvad han havde lavet som gjorde han blev sendt på rektors kontor.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Felixnyuu Man 10 Feb - 3:40

Moka havde bestemt ikke regnet med det syn hun så. At han rent faktisk faldt ned på gulvet. Holy hell hvor ynkelig kunne man lige være? jesus... Hun rullede kort med øjnene før hun rejste sig fra sin stol og gik hen og stillede sig på alle 4 henover ham. "Og nu falder du også ned af stole fordi du kigger på mig.." hun sendte ham et flabet smil og lænede sig ned imod ham så hendes bryst pressede imod hans og hviskede ham i øret "Du svarede mig ikke på hvad du havde lavet?" Hendes stemme var lav og forførsk.

Og det var i samme øjeblik at døren til rekotors kontor blev åbnet, og ud kom Rektor Pepsi som så ret gal ud. Hun talte med en hævet og vred stemme. "Frk Akashiya det der er bestemt ikke sådan en ung dame opfører sig, og det ved du udemærket godt! Vi havde den her samtale for få minutter siden..." Hun drejde blikket over på Cpnall. "Hr Duncan.. Jeg havde ventet mere af dig.."

Moka kiggede op på pepsi og sukkede opgivende. Typisk hun skulle komme og spolere det. Hun kravlede langsomt op og rettede på sin nederdel og stod nu ved siden af Conall.. Hun kiggede bare koldt på Pepsi uden at sige noget.

Pepsi gik hen til Moka og stak hende nogle papire i hånden før hun tog fat i hendes skjorte og lukkede de 2 ekstra knapper der gjorde hun så anstændig ud.. "Og så det direkte ned til hr Vitale! Han havde nogle ting som skulle rengøres, og det er vist LIGE nu der passende for dig!" Hun så strengt på hende før hun gik hen til døren og imens hun gik ind tilføjede hun "Hr. Duncan! Så det op fra det gulv og ind på mit kontor!"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Feline Ons 12 Feb - 0:01

Conall kiggede taknemmelig hen imod Rektor Pepsi, da hun kom ud og afbrød pigen. Han skyndte sig at rejse sig op og bringe sit tøj tilbage i orden, inden han fulgte efter rektoren ind på kontoret.
Da han kom derind satte han sig med det samme i en af de stole som stod foran Pepsis skrivebord. Han sørgede for at sætte sig på en respektfuld måde.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 1:56

Pepsi stod over ved vinduet. Hendes hænder var lukket på ryggen og hun stod rankt. Hun kiggede ud og ventede til hun havde hørt han havde sat sig. "Aldrig i mine år som rektor har jeg oplevet unge mennesker så respektløse. Jeg godt klar over jeg ikke kan se alt, men lige ude foran mit kontor." hun vendte sig om og kiggede koldt på Conall. Hendes stemme var stærk og stolt.
Hun gik hen og satte sig ned i sin stol og bladet igennem nogle papire på bordet, der lå en del. Det var alt sammen Conall's papire. Han var ved at samle sig en bunke.. "Hr. Duncan.." hun kiggede op på ham igen, "Det er nu 17. gang de er på mit kontor fordi de er forsvundet fra skolen udenfor godkendt tid. De har ikke kontaktet mig og bedt om lov til. Dine lærer fortæller du har været væk hele dagen i går." Hun lænede sine skuldre på skrivebordet, flettede sine fingre sammen og hvilede sit hoved i hænderne. "Jeg vil gerne vide hvor de hele tiden forsvinder hen"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Samtale med rektor for 17 gang!!! Empty Sv: Samtale med rektor for 17 gang!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum