Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når der ro

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Når der ro Empty Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Man 19 Aug - 23:12

Teana var gået ned i loungen. Hun havde fået fri fra dagens timer, og hun havde hørt der var nogle okay bøger dernede man kunne læse.. Hun befandt sig derfor nu ved reolen.. Kiggede på bøgerne . Hmm.. well der var en del men hun var ikke sikker på der var nogen der var hende. Loungen var helt tom ellers, og hun nød den ro der var. Ikke fordi hun havde noget imod selskab, men nogle gange var det rart med noget ro.. Hun stillede sig lidt på tæer for at kigge på bøgerne der var på de øverste hylder.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Man 19 Aug - 23:18

Mina kom gående ned af gangen med nogle bøger i armne, hun havde nu klaret sig et stykke tid på skolen uden at hun havde endt i flere med folk og moka for den sags skyld, hun gik ind i loungen for vis hun var heldig var der ikke nogle og hun kunne være i fred, det var en af de ting hun trængte meget til her på skolen tid til sig selv.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Man 19 Aug - 23:20

Teana der endelig havde fundet en bog der slå lidt interessant ud tog den og stod og bladrede lidt i den.. Det var i samme nu der kom en anden ind i loungen.. Hun kiggede op og smilede sødt.. "Hey..." hendes stemme var venlig og imødekommende.. Hun gik derefter hen og satte sig i sofaen med bogen åben og bladrede stadig lidt i den
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Man 19 Aug - 23:24

Mina kiggede hed på en pige hun nu ikke havde set før på skolen daaaamnnn some legs tænke hun mens hendes øjne gled fra pigens inderlår og ned til gulvet inden hun tog sig selv ide og kiggede hurtigt op på hendes ansigt "umm...hey" hun havde en høflig tone men ikke så meget mere end det
inden hun gik hen til en hylde med bøgerne og derefter selv gik hen til en anden hylde for at se på nogle blade og andre ting.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Man 19 Aug - 23:27

Teana der ikke rigtig bed mærke i om folk kiggede på hende lagde da heller ikke mærke til det. Men hun kom alligevel til at kigge på Mina ud af øjenkrogen.. Hun tog dog hurtigt sig selv i det.. Det var ikke høfligt og ikke okay... Hun måtte huske på ikke alle piger var som hende, og hun fandt det uhøfligt hvis det ikke var tilfældet.. Hun bladrede en side og med rolig og blid stemme "Er du ny her? synes ikke jeg har set dig før?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Man 19 Aug - 23:35

Mina tog et blad ned fra hylden "..ja jeg startede ik så længe siden...mit navn er mina spelman, rart at møde dig" hun gav et lille smil og gik så hen til en stol ved siden af sofanen og satte benende hen over armlænet væk fra pigen og ryggen på det andet så hun sidder med siden til pigen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Man 19 Aug - 23:40

Hun kiggede op på hende da hun kom over og satte sig . "Teana Moriko.. startede her på 1g, så været her nogle år nu.. er 2ger nu.." hun sendte hende et venligt smil og lukkede bogen.. Ikke så høfligt og læse i den når man snakkede med nogen.. Hun sad bed det ene ben over det andet, og hun var stadig i sin skole uniform. Hendes blonde hår var løst. "Hvad synes du så om skolen indtil nu?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Man 19 Aug - 23:48

Mina var ikke så høflig igen så hun åbenede hendes blad det var omkring scootere og hvordan man byggede dem "cool også mig...altså 2.g...hmm endtil videre har det været okay, skole er jo skole"
hun kiggede ikke rigtig på Teana men satte sig så rigtig i stolen og lage bladet på bordet så hun kunne tage sin jakke af, "de her jakker er ikke ligefrem behagelige at havde på" hun lagde den over armlænet.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Man 19 Aug - 23:51

Teana sad roligt og kiggede på Mina imens de snakkede.. Hun smilede lidt.. "den er nu ganske fin for mig.. men så igen, jeg har en blandet stil..." hun vendte sig rundt og lagde sig ned på ryggen i sofaen... "Hvad fik dig så til lige den her skole? jeg mener, den er langt væk fra alt.. Du virker ikke som typen der til det her afsindiges liv" hun lå og kiggede op i loftet, det var for distraherende andet, hun havde nu taget sig selv i 2 gange og kigge på Mina en måde der ikke var okay
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Man 19 Aug - 23:58

Mina sad og tænkte lidt over hvad hun skulle sige Teana virkede virkelig sød fortil hvordan moka havde taget imod hende måske var stedet her slet ikke så dårligt ingen, "umm...jeg blev udsat for en hate crime en enkelt gang og skulle alligevel forflyttes fra min gamle skole såååå ja det blev så den her" Mina ville ikke fortælle det hele der var sket men heller ikke lyve. Mens hun snakkede kiggede hun henover Teanas krop hvorfor er der så mange pæne piger på den her skole jeg dør sgu da indeni inden jeg er færdig med et halvt år.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 0:04

Teana der lå og kiggede op i loftet blev lidt overrasket over det hun hørte og løftede hovedet lidt for at kigge på Mina, og fandt ud af hun kiggede på hende.. Uhmm.. kiggede hun på hende? nej....hun skubbede tanken væk.. "hatecrime??" hun kunne ikke finde ud af om det var uhøfligt.. "Uhm... du må sige til hvis det er for personligt men.. hvilken hatecrime? forstår godt hvis du ikke vil svarer en du kun lige har lært og kende"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 0:15

Da Teana kiggede på hende stivnede hun og kiggede hurtigt væk og legede med sit armbånd "umm" hun var lidt navøs men kiggede så op igen og slappede af "der var nogle der havde fyldt mit skab med jord, og havde hængt billeder op af mig med nogle ord på som pænt sagt ikke skulle havde været der, men vi fandt ud af hvem det var og vi fik afstatning og de blev smidt ud af skolen..." hun holdte en kort pause, "de gjorde også andre ting men det er ikke rigtig så vigtigt" Mina snakkede meget afklaret om det og var åben om det men det var stadig lidt hårdt at snakke om. "men jeg er over det fuldstændigt, folkeskoler er meget anderleden end sådan en skole her"
Mani smiliede venligt til Teana da hun sagde den sidste sætning
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 0:18

Tena der havde sat sig op, dog stadig med benene afslappet i sofaen var en smule overrasket.. "det jeg ked af at hører... Her på skolen.. well... der er nogle virkelig ubehagelige typer... Dem skal man bare undgår.. for mig går det ganske godt.. " hun smilede lidt. Hun var stadig ikke helt klar over hvorfor Mina havde været udsat for hatecrime, men hun var også ligeglad egentlig.. for ændrede jo ikke på det ikke var okay... "Jeg håber du får det bedre her i hvert fald.." hun var oprigtigt og have et smil på læberne.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 0:25

Mina begyndte at grine " haha ja har mødt en meget...nærgående pige moka hed hun.. tror ikke hende og jeg bliver særlig gode venner" Mina legede med sit armbånd men det gik og faldt på gulvet "hov " hun samlede armbåndet op og i lyset kunne man se sit rainbow tema i rigtig gaypride style og ordet pride til at stå midt på i et stykke metal, hun kiggede navøs op på Teana Fuck hvad nu vis hun så det og er homofob eller hun syntes jeg er en freak fuck fuck fuck dammit dammit dammit hun kiggede hurtigt ned i sit skød og lage hånden over armbåndet.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 0:27

Hun sad roligt og afslappet og lagde sig så ned igen med armene under hovedet og kiggede op i loftet.. "yeah moka.. hun er .. noget for sig selv.. lad os bare lade den ligge der" hun smilede lidt og hørte så en lyd af noget der faldt på gulvet. Hun kiggede og opdagede armbåndet og minas reaktion og hun smilede bare og man kunne hører smilet i hendes stemme imens hun kiggede op.. "du behøver ik bekymre dig om hvad jeg tænker om dig.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 1:48

Mina kiggede undrene på hende "du har ikke noget imod jeg er til piger??"
hun var ret forvirret om det var det Teana mente eller ej, hun satte noget af hendes hår bag øret. hvorfor er jeg så navøs hele tiden normalt sker det her jo ikke hva er der galt med mig??
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 1:57

Hun rystede let på hovedet.. "jeg nok den sidste til at dømme dig.. godt være jeg ik bærer noget åbenlystbtegn på det men du ik ene.." hun smilede lidt og slappede stadig af.. "du den eneste på skolen der ved det faktisk.." tanken var lidt sjov men ingen havde spurgt og det var jo ik just noget man bare sagde i en samtale.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 2:05

"whhaaaaaatt er du jeg mener..kan du også...altså ikke forat snage..but??"
Mina var vildt forvirret kunne det virkeligt være rigtig hun ikke var ene om det den som var sammen med hende om det faktisk ret smokin...nej mina stop så du har lige mødt hende altså.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 2:09

Teana grinte lidt.. "er det virkelig så svært at tro på?" Well det forklarede da hvorfor ingen havde spurgt.. hun fandt nu tanken lidt sjov. "Har aldrig været interesseret i drenge.. ikke lige mig" hun satte sig halvt op og kiggede på mina med et smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 2:23

"wow det regnede jeg godt ikke med..altså ikke fordi at...du ved..men altså..,,argh du ved sikkert hva jeg mener" hun bed sig let i underlæben hun var ret glad fordi hun ikke var alene om det, og gjorde jo ikke noget at hun så godt heller.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 2:26

Teana smilede lidt. . Hvorfor var hun pludselig så nervøs.. "mina er du okay? Du virker lidt jumpy..." hun satte sig helt op og svingede benene ned af sofaen og kiggede på hende. Måske hun havde sagt noget dumt. Eller kigget for meget på hende, måske gjorde det hende usikker?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 2:39

Mina blev lidt rød over kinderne "umm det er bare nyt at ikke være den eneste omkring at være lesbiskså det er lidt spændene på en måde at ikke være den eneste omkring det " hun grinede lidt over hvor dum hun lød og rystede på hoved.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 2:44

Hun smilede bare roligt og kommenterede ikke på de røde kinder. "Du tænker godt nok mere over det end jeg gør.. altså jeg tager det bare stille og roligt.. om folk er lesbiske eller ej". Det var nu lidt kært, måske var hun ny i det med at være lesbisk. Det kunne godt være derfor hun var lidt urolig, men hun ville ikke spørger ind til det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  TwistTail Tirs 20 Aug - 2:51

Mina tænkte lidt for sig selv inden hun rejste sig og gik hen til hylden med bladet for at sætte det på plads "true gør jeg nok men det er nok fordi jeg snakker om det med folk nu" hun vendte sig om og så på Teane.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Felixnyuu Tirs 20 Aug - 2:54

Teana drejede sig i sofaen så hun kunne kigge henover sofaen på mina.. og der var den igen, de der tanker hun ik burde ha.. hun rømmede sig og skubbede dem væk og fjernede sit blik fra minas røv. "Det lyder som om du altid har holdt drt for dig selv?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når der ro Empty Sv: Når der ro

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum