Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Laver opgave

2 deltagere

Go down

Laver opgave Empty Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 4:46

Trace sad på biblioteket ved et af de runde, mørke borde. De havde fået en stor fremlæggelse for og var blevet sat i grupper på to. Han var blevet sat sammen med William Tale; sød fyr men... ja... lidt for sød for hans smag.
De sad og arbejdede hårdt på opgaven, mens papir og bøger flød på hele bordet. Han orkede egentlig ikke, men William var vist lidt af en stjerneelev, og han ville ikke trække ham ned, så han kunne lige så godt få det overstået.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 4:50

Moka havde gået i flere dage og været irriteret.. Det gik hende virkelig på.. Det var typisk hende, hun fik noget på hjernene og kunne ikke lade det gå.. Hendes stædighed havde stoppet hende, eller det var indtil nu.. Hun havde hevet fat i en tilfælgelig pige på gangen der en smule urolig havde sagt hun så ham i biblioteket..
Moka gik med raske skridt igennem biblioteket, hun var nødt til og få det her pis ud af hovedet... Hun gad det ikke mere! Hun var ved at vende op og give pigen et par sandheder da hun så ham sidde ved et bord med en af de sukkersøde fyrer... Hun sukkede opgivende typisk.. men det kunne rage hende, så måtte han skride hvis det ik passede ham..

Hun gik dirkete hen til Trace og hev ham op og stå (så godt hun kunne) og skubbede ham imod bogreolen, dog på ingen måde hårdt eftersom hun ikke rigtig var en slags tøs, lige nu var hun bare træt af det hele og sur... "hvad er dit problem lige??" hun så koldt og afventende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 4:59

William hoppede forskrækket tilbage i stolen, da hans fremlæggelsespartner pludselig blev revet op at stå af en eller anden pige. Moka, mente han, hun hed. Han havde vist aldrig snakket med hende før. Men Tyson havde vist nævnt hende en enkelt gang; godt nok var det han sagde ikke særlig positivt.

Trace kunne mærke, hvordan han pludselig blev hevet op at stå men gjorde ikke modstand, fordi han var for nysgerrig efter at se, hvem det var. Han så overrasket på Moka, da han så, det var hende, og sendte hende så et lettere spørgende og flabet blik, "jeg har lidt problemer med ryggen, men det har alle unge nu til dags vist."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 5:01

Moka kiggede bare koldt på ham og lod sig ikke påvirke af hans i hendes øjne latterlige kommentar... "hvad fanden skulle det gøre godt for i kantinen den anden dag? hvad fanden var det??"
Hun var vold irriteret og ignorerede fuldstændig willam som hun overhovedet ikke kendte, hun vidste bare han var en sukkersød snotunge i hendes øjne..
Da Trace ikke svarede hurtigt nok i følge hende blev hun ved... "Jeg gider ikke det spil der.. svar mig så.. hvad er det lige du har gang i.. hvad er dit problem?" Havde han virkelig ændret sig så meget, nej det kunne hun ikke tro på.. det kunne ikke lade sig gøre! ikke så meget.. eller kunne det?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 5:14

Trace løftede et øjenbryn og så på hende med et spørgende blik? Hvad var det, han havde gjort i kantinen, der var så forfærdeligt? Hun havde været lidt for flabet overfor ham, og så var han gået sin vej. Det ville ethvert andet normalt menneske gøre. Men før, han kunne nå at bede hende om at uddybe spørgsmålet, snakkede hun videre.
Spil? Hva'? Hvad fanden?!
Han lagde armene over kors og hovedet en smule på skrå, før han sagde, "du er tydeligvis så ophidset over noget, at du ikke kan finde ud af at forklare ting ordentligt. Så før du siger mere så prøv at tage en dyyyyyb indånding," han nikkede med en falsk forståenhed og kom så til at smile lidt af sin egen dårlige humor.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 5:16

Moka brugte al sin energi på ikke at klappe ham en på siden af hovedet. Magen til respektløshed.. Nøj hvor var hun gal, men på den anden side.. nej nej! NEJ! hun ville ikke gå over i den side.. NO WAY! Hun rystede let på sit hoved og kiggede så op på ham. Hun stod med begge armene over kors.. "ja det der spil... Du siger du har glemt mig.. og så pludselig har jeg såret dig... Hvad med at finde ud af hvad du rent faktisk selv mener i stedet for at have så travlt med at andre skal tage en Dyyyyybbbb indånding.." hendes tone blev meget provokerende ved det sidste da hun efterlignede hvad han sagde..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 5:27

Han så på hende og blev ærlig talt lidt i tvivl omkring, om hun mente det. Var hun seriøs? Havde hun gået og tænkt over det siden den dag i kantinen? Nårh... så havde tøsen måske lidt følelser alligevel.
Han smilede skævt og svarede så, "okay okay, rolig. For det første; ja, jeg havde glemt dig. Det var fantastisk sex, men jeg var meget fuld, og du har farvet dit hår siden da, så jeg kunne ikke genkende dig. Beklager meget, hvis det sårede dine små stakkels følelser. Ahem..." han talte på fingrene, før han fortsatte, "for det andet; ja, det sårede mig en lille smule, at du blev ved med at sammenligne mit gamle jeg med mit nye. Især fordi det virker som om, du ikke kan lide den 'nye mig', hvilket åbenbart kun betyder, at jeg bliver en mere og mere nederen person. Hvilket er trist. For det tredje," endnu en finger poppede op, "kan du huske, da du spurgte, hvorfor jeg spurgte om, hvorfor du ikke ringede? Jeg spurgte, fordi jeg var bange for, du ikke havde nydt det så meget, som jeg gjorde. Ikke fordi jeg savnede dig. Jeg vidste godt, det var et one-night-stand, og jeg har det fint med det," han pustede ud efter den lange forklaring og smilede så afventende til hende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 5:34

Moka lod ham tale.. Hun rørte sig ikke ud af stedet og lyttede bare til hvad han sagde.. Hun afbrød ham ikke og ændre ikke måde og stå på eller mimik.. Hun gennemgik tilgengæld hvert et ord i hendes, nogle blev hun irriteret over og nogle fik hende til at slappe mere af..
Hun lod sine hænder falde og lod den ene hvile på hendes hofte. "Hvorfor er det du ikke sagde det før du ikke kunne kende mig med håret? Det ikke ligefrem mit hår folk husker mig på normalt jo vel.." hun sendte ham et flabet smil og var tydeligt hun var raset lidt ned.. "Må indrømme jeg en smule overrasket over hvordan du har været her so far.. og ja har sammenlignet dig, men er kun fordi..." hun stoppede sig selv og overvejede ordene.. "fordi jeg kun har gode minder om den gang, fordi jeg aldrig før har mødt nogen der kunne formå og tage styringen fra mig.. one-night-stand eller ej, så det sq da klart det gør mig en smule irriteret når han så ikke er den samme mere.. Får lidt det hele til at se håbløst ud for mig.." Hun rettede på sit hår og stillede sig afslappet før hun fortsatte... "One-night-stand er ikke noget jeg kontakter igen, de tror altid alt muligt... og jeg gider ikke slås med det også.. nemmere bare og sige slut.. og så ikke snakke igen.. Desuden var du så fuld du virkelig ikke kan huske du ikke var ene om at skrige et navn den nat?" Hun så på ham med et blik der var blandt af en smule overraskelse og skuffelse...
Hun havde på nuværende tidspunkt helt glemt william som med 99% sikkerhed kunne hører alt de snakkede om..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 5:47

Imens sad William bare i baggrunden. Han anede ikke, hvor han skulle kigge hen, for hvis de ikke ville have haft, han hørte det, kunne de bare have gået væk, men samtidig følte han, det var uhøfligt bare at sidde og stirre på dem og lytte til deres private samtale...

Trace lyttede til hende, stadig med armene over kors, og da hun var færdig, dukkede et lille smil op på hans læber, som han sagde, "hm, det havde jeg faktisk glemt. Men det er godt at vide, at... ja, at det også var godt for dig. Og jeg beklager, at jeg har ændret mig, men..." han trak let på sin ene skulder, "ja, jeg er blevet ældre. Desuden..." hans smil ændrede sig til det mere drillende, "så tror jeg af en eller anden grund ikke du vil finde det ligeså charmerende som dengang, hvis jeg bare kom hen til dig og sagde 'flotte bryster. Skal vi knalde?'. Bare en fornemmelse. Du var trods alt også fuld den aften, og måske husker du mig bare som lidt mere charmerende, end jeg egentlig var."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 5:54

Hun kunne ikke lade være og smile over hans kommentar... "Ohh baby... Jeg husker tydeligt mange ting for den aften, og det var bestemt ikke den kommentar der var grunden.." hun kørte en finger hen af hans ene kind fra øret og ned og lod den snitte hans læbe før hun igen trak sig væk.. "Og nej... hvis det var tilfældet ville jeg havde været sammen med samtlige fyrer på skolen.. og lad mig se... jeg har været sammen med 1... så en anden gang så pas lige på med din 'bare' kommentar" hun sendte ham et flabet smil... Hun vendte sig rundt og gik nogle skridt væk imens hun stadig snakkede... "Og nej, er ikke din charme der var grunden.. så kan du jo tænke lidt over hvad fanden det så lige var." hun grinte lidt provokerende for sig selv
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 6:06

Trace blev ærlig talt lidt overrasket over, hun åbenbart kun havde været sammen med ham af alle drengene på skolen. Der var så mange. De så godt ud, og så havde størstedelen af dem også penge. Men hun havde valgt en normal kedelig person som ham. Hmh...
Han så stadig på hende, da hun vendte sig om og smilede let over hendes kommentar, men indeni var han nysgerrig. Meget nysgerrig. Hvad havde han egentlig gjort, for at hun havde valgt ham den aften? Han kan huske, han havde kommet med utallige frække hentydninger, og det meste af tiden sad de med tungerne ned i hinandens halse. Men det kan da ikke have været det. Hvis alle bare har kunnet gå hen til hende og sige noget frækt, hvorefter hun så valgte at gå i seng med dem, så ville hun havde været sammen med mindst halvdelen af skolens elever. Men... hvad var det så?!
Han lavede en lille ryk med hovedet og lod sine arme falde ned langs siden, da han som en joke sagde, "ah, kanintrøjen. Jeg tænkte nok det var den, du ikke kunne stå for."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 6:10

Hun grinede lidt og drejede rundt og stoppede op midt på gulvet... "kanintrøjen? den havde du bestemt ikke på den aften.. godt være jeg ikke kan huske præcis hvad du havde på men var ikke den... Trust me baby... dosent do shit for me.." hun havde en mere flirtende stemme og havde lænet sig lidt frem.. Hun fik øje på william hun havde glemt... Hun smilede lidt flabet, det kunne nu være sjovt og drille ham.. men ikke lige nu... måske en anden dag.. hun var overbevist om han ville ligne en tomat på 2 sekunder... "men ser ud til jeg afbrød noget med din lille sukkertrold her, så må hellere lade jer være i fred" hun havde fået en drilsk tone og bed sig selv i læben bevidst
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 6:17

William så hurtigt ned og kunne mærke varmen steg ham til hovedet. Han gav som hovedregel alle en chance, men hende Moka... hun var vist lidt for meget for ham.

"Mhm..." mumlede Trace, selvom han egentlig ikke hørte meget af, hvad hun sagde. Han var helt væk i hendes forførende stemme, og han kunne næsten sværge på, at hans ben var lige ved at blive til gelé under ham. Med et par hurtige blink med øjnene, fik han dog kontrol over sig selv og med et uskyldigt smil, sagde han, "jeg mener ja. Ja, vi har en opgave, der skal laves," han gik tilbage til bordet og satte sig ved siden af William, der tydeligvis var blevet påvirket af situationen. Han kom vist ikke ret meget ud, ham Will-fyren.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 6:22

Moka der ikke rigtig havde lagt mærke til Traces opførsel før han svarede kunne ikke lade være med at smile lidt, dog valgte hun ik at borer i det lige nu.. selvom det ville have bragt hende så meget glæde.. Hun slog sine distraherende tanker væk, hvorfor var det det var så meget sværere omkring ham.. Møgunge det var hvad han var!

Hun kiggede hen på William og sendte ham et flirtende blik og et forførende smil "farvel lille sukkermus.. pas nu på han ikke bider dig ikke" hun smilede lidt for sig selv og kiggede så på Trace... "hyg dig med, hvad du nu skal lave som får dig til at fumle sådan over dine ord".. okay hun kunne ikke lade være, bare lige lidt... det var trods alt hvem hun var. Hun kiggede på ham endnu en gang fra top til tå.. kaninhættetrøje eller ej.han så stadig skide godt ud og hun vidste hvad der gemte sig under det tøj.. Hun drejede omkring for ikke at falde hen i staver og gik videre ud af biblioteket

//moka er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 13 Aug - 6:34

William sank nærmest ned i stolen, da hun snakkede til ham. Han havde virkelig ikke lyst til at kende den pige.

Trace smilede med en falsk mopset undertone over hendes kommentar. Hold kæft, hun var flabet. Men det var okay. Han var glad for, de kunne snakke igen. Han var vild med Mountain High, men alting havde føltes en smule mindre fedt, efter de havde skændtes i kantinen... men nu var alt fint igen. Han gik på en fantastisk skole, han var lige så stille begynd at lære folk at kende, og han var den eneste dreng på skolen, der havde været sammen med en af de mest lækre og sensuelle piger på hele skolen. Jeps... han havde det sgu meget godt!

//ude >Very Happy//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Laver opgave Empty Sv: Laver opgave

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum