Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Før frokost //alle kan joine//

2 deltagere

Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Shika Lør 9 Feb - 7:31

Det var før frokost og Grimmjow kom gående ud fra et klasselokale med en taske over den ene skulder imens han kørte hånden gennem håret... Han rullede nærmest opgivende med øjnene af nogle af drengene som prøvede at score et par af tøserne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Felixnyuu Lør 9 Feb - 21:07

Lily der indtil nu havde formået og undgå både Lotus og grimmjow kom gående imod Grimmjow. Hun havde ikke set ham, hun gik i sine egne tanker, hun kunne ikke lade være med at tænke på ham. Hvorfor kunne hun ikke bare lade være? Hun fik et chok da hun bumpede ind i nogen og faldt på røven og så nervøst op.. "undskyld jeg..." hun fik et chok da hun så hvem hun gik ind i.. "nii-chan...." hun overvejede om hun skulle løbe sin vej, men turde ikke så hun kiggede bare ned
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Shika Søn 10 Feb - 3:55

Grimmjow følte at nogen gik ind i ham og gik et skridt tilbage og kikkede ned da han hørte et bump og så Lily sidde på gulvet.. "Du okay stump?" han tog sig ikke det store af at hun var gået ind i ham da det var Lily som havde gjort det..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Felixnyuu Man 11 Feb - 7:39

Hun kom forsigtigt op og stå og rettede på sin nederdel så den ikke krøb op.. "Uhmm yeah.. jeg har det fint... undskyld.." Hun kiggede genert op på ham. hvordan kunne hun overse ham. han var så meget større end hende.. Hun forsvandt væk i sine egne tanker og kiggede bare tomt op på ham... Var han lige så høj? altså Noel.. Jo han var høj, og så høj.. joo var han vel egentlig... Hun rødmede lidt over sine egne tanker og glemte hvor hun var
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Shika Tors 14 Feb - 5:37

Grimmjow så hendes svage rødmen og løftede et øjenbryn men valgte at lade det ligge.. "Du sikker Lily? Du ser lidt væk ud.." han stod med den ene hånd i lommen imens han holde i sin rygsæk som var over skulderen med den anden hånd..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Felixnyuu Tors 14 Feb - 5:39

Hendes kinder blev helt røde... Ohh han kunne se det på hende.. Hun viftede nervøst hænderne foran sig... "uhmm ja ja.. jeg . jeg har det fint" hun lød genert og forfjamsket. Hun var nødt til og tage sig sammen. Hun bed sig kort i læben og lod sine hænder falde ned og kiggede op på ham.. "Hvor skal du egentlig hen Nii-chan?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Shika Tors 14 Feb - 5:43

"Er lige kommet fra time.. læreren besluttede sig for at jeg skulle blive længere fordi jeg ikke lige gad og høre efter.." han gav et svag rul med øjnene og kikkede ned på hende "Hvor er du på vej hen..?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Felixnyuu Tors 14 Feb - 5:47

Hun stod roligt og kiggede op på ham imens han svarede og da han spurgte til hende kiggede hun lidt ned.. "Uhmm yeah.. jeg.. jeg var på vej.. altså...." hun kunne jo ikke sige hun ikke ville være der lige nu fordi det var musik.... hun følte stadig ikke for at spille noget musik.. "Uhmm jeg skal bare... noget.." hun trak lidt på skuldrene.. kunne han fornemme det på hende... hendes usikkerhed.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Shika Tors 14 Feb - 6:03

"Stump hvad er der galt? Der virker som om du er ja... Usikker på et eller andet.." Han rynkende brynene lidt og kikkede lidt på hende "Men burde du ikke være på vej til musik?" Han rettede lidt på tasken som var ved at falde ned nu han stod stille..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Felixnyuu Tors 14 Feb - 6:06

"uhmm.." Hun fumlede lidt med hænderne... "jeg.. jeg har ikke været til musik.. i.. ja... en måned.." Hun fumlede nervøst med sit ærme.. hun vidste godt Nii-chan ikke ville være glad for det, men hun havde bare ikke haft lyst... ikke endnu... hun kunne ikke slappe af med det mere... Ville han skælde hende ud nu?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Shika Tors 28 Mar - 6:18

Han kikkede lidt seriøst på hende "Og hvorfor har du så ikke det? Det ligner ikke dig at droppe dine timer, og slet ikke musik.." Han foldede armene foran brystet og kikkede ned på hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Felixnyuu Lør 30 Mar - 19:46

Hvordan kunne det lade sig gøre hun kunne blive så nervøs og usikker bare han kiggede på hende? Hun stod lidt og overvejede hvordan hun skulle slippe ud af den her, men hun vidste godt at det ikke hjalp noget bare og skyde den hen, nii-chan ville ikke lade det ligge..
Hun rømmede sig lidt og med blikket i jorden fik hun mumlet et svar.. "j-jeg.. jeg har ikke haft lyst.. siden..." hun havde en ide om at Lotus havde fortalt grimmjow at hun var blevet ked af det, men ingen vidste hvorfor, hun havde kun sagt det til Acher "der skete ligesom.. noget... og det... det gjorde jeg ikke har haft lyst" hun kunne ikke undgå og lægge mærke til hvor ynkelig hun lød, men hun kunne lige så godt lade være og forsøge og ændre på det. det var umuligt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Shika Søn 31 Mar - 1:08

Grimmjow rynkende brynene lidt "Du mener da du blev ked af det? Lotus har godt sagt du blev ked af det over noget.. Men jeg har på fornemmelsen at det ikke er noget du vil fortælle mig.." Han havde ingen idé om hvad det kunne være at Lily var blevet ked af, men han viste også godt at hun ikke ville fortælle ham noget om det.. "Noget jeg kan gøre for at få dig til og spille igen?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Felixnyuu Man 1 Apr - 9:06

Hun knugede let sin bog ind til sig som hun havde samlet op fra gulvet og rystede på hovedet... "nej.. jeg.... jeg tror bare jeg skal have tid.." hun var lykkelig for han ikke forsøgte og tvinge det ud af hende lige nu, det kunne helt slet ikke klarer.
Hun stod og kiggede på nogle unge gutter der gik forbi, og trak sig hurtigt lidt væk for at undgå de kom til at gå ind i hende. Hun hadede og ende i problemer. Hun stivnede dog idet de gik forbi og kiggede hurtigt på dem. Noel? nej.. han var der ikke.. men... der var en af dem der havde samme parfume som ham. hun rødmede helt og kiggede flovt ned i gulvet. Hun havde kun set ham en gang,hvordan vidste hun hvordan hans parfume duftede.. Hun kunne ikke lade være og føle det var pinligt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Før frokost  //alle kan joine// Empty Sv: Før frokost //alle kan joine//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum