Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mandig mandesnak

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Kashi Lør 26 Jan - 11:58

"Ah." Shuuhei nikkede. "Det er næsten det samme angående selve forholdet. Bortset fra, ja, med fyre har du jo ikke problemerne med at købe blomster, chokolade, passe på på en bestemt tid af måneden, alt det. Det er en del nemmere til tider." Han lød en smule opgivende idet han remsede op. Tydeligt at høre hvad han foretrak.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Shika Lør 26 Jan - 12:01

Igen blev Ray en smule forvirret og rynkede sit ene bryn "hvad mener du??" hans hovedet faldt en smule på skrå imens han ham kikkede på Shuuhei...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Lise Lør 26 Jan - 12:03

Minato gloede også. "Jeg har da aldrig købt blomster og chokolade eller..." Burde han have købt blomster og chokolade? Kushina var ikke ligefrem en blomster-agtig pige. Måske skulle han købe.. et... et svedbånd eller noget. Ny vandflaske.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Kashi Lør 26 Jan - 12:06

"Minato, du er så også så heldig at have en kampsports tøs. Dérfor." han grinede let. "De er nemme nok. På nær lige den ene tid af måneden der, stadig." Shuuhei rettede så igen blikket mod Ray. "Jeg siger bare du skal prise dig lykkelig for at du ikke skal prøve at forstå det modsatte køn."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Shika Lør 26 Jan - 12:12

Ray blinkede med øjnene nogle gange imens han prøvede at forstå hvad Shuuhei sagde.. "jeg vil nu sige at det næsten er lettere at forstå piger end at forstå alt det her med forhold og med hvad jeg må og ikke må.." Ray trak opgivende på skulderne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Lise Lør 26 Jan - 12:17

"...hvad for en tid på mån.. nårh.. jeg synes nu ikke der er særlig meget forskel.. hvad mener du med hvad du må?" spurgte han så Ray.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Kashi Lør 26 Jan - 12:19

"... Ja det ville jeg også spørge om. Altså, et forhold, det... I skal jo bare finde ud af i fællesskab hvor jeres grænser går så der ikke er nogen af jer der bliver såret.. Det...Man finder jo ud af det hen af vejen. Der er ikke så forfærdeligt meget råd at give; du får det bedste resulatat ud af det ved at I simpelthen bare finder ud af tingene hen af vejen."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Shika Lør 26 Jan - 12:24

"jo Jayce siger at jeg ikke må bide mig i underlæben da det kan få nogle til og reagere.. Og så var der noget med at ånde på halsen eller sådan noget.." Ray var stadig en smule forvirret over det selv om han havde snakket med Jayce om det..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Lise Lør 26 Jan - 12:27

"Øh deet.." Minato rødmede mens han tænkte på hvordan han selv reagerede på de ting. "Jaaeh.. det kan godt få.. få nogle til at reagere..."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Kashi Lør 26 Jan - 12:31

"Se, I er jo allerede på vej. Du finder ud af det hurtigt nok." Shuuhei trak på skuldrene, og gik hen til en af maskinerne der trænede ben, fik puttet den rigtige vægt på. "Med mit forhold der ved vi sgu godt lige præcis hvor vi har hinanden, og hvad vi kan tillade os og ikke tillade os. Klare regler lige fra starten af." han trak endnu en gang på skuldrene, men der forhindrede ikke hans rødmen i at blusse frem da han tænkte på de par dage i ferien hvor han havde været hjemme hos Kensei.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Felixnyuu Lør 26 Jan - 21:38

Jayce var kommet sent tilbage på skolen. Der havde været nogle problemer med et forsinket fly og sådan lidt. Nu var han der endelig. Han havde undret sig over der ingen var at finde på skolen, den virkede nærmest tom.. Måske de også havde problemer.. Han trak lidt på skuldrene og gik ned af gangen. Han havde sine løse træningsbukser på, og en tanktop. Et håndklæde hang over hans ene skulder.. Han var normalt ikke den der trænede men hans tanker havde ikke været stille hele ferien, han havde ikke kunne få Ray ud af hovedet og det gik ham lidt på. Han ville bare træne en lille smule, intet stort.
Han åbnede døren ind til Gymnastik salen og fik et chok og stoppede kort i døren... Ray.. Af alle steder... og minato og en ja han kendte ham ikke.. Han overvejede kort om han skulle gå igen men besluttede sig om det var ligemeget, selvom han havde håbet og finde Ray alene første gang han så ham efter ferien.. Han lukkede døren bag sig og gik med rolige skridt hen til dem. Han lagde straks mærke til de røde kinder Ray havde og følte en jalousi i sig.. Det var normalt kun ham der fik ham til det.. "Hey.. håber det okay jeg joiner jer.." han gik direkte hen og gav Ray et kys på kinden og hviskede stille "har savnet dig.." Inden nogle af dem nåede og svarer fortsatte han hen til en måtte og lagde sig ned og lavede mavebøjninger.. forbandede pis. han skulle være vendt om.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Shika Søn 27 Jan - 4:10

Ray var ved at spørger Shuuhei om noget da Jayce kom hen til ham og kyssede ham på kinden.. Han rødmede i hele hovedet og kikkede ned i skødet "har også savnet dig.." men da han så Jayce gå igen kikkede han undrende efter ham. Hvorfor virkede Jayce sur lige pludselig?.. Ray forstod det ikke helt "er der noget galt Jayce? Du virker sur.." han stod op fra maskinen og satte sig på gulvet og begyndte at strække sine ben og overkrop lidt ud, dog holdte han stadig øje med Jayce..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Kashi Man 28 Jan - 7:09

... Okay, Ray havde nu ret, Jayce... Virkede lidt anderldes end han plejede. Så Shuuhei holdt mund for nu, og gik igang med at træne med maskinen.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 7:15

Jayce satte sig oprejst efter et par mavebøjninger og kiggede undrende på Ray.. "Nej jeg er ikke sur.." han begyndte derefter igen.. Okay han havde måske været lidt for nem at læse.. Måske skulle han bare gå igen.. han var trods alt kendt for sin dovenskab. så det virkede jo ikke underligt?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Shika Man 28 Jan - 7:23

Ray rykkede hovedet lidt på skrå imens han smilte lidt til Jayce "Det virker bare som om der er noget galt.." Han rykkede sine arme bagud og satte benene i gulvet hvorefter han satte lidt af med benene. han brugte derefter sine mavemuskler til og rejste sig lodret op og stod lidt sådan før han lod sig falde falde ned så hans fødder nået gulvet igen.. Han tog nogle dybe indåndinger og fik sin puls og hjerteslag ned igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 7:26

Jayce blev liggende på gulvet og kiggede op i loftet... "det virkede bare som om jeg afbrød noget vigtigt... ikke andet" hans stemme var rolig og han kiggede roligt op i luftet. Han trak vejret roligt og kiggede slet ikke p de andre lige nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Shika Man 28 Jan - 7:35

"Vi snakkede ikke om noget specielt Jayce.. Det var bare omkring.." Ray kikkede rødmene ned i gulvet da han fortsatte "jo ser du.. ehm... det..." Han kørte hånden op og ned af siden af sin skulder nervøst "Forhold.. jeg... spurgte om det.." Han bekymrede sig ikke ret meget om de andre da han næsten havde glemt at de var der..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 7:41

Jayce blev liggende lidt.. yeah han skulle være gået igen. Han rejste sig og gik hen og lagde armene om Ray og gav ham endnu et kys på kinden.. "Jeg finder dig senere... jeg føler ikke for at træne alligevel" han smilede lidt til ham og nikkede så til Minato og Shuuhei.. Han slap så grebet om Ray og gik ud af døren... Han skulle ikke være gået herind.. det var virkelig akavet... han brød sig ikke om både minato og shuuhei var blevet så tavse da han kom... Han lukkede døren bag sig og gik til sit værelse

//Jayce er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mandig mandesnak - Page 2 Empty Sv: Mandig mandesnak

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum