Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hvor er billedbøgerne?

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

hvor er billedbøgerne? Empty hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 3:29

den lille pige luntede lidt rundt mellem alle de mange reoler, der tårnede sig op ved siden af hende. Kyoko stoppede så og kløede sig lidt i nakken "for mange bøger" sagde hun til sig selv og begyndte at kigge mere studerende på bøgerne, for at finde nogle bøger hun kunne læse, der var dog ikke ret mange det faldt i hendes smag. dette var nok også et bibliotek til folk der faktisk var kloge nok til at gå her. man kunne ikke rigtig sige Kyoko var helt klog nok til det, men hun mptte vel prøve. hun tog en tilfældig bog frem, åbnede den og begyndte at læse langsomt, meget langsomt.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 21 Jan - 3:38

Lily fumlede rundt i biblioteket, hun havde set en hun kendte, eller kendte og kendte hun havde mødt ham en gang. Men... hun havde set ham i biblioteket, og havde skyndt sig ned af nogle gange. Hun vidste ikke hvorfor hun mærkede bare sit hjerte hamre og kunne ikke helt lige kapere og snakke med ham, lige nu.. Hun kiggede sig over skulderen og så sig ikke for og løb ind i en pige, hun havde slet ikke set hende. Hun faldt på røven og ømmede sig lidt og åbnede øjnene. Hun så en spinkel pige, hun var ikke ret høj det var sikkert. Lily sad lidt og før hun rømmede sig.. "u-undskyld.. jeg jeg... jeg ked af det. Jeg.. jeg så dig ikke.. Undskyld" hun rødmede helt vildt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 3:45

Kyoko blev meget overrasket da hun pludselig blev væltet om kuld af en hun slet ikke havde opdaget. hun sad lidt ogømmede sig og fik først set hvem det var da hun hørte en piges stemme. Kyoko kom hurtigt op og stå og samlede bøgen op "uhm... det er okay.. slog du dig?" spurgte hun stille og smilte sød til pigen. hun rate sin hånd frem til hende for at hjælpe hende op og stå. det gjorde ikke Kyoko nået at blive afbrudt af sin bog, hun fattede alligevel intet af den, så hun havde det helt fint en støtte ind i hende.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 21 Jan - 3:47

Lily så en smule nervøst op på hånden. Hun tog tøvende imod den og kom op og stå.. Pigen var vist også højere end hende.. Hun måtte være den mindste på skolen.. Hun sukkede lidt opgivende for sig selv. "Nej jeg.. jeg lidt vandt til det" Hun smilede undskyldende til hende og rettede lidt på sin nederdel der var kravlet lidt op. Hun kiggede sig kort over skulderen og da hun var sikker på ingen havde fulgt efter hende kiggede hun på pigen og smilede venligt. "Lily Raine.. må jeg vide hvad du hedder?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 4:40

Kyoko smilte sødt til hende og fniste lidt "jeg kender det godt.. alt for godt" fniste hun lidt og pillede lid ved bundet af sin korte nederdel. hun studerede så den lille pige lidt. wow en der var mindre end hende selv, det var et sjælent syn for hende. Kyoko så lidt ned af sig selv og grinte svagt. det eneste der adskildte hende fra en 12 årig var hendes bryster. igen så hun på pige og smilte sødt til hende. den pige havde ikke engang helt brysterne endnu.. hun lignede næsten mere en på 12 end hende selv. Kyoko lavede store øjne da hun høre navnet Lily.. det var jo hende "Lily... det var dig kakashi og genma talte om... den søde lille ting jeg mindede dem om" sagde hun med et lille fnis og så ud til at hun skulle til at kramme den fremmede pige, men hun lod hver "Kyoko" præsenterede hun sig så og rakte sin hånd frem for at hilse.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 21 Jan - 4:47

Lily der stod lidt i sine egne tanker fik et chok da hun blev nævnt i forbindelse med Kakashi og Genma.. Havde.. havde de nævnt hende? Hun rødmede let "Uhmm.. har de... de snakket om mig?" hun kunne ikke helt forstå hvorfor. Hun fik dog samlet sig selv da hun hørte hende sige sit navn og smilede sødt "Hyggeligt og møde dig... Uhmm hvad.. hvad læser du?" hun kiggede spørgende på hende med læber der var let skildt ad
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 4:53

Kyoko nikkede og fniste lidt "jeg var på besøg ved Kakashi.. han er så sød.. og da genma kom ind der nævnte han dig fordi han synes min størrelse mindede ham om dig.. de var så flinke2 sagde hun med et lille fnis og smilte sødt til hende. denne pige var ret genert virkede det som om, men meget sød. måske en pige hun kunne blive venner med, det trængte hun meget til. hun så lidt ned på sin bog og tænkte lidt "en bog om... ja.. jeg ved det ikke helt.. jeg er ikke så god til at læse, så... jeg forstår den ikke" sagde hun så og så lidt flovt ned, men grinte så lidt igen og så på Lily
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 21 Jan - 4:58

Lily stod bare med hænderne bag ryggen og så ned i gulvet imens hun svarede. "Ohh.. jeg.. jeg ved ikke om han er sød.. jeg kender ham ikke rigtig..." hun kørte genert en fod rundt på gulvet i cirkler... Og kiggede så op på hende. "Ohh... uhmm.. jeg kan godt kigge hvis det er" hun gik lidt forsigtigt hen imod hende, og afventede om hun måtte kiggede på den, hun ville ikke snage i andres ting.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 5:07

Kyoko så lidt på hende og tænkte over det hun sagde "jeg har kun snakket med genma en gang, men han virkede rigtig sød og kakashi har fra starten af været sød mod mig" sagde hun med et sødt smil og pillede lidt ved sit kridhvide hår "ja selvfølgelig må du da det... det kan være du kan hjælpe mig" sagde hun glad og vidste bogen frem til hende så hun kunne se.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 21 Jan - 5:47

Lily rykkede sig en smule tættere på så hun stod ved siden af pigen.. Hun følte sig i det mindste ikke som en hobbit nu... Hun kiggede ned i bogen og læste lidt... "Uhmm jeg.. jeg ved ikke om det det du ledte efter, men det her. det en bog om altså...." hun rømmede sig lidt.. "Om du ved.... når en dreng og en pige" hun rødmede let.. hvorfor skulle kyoto læse om det?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 7:39

Kyoko så spørgende på Lily med læberne en smulle skilte og nikkede stille til det hun sagde. kyoko fprstod det ikk helt, men da hun tænkte sig lidt om og tænkte over lilys rødmen var det tydeligt nok "de drenge og piger har sex?" spurgte hun så helt normalt, som om det var helt normalt at snakke om. hun smilte sødt til pigen og lukkede så bogen "så er det ikke den jeg leder efter... er der ikke nogle bøger med billeder der handler om middelalderen?" spurgte hun så og så igen spørgene på Lyli stadig med det søde smil.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 21 Jan - 7:52

Lily kunne ikke forstå hvordan kyoko kunne tale sådan om det bare uden videre... "Uhmm... ja.. det..." hun så lidt genert ned.. hun blev lettet da hun hørte at det ikke var det hun ledte efter. Hun sukkede nærmest lettet og kiggede så op.. "Uhmm du i hvert fald i forkert afdeling.." hun smilede og tog bogen fra hende og satte hende på plads. Hun tog hendes hånd og trak hende efter sig ud af rækken af bøger igen imod en størrer gang. Hun stoppede for enden og kiggede. Nu var han der ikke vel? Da hun var sikker på han ikke var der drejede hun ud på gangen og smilede til hende.. "vi ska ned i den anden ende"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 8:00

Kyoko fandt det bare mormost at Lily var så genert om det emne, men det var også helt okay. Kyoko fulgte med hende ned af gangen og videre ned mod den anden ende "tak fordi du vil hjælpe" sagde hun små forpustet, da de jo løb. hun så sig lidt tilbage og smilte et lille sødt smil, hvorefter hun så frem på pigen igen, hun håbede de kunne blive venner for Lily virkede rigtig sød. Kyoko fniste lidt for sig selv og løb bare efter Lily hele vejen hånd i hånd.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 21 Jan - 9:09

Lily der var travlt optaget af at holde øje lagde ikke mærke til den fnisen der bag hende. Hun stoppede op foran en række og gik roligt ned igennem dem. Da hun var lidt nede slap hun Kyokos hånd og gik roligt hen af rækken og kiggede på bøgerne en af gangen. Hun lod blidt sin hånd glide henover dem, hun rørte dem knap som om hun var bange for at ødelægge dem. "Hvad skal du bruge om helt præcist med middelalderen?" hun så hen på hende da hun var stoppet op
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 21 Jan - 9:40

Kyoko stoppede og betargede Lily lede efter bøger, med sit søde smil på læben og pillede lidt ved sit hår "mmmh... ser du.. jeg er dårlig til at koncentrere mig så jeg er ikke helt sikker, men noget med befolkningen eller noget i den stil" sagde hun lidt usikker og så ned af sig selv,imens hun prøved at komme i tanke om præcis om hvad de havde fået afvide i skolen. men det ville ikke komme frem. hun sukkede svagt og så igen på lily med sit smil og træk på skuldrende som tegn på hun ikke kunne isge mere om det.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Ons 23 Jan - 2:40

Lily fjernede sit blik fra bøgerne for at kigge over på pigen.. Hun så en smule nervøs ud og Lily var for en stund i tvivl om det var hendes skyld.. Hun opdagede dog efter lidt tid at det var fordi hun ikke var sikker på hvad hun skulle bruge og hun åndede lettet op.. Hun kiggede op på bøgerne igen.. "mon ikke vi skal finde noget der er lidt omkring det hele så?" hendes tone var sød og venlig..
Hun fandt en bog og bladrede lidt i den, men da hun ikke var tilfreds stillede hun den på plads igen. Hun gjorde det et par gange indtil hun endelig fandt den hun ledte efter... "Den her.." hun smilede og rakte bogen til Kyoko.. "den har god viden og er med store bogstaver så det nemmere at læse.. plus. der mange gode billede" hun lukkede sine øjnene og det så ud som om smilet blev endnu større
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Lør 26 Jan - 10:31

Kyoko smilte til Lily og nikkede stille til dey hun sagde. det var sikkert rigtig nok det var en god ide at læse en med lidt om det hele. hun så lidt på de frskellige bøger pigen tg frem og bed sig svagt i læben. det vil komme til at blive svært fr Kyoko bare at kunne følge lidt med på denne skole, for hun andede intet om nget som helst skole mæssigt og have svært nok bar eved nemme bøger. hun så så lidt på bgen Lily havde fundet til sidst og tog imod den, hvorefter hun bladrede igennem bogen og så godt på billederne i bogen "det kan nok godt bruges.. mange tak Lily" sagde hun så med sir søde smil.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Lør 26 Jan - 21:27

Lily åbnede øjnene og kiggede op på hende. Hun var glad for hun kunne hjælpe.. Hun følte sig for en gangs skyld nyttig. Hun tog hænderne om bag ryggen og samlede dem en smule nervøst. Hun smilede let genert. "jeg håber det hjælper dig, ellers så er jeg på rum 7 på 1 års doorm" hun rykkede sig lidt og kiggede så tilfældigt på nogle bøger "du velkommen til at komme forbi hvis du vil, og har brug for hjælp"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Lør 26 Jan - 22:08

Kyoko så lidt ned i bogen og læste lidt. det gik langsmmt, men hun kunne frstå det. igen så hun på Lily med et sødt smil og nikkede stille "det ville være utrolig rart... for jeg er ikke så god fagligt...så ja det ville være fantastisk hvis du ville hjælpe" sagde hun med et ille fnis og smilte sødt til den lille pige. hun tog bogen undr den ene arm og rettede lidt på sit hår, hvorefter hun igen så på Lily. gad vide om de så var venner nu? det kunne være dejligt hvis de var venner, for Kyoko ville gerne have en ven som var en pige.
hun så lidt ned i gulvet og tænkte lidt over tingene "er vi så vener nu" spurgte hun meget børnehave agtigt og så forsigtigt hen på Lyli igen med et lille smil.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Søn 27 Jan - 21:56

Lily der stod og kiggede lidt rundt blev lidt overrasket spørgsmålet hun blev stillet. Hun så op på hende med halv store øjne og hendes kinder blev let røde. Hun ville gerne være hendes ven, hun var bare nervøs for Lotus og Nii-chan... Hun studerede roligt Kyoko. Hun var jo en pige, og om ikke andet så var hun jo sød ... Mon dog de ville gøre hende noget? hun bed sig lidt nervøst i læben og slap den så for at smile lidt.. "Uhmm.. jaa..det det er vi vil" sagde hun forsigtigt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 28 Jan - 6:05

Kyoko så lettere nervøst på Lyli da hun kunne se at der blev tænkt over spørgsmålet og det gjorde kyoko ervøs, men da svaret kom åndede hun lettet ud og smilte glad "mange tak...d et er dejligt.. for lige nu er jeg kun drenge venner og jeg vil så gerne have en pige ven og du er så sød og rar.. så ej det er jeg altså virkelig glad for" forklarede hun glad og muntert og krammede så pludselig Lily, nu var de jo venner, dså kunne man vel godt kramme ik?
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 6:08

Lilys kinder fik en let rød farve i kinderne da hun hørte de søde ord der blev sagt om hende. Hun nåede dog ikke at sige noget eller at reagere da hun pludselig mærkede Kyokos arme om hende. Hun var slet ikke vandt til det.. og hun kunne mærke kinderne blev helt røde. Burde hun kramme igen? Uhmm det burde hun nok. det gjorde venner trods alt.. altså krammede?
Hun bed sig nervøst i læben og krammede sig igen og fik lavt fremhvisket "Uhmm.. det.. det okay"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 28 Jan - 6:56

Kyoko tænkte slet ikke at krammen kunne virke mærkeligt, for for hende var det ikke mærkeligt. hun smilte glad og var bare glad for at blive krammet tilbage "Lily... det navn kan jeg godt huske" mumlede hun stille og slap så stille den lille pige "hvornår an du have tid til at hjælpe mig med det her middelalder noget tror du?" spurgte hun så med sit søde smil og pillede ved sit krid hvide hår, imens hun så på Lily med sine store barn agtige øjne.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Felixnyuu Man 28 Jan - 7:05

Lily der stadig havde helt røde kinder smilede bare genert.. "Uhmm.. du må bare prøve og komme forbi.. jeg.. jeg skifter lidt imellem hvornår jeg har noget og lave og ikke har" hun smilede let genert og tog noget af sit hår om bag øret..
Hun stod lidt uroligt før hun fik taget sig sammen til at sige mere. "jeg nødt til og smutte. skal til time nu" hun sendte hende et undskyldende smil og håbede ikke hun blev sur
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Nød Man 28 Jan - 7:11

Kyoko nikkede kort og smilte glad til hende "okay det gør jeg så.. prøver at komme forbi en dag så" sagde hun bare glad og knugede bogen ind til sig "okay.. du smutter bare vi ses jo nok på et tidpunkt så prøver jeg og få denne her læst" sagde hun og nikkede kort ned til sin bog, hvorefter hun igen så på Lily med et sødt smil. Kyoko blev slet ikke sur over hun skulle gå, hun var bare glad for Lily gad at være venner og snake med Kyko.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

hvor er billedbøgerne? Empty Sv: hvor er billedbøgerne?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum