Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Batminton?!?

2 deltagere

Go down

Batminton?!? Empty Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 8:19

det var ved at blive lidt sent på dagen og de fleste fritidsklubber var for længst færdige med deres aktiviteter. Så derfor var gymnastiksalen helt øde. Bortset fra nede for enden hvor der var sat et net op.
Henna stod med en batminton ketsjer i den ene hånd og en fjerbold i den anden.
Der lød et lille 'klock' hver gang hun servede en bold over på den anden side af nettet, da hun for det første var den eneste i batminton klubben og for det andet, den sidste af de folk der havde været i salen.
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:22

Lily gik ned af gangen. Hun var gået til musiklokalet for at spille musik men kunne stadig ikke tage sig til det.. Det var da hun nåede gymnastiksalen hun hørte en lyd derinde fra. Hendes nysgerrighed tog over og hun kiggede. Hun så en pige stå alene, hun virkede en smule ensom. Lily stod lidt og tog mod til sig.. "Hey.. Er du okay eller skal du have hjælp til noget?" Hun så ny ud, hun kunne i hvert fald ikke kende hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 8:25

Henna havde lige skudt den sidste af sine fjer bolde over nettet da hun hørte en stemme over fra døren. Hun rettede på mini shortsene som havde rykket sig i en underlig retning. "ikke synderligt.. det er bar ikke nær så nemt at spille en person" sagde hun imens hun bukkede sig under nettet. "men jeg slår en helveds god sav efter hånden" sagde hun imens hun samlede boldene
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:27

Lily gik ude i kanten da hun stadig havde sine sko på. Hun var i en mini skørt og en striktrøje der gik ned over skulderene.. "Uhmm.. jeg ikke ret god, men.. jeg kan da prøve og spille hvis du vil have selskab?" hun så roligt på hende og lænede sig imod den ene ribbe med ryggen imod den. Hun følte sig lidt nervøs, hun var ikke så god til det her med nye venner.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 8:33

Hun samlede den sidste fjer bold op fra gulvet og så første nu ordentligt på pigen. Hun genkendte hende fra biologi klassen men havde aldrig fået navnet på hende.
"aldrig spillet før eller?" spurgte hun med et suk. Hun var lidt anstrengt da hun egentlig aldrig spillede mod folk selv da batminton var den eneste måde hun holdt sig fra at blive smidt ud af svømmeholdet.
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:38

Hun så lidt genert ned på sine fødder.. "Joo men.. jeg bare ikke ret god, jeg har ikke så mange muskler og er ret klodset. så hvis du kan leve med det så vil jeg godt spille med dig..." hun kiggede op på hende og smilede let. "jeg skal nok gøre mit bedste"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 8:41

*beskedenhed..." tænkte hun og sukkede lidt for sig selv. Egentlig gad hun ikke spille overhovedet men det var vel bedre end at stå og save til en tom plads på den anden side. Hun kikkede lidt omkring sig selv. Hun gik hen til sin solhat hun havde lagt ud til siden og to en ekstra ketsjer. "prøv" sagde hun og rakte den under nettet til hende
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:45

Lily der havde smidt sine sko tøvede kort men tog så også sin striktrøje af. Hun ville få det alt for varmt ellers. Det afslørede hendes meget pige krop med ganske små markerede bryster, ikke større end en a-b skål. Hun havde en tank top på og følte sig let utilpas men skubbede det væk og tog imod ketsjeren og gik ned på sin plads.. "tak..." hun smilede sødt til hende og gjorde sig klar.. "hov vent" hun kiggede på gulvet.. "skal jeg save?" hun så på alle fjerboldene der lå på gulvet på hendes side
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 8:51

Henna stillede sig hen på plads og bandt sit hår op i en hestehale. Med elastikken i munden sagde hun så "dje må dju da godt hvish dju vil" hvorefter hun badt håret.
Hun stillede sig så til rette og gjorde sig klar til at spille
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 8:56

Lily tog en fjerbolt og rettede lige på sine lange strømper inden hun rejste sig helt op. Hun trak vejret roligt og savede så godt hun kunne. Hendes hår hang løst ned og da hun servede gav det et ryk i det, og det fløj halvt op i hovedet på hende og hun skyndte sig og tage det væk fra øjnene
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 8:59

Hun hoppede to skridt tilbage og svang ketsjeren imod fjer bolden. Med et lille 'klock' fløj den tilbage imod pigen som hun stadig ikke viste hvad hed. *det kunne være værrer* tænkte hun og rystede hovedet lidt derefter
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 9:01

Lily fumlede med benene og var ved at falde da hun skulle ramme fjerbolden men nåede kun lige at holde sig oprejst og fik sendt bolden den anden vej med samme lyd som det havde givet på den anden side af nettet.. Shit.. hvorfor havde hun rodet sig ud i det her?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 9:05

Henna var lige ved at glemme bolden da pigens ben fumlede under hende. Hun hoppede op med et lille "uh!" inden hun sendte den lige netop over nettet. Hun fulgte fjerene flyve afsted og lige snitte nettet
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 9:09

Lily så desperat på fjerbolden der fløj imod den anden side og hun kastede sig efter den fuldstændig tankeløst. Hun nåede den da heller ikke i stedet ramte hun gulvet med en 'bump' og røg hen af gulvet lidt og ømmede sig lidt før hun kom op og stå igen. Hun smilede "Du god til det her"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 9:14

Hun spærrede øjnene lidt op over at pigen ligefrem faldt. "eh.. det håber jeg ikke" sagde hun og gik hen til nettet, fortsatte hen til hende og satte sig ned i huk. "vi går i samme biologi klasse ikk?" spurgte hun så med armene over kors hvilet hen over sin ketjser
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 9:18

Lily så op på pigen.. "jo.. tror jeg da.. Men .. har ikke været til timerne på det sidste.." hun følte sig lidt skyldig over det, hun måtte hellere snart tage sig sammen og komme afsted igen.. Senest fredag sagde hun til sig selv. Hun så op på hende "Du ny er du ikke?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Anno Fre 11 Jan - 9:22

Hun fik en lille rynke imellem øjebrynene af det. "egentlig ikke.. jeg har bare skippet ret mange timer og er gået et år om" sagde hun og lænede sig så tilbage så hun endte med at sidde på det kolde gulv
Anno
Anno

Antal indlæg : 34
Tilmeldt : 10/12/12
Alder : 31
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 9:27

Lily der selv sad ned følte sig pludselig flov og kløede sig nervøst i håret.. "Uhmm undskyld her kommer jeg og forstyrrer dig.. og så kan jeg ikke engang præsentere mig.." hun rakte sin hånd hen imod hende .. "mit navn er lily raine." hun så venligt på hende med et sødt smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Batminton?!? Empty Sv: Batminton?!?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum