Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gensynet

2 deltagere

Go down

Gensynet      Empty Gensynet

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 6:18

Tyson havde endelig fået overstået den sidste engelsktime. Drake havde undervist, og han havde af en eller grund meget travlt med at sende underlige blikke til Tyson. Pf... bare endnu en lærer, der ikke kunne måle sig med ham både socialt og intellektuelt. Sure stodder.
Han gik ned af de mange gange og stoppede op foran sit skab. Han indtastede koden, åbnede lågen og lagde sine engelskbøger ind, og lukkede det ikke igen. Stod og tænkte lidt med hovedet halvt inde i sit skab og hånden på lågens kant. Tænkte på sin tilståelse til hans gamle venner. Og på den måde, de var fuldstændig ligeglade på. Selvom Tyson aldrig havde følt sig hundrede procent tæt på nogen af dem, så han dem alligevel som venner, så det gjorde lidt ondt, når de ikke engang ville spørge ind til, hvorfor han råbte sådan af dem.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  Misaki Ons 9 Jan - 6:29

Noel som havde været på skolen i nogle dage og hele tiden været på udkig efter Tyson, hans gamle han havde mødt en gang til en fest, hvor der var en masse rigmandsunger, eller man kunne ikke rigtig kalde det en fest da de begge to kun var omkring de 14-15 år, men Noel havde ihvertfald hele tiden ledt efter Tyson og hver gang han havde spurgt nogen havde de bare sendt han et blik som om han var dum og ikke svaret eller også havde de truet ham med tæv.
Noel gik ned af gangen og så en masse elever, og pludselig var der en person der virkede meget bekendt, eller kroppen var, siden han ikke kunne se ansigtet på grund af skabslågen, så han valgte at tage chancen og gik hen og bankede håndfladen ind i lågen og så smilende på det sted hvor han regnede ud at Tysons hoved cirka ville være.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 6:43

Tysons ansigt skar en grimasse, da hans tanker blev afbrudt af den høje lyd fra en, der slog på hans skabslåge. Han havde virkelig ikke brug for at blive tirret lige for tiden; han smækkede lågen i og drejede sig en kvart omgang mod den flabede person, "hør her, jeg godtager ikke sådan en barnlig tilnærmel--" han stoppede midt i sætningen, da han opdagede, at han kendte personen. Havde set ham før. Han løftede sin ene mundvige i et drenget smil og sagde roligt, "Noel Manors. Det var... noget af en overraskelse."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  Misaki Ons 9 Jan - 7:19

Noel smilede og sagde "Ja, det er lang tid siden, hvad Tyson?" Han smilede stort og lænede sig så op ad skabet og spurgte "Hvordan går det så? Kan se du ikke er omringet af alle de piger som du sgade bare sværmede om dig?" Han smilede til et par piger der gik forbi, som smilede tilbage, men deres øjne var nærmest klistret til Tyson istedet for og de begyndte så småt at mumle om hvor lækre de to var, dog lod det ikke til at de vidste hvem Noel var og han klukke let over det og fik vist sit svar der.
Han strøg så en hår igennem håret og så så igen på Tyson og spurgte "Er du meget overrasket over at se mig her?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 7:27

Tyson åbnede munden for at svare, da de to piger kom forbi, og sendte så bare Noel et selvtilfredst smil som svar, hvorefter han svarede, "ja, der må jeg være ærlig," han lukkede skabslågen i og så på ham igen, også lænende op af skabet, "men jeg gætter på, du ikke bare er kommet for at besøge din gode ven, Tyson, hm?" han lagde sine arme over kors og så spørgende til sin gamle ven.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  Misaki Ons 9 Jan - 7:45

Noel kom sine hænder i lommerne på sine bukser og svarede så "Jeg tænkte at siden du har kunne klare tre hele år her, måtte det være et sted for mig." Han smilede smørret og så blot på de mange elever der gik forbi dem og tilføjede "Desuden så blev det lidt kedeligt til alle festerne, når en vis person ikke var der." han sendte et sigende blik til Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 7:59

Tyson nikkede stille og gav så Noel elevatorblikket (han var vist blevet lidt højere, siden sidst han så ham) og så på hans ansigt igen med et venligt smil, "det bliver godt at have dig her. For ærlig talt..." han kiggede på et par førsteårselever, der stod et par meter fra dem, og fortsatte med et bedrevidende suk, "det her sted er fyldt er tabere. Skolen har brug for nogen... ordentlige og troværdige folk. Som dig og mig."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  Misaki Ons 9 Jan - 8:05

Noel smilede og svarede "Jeg giver der helt ret.." Han lod sit blik se ud i menneskemængden og låste sit blik fast på en person og sagde "Altså se bare sådanne nogle tabere som ham derovre, hans hår sidder jo af helveds til, det ligner han lige er stået op.." Han smilte smørret over det og så så på Tyson, han havde ikke ændret sig meget, men alligevel var der et eller andet ved ham der virkede anderledes.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 8:56

Tyson kiggede nysgerrigt på personen og skar en grimasse, "folk der ikke gør noget ud af sig selv... pf, ja, dem er der nok af her," han så på Noel igen, "hvis man har råd til at gå her, så har man fandme også råd til hårprodukter og ordentlig påklædning."
Han kløede sig i nakken og gabte, idet han hurtigt skiftede emne, "mand, jeg er træt... og jeg har lyst til sodavand..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  Misaki Ons 9 Jan - 9:04

Noel smilede og så på Tyson og spurgte "Burde vi så tage hen i kantinen? Eller hvor kan du ellers få en sodavand og sidde og slappe af?" Han så spørgende på Tyson, men så ud på eleverne og lukkede så kort øjnene.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 9:09

"Hvis bare det var så nemt," sukkede Tyson, småirriteret over situationen, han stod i. Han drejede sig, så han stod med ryggen til skabet og forklarede, "skolen har en ingen-sukker politik, så man skal tage ned i byen, hvis man vil have noget usundt. Og jeg må ikke være andre steder end på mit værelse i hele to uger."
Det gjorde ham frustreret at sige det. To uger... to fucking uger!
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  Misaki Fre 11 Jan - 2:27

Noel så overrasket på ham og spurgte "2 uger?! Hvad fanden har du dog lavet?" Han sukkede og spurgte så "Hmm.. Og hvad med smøger, det kan du vel godt få fat på her på skolen?" Han smilede og havde fanget lugten af røg der sad i Tyson's skoleuniform. Han smilede smørret og sukkede så og sagde "Jeg ku' godt noget sukker lige nu.."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  SirDuckbutt Man 28 Jan - 2:35

"Svarede en lærer igen. Lærerne her er sindssyge," fnøs Tyson og rystede let på hovedet, men da kommentaren om smøgerne kom, kunne han ikke lade være med at smile lige så smørret, "jo jo, skolen har sådan en lille kiosk." Gad vide om Noel røg... han røg ikke den gang i hvert fald. Men måske var han startet. Det kunne være fantastisk at få en rygerven på skolen, tænkte Tyson, da hans tanker blev afbrudt af sin vens kommentar.
Han nikkede, "også her... men hey, jeg mener, der er en eller anden knægt, der sælger slik. Tager det med til skolen og sælger det til overpris. Han bliver smidt ud, hvis det bliver opdaget," han drejede sit hoved mod Noel og smilede skævt, "så hvis du finder ham, så sig lige til."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Gensynet      Empty Sv: Gensynet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum