Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

alt for mange bøger

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 8 Jan - 9:26

Der var det igen. 'Du gør mig tryg'. Nøøøj, hvor var hun dog sød, den pige! Adrian så ned på sine ben, der svingede frem og tilbage, og så så på Chika igen med et roligt smil, "jeg har bare helt vildt mange lektier for for tiden, og jeg er allerede bagud, så... jeg skal lige finde et smuthul i min tidsplan, okay? Du har nok også selv travlt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  Nød Tirs 8 Jan - 9:42

Chika så på ham med et smil og lyttede til hvad han sagde. det fik hende til at se lidt ned, det er rigtigt lektier. det var jo ikke en ting hun var van til "jeg håber du for tid til mig... jeg kan ikke finde du af det med lektier for... jeg har været blevet hjemmeundervist... så jeg kan ikke rigtig forstå meningen med dem... " sagde hun stille og så lidt ned. han fik øje på hans ben og betargtede hans sko lidt, med et lille smil på læben. det var rart bare sidde og snakke. hans stemme fik hende til at slappe af
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 8 Jan - 9:55

Adrian hoppede ned fra bordet med et lille bump og talte, mens han rettede på sin hue, der ikke helt ville sidde rigtigt, "altså, hvis det er, kan du jo få lektiehjælp af nogle andre elever. Du kan også hyre en af de kloge elever som en slags... personlig lærer," han smilede til hende og trak let på skuldrene, "for et mindre beløb selvfølgelig."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  Nød Tirs 8 Jan - 10:05

Chika fuglte hans bevægelser med blikket og tænkte over det han sagde. først lød det meget lovende, men da penge kom ind over ja steg hun af "oh... jeg har ingen penge... mmh..." sagde hun stille og så ned i gulvet, hvorefter hun rejste sig op og så på Adrian igen "jeg må jo bare gøre mit bedste... men ja min far var nok ikke den bedste lære..." sagde hun med et lille skulder træk og så så på hans hue. hun tog den så fra ham og satte den på sit eget hovedet så hendes pande hår lagde sig flat nedover hendes øjne. det fik hende til at grine lidt.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 8 Jan - 21:52

"Ej, hvor ærgeligt," Adrian pressede sine læber lidt sammen men så så undrende på hende i stedet for. Hvordan kunne hun gå på skolen, hvis hun ikke havde særlig mange penge? Hmm...
Hans tanker blev dog afbrudt, da Chika tog hans hue, "heeey!" Han så på hende og grinede så også en smule, "den passer jo helt perfekt," sagde han sarkastisk.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  Nød Ons 9 Jan - 3:03

Chika grinte bare og skubbede huen lidt op så hun kunne så lidt mere. hun så smilene på ham "ja den er helt perfekt til mig" grinte hun glad og prøvede at sætte den bedre, men det endte bare med at hendes pandehår uglede helt vildt og hendes var var sikkert også fuldstændig en fuglerede inde under huen. hun opgave ret hurtigt og tog den af igen, rigtig nok hendes hår far så uglet det lige så godt kunne havde været en fuglerede "jeg er bare ikke god til huer" sagde hun grinene og rørte lidt ved sit hår. det kunne godt blive svært at fildre ud ige uden e børste.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 5:44

"Awh, jeg synes du ser sød ud med den," Adrian smilede og tog huen, hvorefter han satte den på hendes hoved igen, hele vejen ned, så den dækkede for hendes øjne. Han grinede en smule og klappede hende et par gange ovenpå hovedet, "behold den indtil vi ses igen. Jeg bliver nødt til at smutte nu. Vi ses, Chika!"
Han tog fat om hendes håndled og løftede den op, hvorefter han high-fivede hendes hånd, "heeey!" og smuttede så hurtigt ud fra biblioteket.

//Ude af tråd//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  Nød Ons 9 Jan - 9:41

Chika fniste lidt og så glad på ham, hun fik dog et ordenlig chok da han trak huen ned over hovedet på hende "beholde?" sagde hun og trak stille huen op efter han havde givet hende high-five og så lidt efter ham "vi ses Adrian!" rbte hun glad efter ham og grinte lidt. hun tog huen af og så lidt på den "dejligt med en lille ting fra ham..." sagde hun til sig selv og tog den på hovedet igen, men satte den så den sad nogenlunde ordenligt. hun smilte glad og forlod stille biblioteket..


//ude//
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

alt for mange bøger - Page 2 Empty Sv: alt for mange bøger

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum