Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første dag på det nye job

2 deltagere

Go down

Første dag på det nye job Empty Første dag på det nye job

Indlæg  Kashi Lør 5 Jan - 4:41

Han havde fået at vide at han som det første, når han var ankommet, skulle hen til rektor Pepsi's kontor. Det var normen ved alle skoler, så han var ikke overrasket. Det havde dog taget ham lidt tid at finde det - skolen var en god del større end det gymnasie han havde været vandt til i Napoli. Så nu gik Luciano stille og roligt ned af gangen og så sig omkring, lod sig ikke mærke af eleverne der så efter ham - han var jo en ny lærer, trods alt, så det var at forvente. Da han nåede til døren, bankede han på et par gange og vntede derefter på svar mens han så lidt op og ned af gangen.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 5:06

Pepsi der sad i sin stol lignede mest af alt en der var ved at få grå hår. Hun var muligvis ikke så gammel men de elever der var på den her skole fik hende nogle gange til at føle sådan.. Hun sukkede opgivende og hørte i samme nu nogen banke på døren.. Hun kiggede op på uret.. Det var nok den nye lærer. Hun rettede sig op og fik samlet sine tanker igen før hun svarede "Bare kom ind.. døren er åben" hendes tone var formel og rolig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Kashi Lør 5 Jan - 5:31

Så snart hun havde svaret, åbnede han selvfølgelig døren, og smilede idet han hilste med et lille "Ciao,". Dernæst lukked ehan døren efter sig, satte sig på stolen foran Pepsi's bord, og satte sin skuldertaske på bordet. "Jeg undskylder hvis jeg er en smule sent på den. Skolen er trods alt en del større end hvad jeg er vandt til fra Napoli."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 5:41

Hun smilede venligt til ham og rejste sig op for at give ham hånden "Michell Pepsi..." hun sendte ham et venligt smil før hun satte sig ned og gjorde tegn til han kunne tage plads overfor hende.. "Så nu håber jeg du frisk og klar på nogle udfordringer, det kan godt være skolen er stor, men nogle af de elever vi har her... Jaa det finder du jo ud af" hun smilede venligt og lod intet afslører imens hun langsomt lænede sig tilbage i stolen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Kashi Lør 5 Jan - 5:43

"Forhåbentligt gør jeg, ja." et smil spredte sig på hans ansigt. "Skulle gerne være udrustet til krævende elever, også."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 5:47

Hun grinede lidt.. "Det ikke helt almindelige elever her men det finder du nok ud af.." hun rejste sig og giver over til et arkiv skab og fandt nogle papire som hun lagde på bordet foran ham.. "Her.. diverse regler osv som skal følges på skolen. Der desuden et kort, og inden alt for længe vil vores vicevært komme og vise dig vej til dit værelse. Alle sovesalene ligger uden for denne bygning. De unge har en og os ansatte har en" hun smilede og satte sig ned i stolen "har du nogle spørgsmål?" hun havde lænet sig lidt frem og hendes arme hvilede afslappet på bordet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Kashi Lør 5 Jan - 6:55

"Ikke andet end om jeg får nøglerne til bologi og kemi lokalerne nu, eller om de evt ligger parat henne på værelset? Kunne godt tænke mig at se rummene lidt an før min første time."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 7:02

Hun smilede og rejste sig igen. "Det skulle ikke være et problem.." hun gik ned i den anden ende af lokalet ved siden af døren og hentede et sæt nøgler som hun rakte ham "her... Der er nøgler til begge lokaler, de ser ens ud, så du må selv lige finde ud af skelne forskel på dem" hun smilede venligt og satte sig ned igen.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Kashi Lør 5 Jan - 7:05

"Skal jeg nu nok finde ud af." han smilede og stak dem i lommen. "Til næste gang, da. Hav en fortsat dog dag, Pepsi." et lille nik, et større smil, og han rejste sig op igen, tog in taske over skulderen og gik hen til døren. "Og endnu en gang tak for at De ville ansætte mig."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Felixnyuu Lør 5 Jan - 7:07

Hun smilede.. "Jeg ringer efter viceværten med det samme, så er han her om få minutter. Det var vist noget med nogle kameraer i kantinen der ikke virkede ordenligt.." hun trak lidt på skuldrene... Hun trak telefon og ringede inden han nåede døren. Da hun lagde på smilede hun til ham over hans ord.. "Intet at tale om, så længe du viser du det værd" hun sendte ham et roligt blik og lænede sig tilbage i stolen.. "Held og lykke og velkommen til."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Kashi Lør 5 Jan - 7:14

Han nikkede endnu en gang, fortsat smilende. "Jeg skal gøre mit bedste." og med det gik han ud af døren og ventede på viceværten.

//Luciano ude//
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Første dag på det nye job Empty Sv: Første dag på det nye job

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum