Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

kedsomhed // alle velkommen please ^^

Go down

kedsomhed // alle velkommen please ^^  Empty kedsomhed // alle velkommen please ^^

Indlæg  Nød Fre 4 Jan - 9:03

så mange bøger... Kenji gik lidt rundt mellem alle reolerne og betragtede alt i dette store bibliotek. wow der måtte være mindst 100 bøger af hver af en slags bog der findes. Kenji havde et stort smil på læben som han plejede "se lige alt det.. der er nok læsestof til resten af livet" sagde han og kiggede på nogle fantasi bøger på en hylde "hvad kunne man læse... hvad synes du?... jeg ved det ikke helt, der er så meget at vælge imellem" Kenji stod der og snakkede med sig selv som han plejede når han var alene. der var en bestemt bog der fangede hans blik over på en anden reol og med det samme gik han der hen og tog bogen forsigtig ud fra hylden og læste overskriften 'sindslidelser' "skal jeg læse den?.. er det ikke lidt for tungt læsning?.. ej det kan jeg da godt læse" grinte han og fandt sig en stol han kunne sidde og flyde lidt i. han begyndte at læse.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum