Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvordan forklarer man det?

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 5:24

Lotus sukkede opgivende. Hun havde ledt efter Lily hele aftenen før og hele natten, men hun havde ikke fundet hende. Hun havde ikke engang vasket sine hænder. Hun havde hurtigt fundet nogle handsker hun havde snuppet på så folk ikke kunne se de forslåede knoer.. Hun kiggede ned på hænderne der var fyldt med indtørret blod og en smule fnuller fra handskerne. Hun havde ingen ide om det var slemt, og burde nok få det tjekket.
Hun stoppede foran sygestuen... Yeah.. det skulle nok blive nemt og forklarer... Hun bankede på med den ene fod pga smerten i hendes hænder.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 5:30

Acher der havde stået og sat journaler og bøger på plads i reolerne, åbnede døren istedet for at sige noget, hvilket nok var rimelig heldigt, da det første han så var Lotus's hænder og han så så op på hende med et lettere bestemt og sagde "Kom indenfor."
Hvad havde hun dog lavet? Der var blod på hænderne, men der var umiddelbart ingen sår.. Han rystede spørgsmålene af sig og gik hen til sin stol for at sætte sig ned.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 5:41

Lotus der var lettet over døren blev åbnet gik ind og satte sig ned.. "Jeg går ud fra du allerede ved hvorfor jeg er her.. Jeg burde nok have renset dem i går, men.. der var noget vigtigere.." hun lagde ingen skjul på at det for hende havde været meget vigtigere for hende. Hun sukkede lidt... "Du kan lige så godt lade være med at spørger hvad der sket, du ved lige så vel som jeg det ikke er noget jeg har lyst til at svarer på" Hun så roligt på ham. "Om du vil sende mig til Pepsi for det er op til dig, jeg vil bare gerne have kigget på det først.." hun så roligt på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 6:34

Acher så på hende og sagde, efter at have taget hendes ene hånd for at studere den lidt "Ja, du burde nok have renset dem. Desuden vil jeg gerne hører hvad der er sket og så vil jeg bestemme mig for om det er alvorligt nok til at sende dig op til Pepsi." ..Selvom han sikkert ikke ville sende hende op til Pepsi, han ville bare gerne have en historie bag hans så kaldt 'sag'.
Han rejste sig og gik hen efter noget rensevæske og vat.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 6:36

Lotus blev siddende irriteret og kiggede ud af vinduet... "Hvad der sket kan være ligemeget.. der var en episode der blev løst.." hun havde virkelig ikke lyst til at fortælle hvad der var sket. Hun var godt klar over det kunne få hendes smidt ud jo..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 6:41

Han sukkede og sagde "Jeg gætter på du er bange for konsekvenserne ved dine handlinger, ikke sandt? Hmm.. Det kan vel også være lidt lige meget så.." Han sukkede og gik tilbage til hende med rensevæsken og vatten, og efter at have dryppet et par dråber på noget vat, begyndte han at duppe blidt på sårene og det størknede blod på Lotus's hænder.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 6:44

Hun skar en grimasse da han begyndte og rense hendes hænder.. Måske var der nogle sår alligevel. Hun kiggede usikkert på sine hænder men hendes stemme var rolig og kontrolleret.. "Jeg kan bare ikke se hvorfor du skal vide det. Jeg ved godt folk snakker sammen, og jeg har lært jo mindre du siger jo mindre kan folk bruger imod dig.. I det mindste kom jeg da herned" hun så roligt på ham.. Hun lød ikke sur eller noget bare sikker
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 6:49

Acher så på hende med et alvorligt blik og spurgte "Hvem skulle jeg sige det til? Pepsi? Ha! Jeg må le, jeg bryder mig ikke synderlig meget om hende. Den jeg kunne sige det til ville nok være mit eget spejlbilled, da jeg har præcis samme holdning som dig på det punkt, hellere være sikker på sig selv, end at dele sine svagheder ud, ikke sandt?" Han vendte så tilbage til sit arbejde.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 6:52

Hun ømmede sig let over den rensning han havde gang i. Hun sukkede... Hun havde aldrig stolet på folk.. Kunne hun stole på ham her.. Hun vidste Lily havde været her en del... Og hun havde da virket som om hun stolede på ham.. Kunne hun også? Hun sad og kiggede ud af vinduet... Hun kunne mærke udmattelsen i sin krop over manglende søvn og faldt en smule sammen før hun tog sig selv i det og rettede sig op igen.. "Jeg kan forstå min søster har været forbi et par gange... Tak fordi du har taget dig af hende." hun var ikke god til at takke folk og det lød da også en smule hårdt og akavet for hende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 6:56

Acher så ikke op på hende, men sagde med et lille smil "Det var da så lidt, hun er en sød og god pige, der i forhold til så mange andre, ved hvad rigtigt og forkert er." Han blev færdig med den ene hånd og tog så fat i den anden og begyndte med den, hans smil blev hurtigt til en koncentreret mine i stedet for og han tilføjede "Ja, Lily Raine, er noget helt for sig selv, meget unik, selvom hun er skrøbelig, så gætter jeg på at hun en dag bliver en af de stærkeste kvinder der kommer til at gå på denne planet."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:01

Lotus blev en smule overrasket. Hendes søster stærk? som om. der var ingen chance så usikker og skrøbelig hun var.. Hun sukkede lidt.. "Så lad os bare sige jeg passede på hende, og så skete det" hun nikkede imod sine hænder.. "Okay?" hun havde ikke lyst til at sige mere, hun håbede han havde hjerne nok til ikke at spørger mere og måske regne det lidt ud.. Hun sad lidt og kiggede på det han gjorde.. "Ser det slemt ud?" hun lød en smule nervøs..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 7:05

Han nikkede og sagde "Hmm.. Ville gerne vide hvad du beskyttede hende imod, men det behøver du ikke afsløre med mindre du lyster det." Han så så op på hende, efter at have lagt vatten fra sig og sagde "Hmm.. Kan du bøje alle dine fingre og bruge dem, uden de gør alt for ondt?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:07

Hun kiggede på ham men havde ikke lyst til at sige mere. Hun løftede sine hænder let op og bøjede fingerne og skar en grimasse... "min pegefinger på den venstre hånd gør en del mere ondt end de andre, men de alle sammen ømme".. Hun så på ham og afventede hans reaktion... Var det helt skidt?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 7:11

Han så vurderende på hendes hænder og sagde så "Jeg tror det er bedst vi lægger din pegefinger i skinne så, så den måske kan blive rettet ordentligt ud." Han rejste sig igen og gik hen til et andet skab hvor han fandt en skinne og noget bandage frem og spurgte kort over skulderen "Vil du have bandage dine knoer så vi undgår betændelse så vidt muligt?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:13

Skinne yes.. det kunne ikke overses... Hun sukkede lidt og kiggede op da han spurgte om bandager... Hun ville helst undgå for meget opmærksomhed omkring det.. Grimmjow ville nok spørger ind til det.. Men så igen.. Det var nu rart han passede på hende, og beskyttede hende. Hun faldt lidt hen i sine egne tanker og kiggede så op på ham.. "Det du finder bedst. Hvis du nervøs for betændelse så pak dem ind.." hun så oprigtig ud og det var tydeligt hun mente hvad hun sagde
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 7:19

Han kom med et lille smil og sagde "Fornuftigt sagt, men så kommer vi bandage på, som skal skiftes cirka en gang om dagen, okay?" Han gik så hen til hende og satte sig ned på sin stol igen og lagde først bandagen om hendes knoer og satte så skinnen på, som rettede hendes finger helt ud og da han var blevet færdig med dette så han op på hende og smilede let til hende og sagde "Pas på med ikke at overbelaste dine fingre, indtil de er holdt op med at gøre ondt, desuden så skal skinnen fjernes om cirka 2 ugers tid."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:22

Hun kiggede bare roligt på ham imens han gjorde det han nu gjorde.. Yeah.. det var umuligt at overse... Nååh den måtte hun tage til den tid, hun manglede stadig at finde Lily.. Hun gabte endnu engang og holdt hurtigt en hånd op for munden. Hun prøvede på ikke at gabe men det var for sent... Hun var godt nok udmattet, hun burde nok tage et stykke frugt med fra kantinen inden hun gik... Hun indså at Acher snakkede til hende..
"Ohh ja.. skal nok passe på" hun sendte ham et anstrengt smil og kiggede på sine hænder... "skal jeg komme herned når den skal fjernes, og hvad når jeg skal i bad?" hun huskede hurtigt alt det bøvl grimmjow havde haft.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 7:25

"Skinnen skal selvfølgelig fjernes hvergang du skal i bad eller vaske hænder, og jeg ville sætte pris på hvis jeg kunne få lov til at se på din finger om to ugers tid og få skinnen tilbage." Han smilede let af hende og spurgte lettere bekymret "Har du fået sovet ordentligt på det sidste?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:30

Hun kiggede på ham og nikkede.. "Jeg skal nok aflevere den.." Hun var lettet over at hører hun ikke skulle slås med en pose. Hun tøvede dog lidt da han spurgte til hendes søvn... Hun overvejede lidt hvor meget hun burde sige, men det ville ikke afslører noget.. "Lily løb sin vej i går aftes.. Siden har jeg ikke kunne finde hende... Hun var temelig.. oprevet" hun lød bestemt ikke tilfreds.. "Har ledt efter hende hele natten"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 7:39

Acher så overrasket, nej chokeret på hende og spurgte "Hun løb væk?" Han rejste sig så lidt op og kløede sig bekymret i håret. Han så så på hende og spurgte "Hvor har du ledt henne?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:43

Hun var lidt overrasket over hans reaktion... han var vist oprigtigt bekymret... "Over det hele.. også udenfor.. ikke nemt når man burde ligge i sin seng og sove fra 22.30" hun trak lidt på skuldrene... "Jeg ved ikke hvad der sket, jeg ved bare Genma fandt hende dybt ulykkelig men hun stak af før han nåede op til mig" Hun sukkede og det var tydeligt at se hun var vildt bekymret
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 7:46

Acher så på hende og lagde hånden på hendes skulder og sagde "Jeg skal nok også lede efter hende, så du ikke den eneste, okay?" Han så alvorligt på hende og mente hvert et ord han sagde, og tilføjede "Og du burde prøve at få bare lidt søvn, så vil jeg lede imens, du kan bare tage en af sengene her."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 7:49

Hun sendte ham et af sine meget sjælne oprigtige smil, der var ikke mange der så dem.. "tak.. det jeg glad for.. men.. Jeg kan ikke sove.. Ikke endnu.." hun rejste sig roligt op og testede hvor meget hun kunne bevæge fingerne.. Det var intet problem.. "Jeg går forbi kantinen og får noget frugt inden jeg leder videre. Jeg kan godt holde til at gå lidt endnu.." hun lød mere sikker end hun følte sig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Misaki Fre 4 Jan - 7:58

Han så på hende og sagde "Vil du i det mindste ikke hvile dig lidt, så du ikke kører din krop helt træt og ender med at du kollapser? Du vil bare gøre Lily bekymret og bange, hvis det skulle ske." Han så på hende og gik hen imod skabet med rensevæsken og de andre rastende ting.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Felixnyuu Fre 4 Jan - 8:11

Hun stod lidt og kiggede på ham.. "Jeg kan ikke bare tillade mig at slappe når Lily er derude og har det skidt.. jeg ville være en dårlig søster. Hun kiggede roligt på ham imens hun gik imod døren
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvordan forklarer man det?  Empty Sv: Hvordan forklarer man det?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum