Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et afsides sted i haven

2 deltagere

Go down

Et afsides sted i haven Empty Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Ons 2 Jan - 0:13

Leona havde sat sig på en bænk som lå et afsides sted i haven hvor hun måske kunne få lov til at sidde lidt i fred. Hun var som sædvanligt omgivet af katte og hun anede ikke hvordan de fandt frem til hende eller hvor de overhovedet kom fra, men de gjorde de altså. Hun havde sneget nogle dåser tun med sig, som hun kunne give kattene. Hun holdte øje med at det var de katte som havde mest brug for maden fik først.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Tors 3 Jan - 2:50

En svag brise var en sjælenhed på skolen så Grimmjow havde besluttet sig for at gå en tur udenfor da han fik øje på en pige som sad og fodrede kattene.. Han smilte svagt og rystede på hovedet og gik hen mod hende og stoppede kort fra hende og gik på hug og kælede med en grå tabby som straks kom hen til ham.. "Jeg ser jeg ikke er den eneste som har et godt tag på kattene her på skolen.." Han kikkede op på hende med et kort smil..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Tors 3 Jan - 4:55

Leona kiggede overrasket op, hun havde slet ikke hørt nogen nærme sig. Fyren som var ankommet forekom hende bekendt, men hun kunne ikke rigtig huske hvorfor han gjorde det, for det var ikke en hun var stødt på før. Hun valgte dog at besvare hans smil "Jeg troede jeg var den eneste her på skolen som havde et godt tag på katte." Ud af øjenkrogen opdagede hun at en af de katte som så ud til få godt med mad hjemmefra var på vej til at stjæle noget af maden fra en af dem som tydeligt havde mere brug for maden end den selv "Hov, hov du!! Du ved godt at maden ikke er til dig." hun puffede katten væk før den så meget som rørte maden.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Tors 3 Jan - 7:12

Grimmjow trak lidt på skulderne og samlede en af de katte op som havde fået det den skulle have.. "Jeg har to derhjemme.." Han kendte ikke pigen så hun måtte være ny på skolen han stod lidt tid og kælede med katten før han gik på hug og lod katten hoppe ned igen.. Han rejste sig op igen og stak hænderne i lommerne på sine sweatpants, hans sorte t-shirt sad tæt til kroppen men blev halvt dækket af hans jakke..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Fre 4 Jan - 0:03

Leona fik et lidt bedrøvet udtryk da hun hørte at fyren selv havde katte, for det fik hende til at tænke på dengang hun selv havde haft en. "Det må rart at have sine egne katte..." det lød bedrøvet og de fleste af kattene hoppede da også op på bænken for at trøste hende. Det muntrede hende lidt op og der kom et lille smil frem på hendes læber, da hun nussede den kat som havde valgt at lægge sig i hendes skød. Hun var lidt ligeglad med at der kom en masse kattehår på hendes sorte, stramtsiddende jeans og hendes armygrønne tanktop, udover det havde hun bare en læderjakke som egentlig mest var beregnet til at bruge i sommer/efteråret, men hun frøs ikke. Hun frøs faktisk aldrig udanset hvor koldt det var og hvor lidt tøj hun havde på.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 4:21

Han kikkede på hende og så hendes triste udtryk men trak lidt på skulderne "Jo det er da meget rart at have katte.. De ved altid hvordan man har det.." Han stod lidt og kikkede på kattene før han kikkede på Leona "Du er ny på skolen?.. Har ikke set dig før.." Ikke at han havde kikket efter folk men han var god til at huske ansigter på folk han havde set før..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Fre 4 Jan - 11:43

"Yeah det gør de helt bestemt" kom det smilende fra Leona. Hun kiggede op på fyren, da han spurgte om hun var ny på skolen. "Jaah jeg startede for et par uger siden pga skoleskift og den her skole var en af de få skoler som ville acceptere mig..." Faktisk havde det været den eneste skole som ville acceptere hende så langt inde på skoleåret. I hvert fald blandt de skoler som hun havde søgt ind på. Men det var ikke ligefrem noget hun havde lyst til at fortælle en totalt fremmed person som hun ikke kendte noget til overhovedet.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 11:57

Grimmjow trak blot på skulderne og bukkede sig ned og samlede en lille hvid kat op og begyndte at kæle med den "Skolen her er meget large med nye elever som kommer dumpende.. Så længe du kan følge med er skolen ligeglad.." Katten som max var 2 år gammel begyndte at spinde og Grimmjow smilte svagt og fortsatte med at kæle med den..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Fre 4 Jan - 12:15

Leona kiggede kort væk mens hun mumlede lavt, men højt nok til at han kunne høre det "Eller det kunne have noget at gøre med at jeg ikke var helt ærlig i min ansøgning.." Hun vendte hurtigt sit blik tilbage til ham som om at hun ikke havde sagt noget som helst. "Jeg kan sagtens følge med i undervisning selvom den er pænt kedelig efter min mening. Ville hellere have gået på kampsports-linjen, men det ville mine forældre ikke høre tale om. Efter deres mening behøver jeg ikke gå på en skole for at lære kampsport eller rettere forbedre min træning, når jeg kan gøre det derhjemme på deres kampsportsskole" hun træk på skulderne som om det ikke betød alverdens for hende, selvom det egentlig gjorde. Hun betragtede ham mens han begyndte at kæle med katten, hun nød at se folk der kunne finde ud af at behandle katte ordenligt.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 12:34

Han kikkede på hende og nikkede med hovedet "Kender det bor selv i en Dojo.. Men vi har faktisk en dojo her på skolen og vores kampsports lærer er pænt god og kan en del.." grimmjow forsatte med at kæle med katten som havde lagt sig hen over armen på ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Fre 4 Jan - 23:20

Leona smilede et sødt "Er du sikker på at i fyre tør at slås med en lille pige som mig?" tonen var drillende, men venlig. Hun flyttede katten som hun stadig havde i sit skød ned på jorden igen, inden hun rejste sig op for at samle de tomme tundåser sammen. Da hun havde samlet dem sammen smed hun dem i skraldespanden som havde stået ved siden af bænken. Hun strakte sig en gang, så man virkelig kunne se hendes former og hun løsnede også sit hår som indtil da havde været sat op i en frisure som gjorde at man ikke helt kunne se hvor langt hendes hår var i virkeligheden. Da håret var løsnet gik det hende næsten helt ned til lige under hendes røv.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Fre 4 Jan - 23:45

Grimmjow løftede et øjenbryn og rullede lidt med øjnene "Hvorfor skulle jeg være bange for at slås med en pige? For mig er det sku lige meget hvilket køn du har.." Han bukkede sig ned og satte katten ned som var alt andet end glad for det.. Den miavede lidt før den hoppede gennem sneen efter de andre katte..
Han stak hænderne i lommerne igen og flyttede lidt på sig før han stoppede op og kikkede ned på kattene...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Lør 5 Jan - 1:35

Det han sagde fik Leona til at smile "Godt.. Så er det ikke dig jeg skal være bange for bakker ud af en kamp bare fordi jeg er en pige." Hun vendte sit ansigt op mod solen og nød dens varme et øjeblik, før hun begyndte at blive bevidst om at det føltes som om hun havde en klump om benene og da hun kiggede ned opdagede hun at næsten alle kattene havde placeret sig rundt om hendes ben. Nogle gange hadede hun virkelig at have kattetække. "Sig mig, har jeg ikke fortalt jer op til flere gange at det ikke går at i trænger jer sådan omkring mig? Det er jo ikke til at bevæge sig på den måde." Hun gik ned i hug og begyndte at ae nogle af dem.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 1:56

Han fnøs lidt og løftede et øjenbryn "Hvorfor skulle jeg dog bakke ud af en kamp bare fordi det er med en pige.." Han kikkede lidt på kattene før han kikkede tilbage mod skolen "Du må hygge dig med kattene hvis du bliver her.. Jeg har noget træning jeg skal have fundet.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Lør 5 Jan - 3:50

Leona kiggede op på ham "Det er bare noget jeg oplevet op til flere gange, at fyrene er bakket ud lige så snart de fandt ud af at jeg var en pige.." Hun rejste sig op i sin fulde højde igen og puffede blidt kattene væk med sin ene fod. Hun fulgte fyrens blik da han kiggede op mod skolen "Jeg tror også jeg smutter ind igen, før nogle af lærerne eller endnu værre at Pepsi opdager mig med alle kattene her." hun smilede og begyndte at gå ligeså snart hun fik mulighed for det..
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 5:02

Grimmjow nikkede med hovedet og begyndte at gå mod skolen "Ja du er jo lige startet så vil nok være en idé ikke og ryge i farvandet hos Pepsi.." Han bekymrede sig ikke over om hun fulgte med eller ej men fortsatte bare mod skolen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Lør 5 Jan - 7:12

"Præcis" kom det smilende fra Leona. Hun fulgte med ham et stykke af vejen, men drejede af da de nåede sovesalene. Hun vendte sig om så hun gik baglæns "Nå vi ses jo nok på et senere tidspunkt, måske i dojoen" Hun smilede stadig og vinkede kort, inden hun vendte sig om igen og fortsatte mod sovesalene.
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Shika Lør 5 Jan - 7:15

Grimmjow nikkede blot med hovedet og gik hen til døren ind til skolen og forsvandt indenfor..

//grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Feline Lør 5 Jan - 8:35

Leona var nået hen til døren ind til sovesalene og kiggede sig kort over skulderen, men fyren var allerede forsvundet ind i den anden bygning. Hun gik ind gennem døren og op mod sit værelse.

//Leona er ude//
Feline
Feline

Antal indlæg : 61
Tilmeldt : 01/01/13
Alder : 34

Tilbage til toppen Go down

Et afsides sted i haven Empty Sv: Et afsides sted i haven

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum