Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

kold snevejrsdag

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 10:12

Jayce smilede lidt over at Ray igen rødmede. Det gjorde han tit det var nu ret sødt... Han lænte sig frem og tog blidt fat i Ray.. "kom her" han trak ham rundt så han sad ved siden af sig, og holdt en arm rundt om ham... Så kunne Ray selv vælge om han ville tættere på eller ej... Han havde mente det var bedst, den måde kunne Ray selv være med til at kontrollere det hele.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 3:23

Ray mærkede at Jayce hev ham blidt rundt så han sad ved siden af ham.. Et smil kom frem på Ray's læber og han trak sig lidt tættere på Jayce så han kunne mærke hans varme.. Tæppet blev trukket hen over ham så han stadig havde det over sig men ikke hele vejen rundt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 3:26

Jayce smilede lidt og kiggede så op på tvet. Han overvejede om han burde sige noget, men lod være.. Lige nu ville han bare nyde øjeblikket lige nu.. Han trak Ray lidt tættere på og holdt armen om ham..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 3:28

Ray lod sig læne op ad Jayce og kikkede op på tv'et igen "Jeg tror jeg er blevet afhængig af din varme.." Ray smilede og kikkede kort på Jayce før han vendte hovedet igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 3:29

Jayce kiggede ned på ray i samme øjeblik og fangede hans blik i sit for en kort stund.. Han følte sig helt væk, han vågnede dog hurtigt op da Ray igen kiggede på tvet.. "Jaa.. sagde jo til dig det var farligt.." han grinte lidt. "Hvad er det egentlig vi ser?" han så op på tvet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 3:56

"Hm?.." Ray kikkede på Jayce kort før han kikkede tilbage igen "Noget krimi noget.. Det er et program med folk som bliver bortført eller sådan noget og så er der et gruppe som skal opklare det.. Jeg så noget af det der hjemme nogen gange når jeg havde tid.." Ray smilede og nød varmen som kom fra Jayce..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 4:08

"aha... der kan man bare se" han smilede bare lidt.. han lænede hovedet godt tilbage i sofaen. han kunne mærke han var træt. han gabte lidt... Hvorfor var det så beroligende med Ray op af sig?
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 6:32

Ray lænede sig lidt mere ind til Jayce og lagde sit hoved på hans skulder "Altså hvis du vil se noget andet skal du bare sige til.." Ray smilede men løftede ikke hovedet fra Jayce's skulder.. Han kunne mærke varmen fra Jayce og slappede mere af. Det var nu rart at sidde så tæt op ad Jayce han følte sig helt varm og tryk..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 7:32

jayce smilede lidt.. "nej nej. det helt fint det her.. falder dog måske i søvn.. er ret udmattet" han gabte søvnigt. måske skulle han gå op i seng
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 7:37

"Episoden slutter om 5 min så havde jeg faktisk tænkt mig at gå op på værelset hvis du ville med.." Ray flyttede hovedet fra Jayce's skulder og drejede hovedet så han kunne se Jayce.. han kunne selv mærke at han var ved at være lidt træt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 10:08

Jayce nusede blidt Rays arm uden på tæppet.. "måske en god ide. det ved at være sent og jeg træt..." han gabte igen. han havde svært ved at holde sig vågen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 11:48

Ray så at episoden sluttede og slukkede for tv'et og hoppede up på kanten af sofaen og tog sine sko på "Så lad os smutte.. Jeg synes også der er koldt.." Han kikkede på Jayce da han rejste sig op og smilede..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

kold snevejrsdag - Page 2 Empty Sv: kold snevejrsdag

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum