Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

fritimer pga krise

2 deltagere

Go down

fritimer pga krise Empty fritimer pga krise

Indlæg  Shika Lør 8 Dec - 22:47

Ray gik ind i loungen efter Jayce og kikkede lidt rundt før han gik hen og satte sig i en stol tæt ved hvor Jayce sad.. "der ser ikke ud til og være andre" Ray kikkede stadig en smule nysgerrigt rundt han havde aldrig været hernede før da han havde for meget at lave før.. "du har ret Jayce" han kikkede over på Jayce med et lille smil "jeg arbejder for meget.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Dec - 23:07

Jayce smilede lidt. "Det har jeg jo sagt. Men så kan du jo gøre det nu" han løftede et øjenbryn og kiggede over på Ray.. Af en grund kunne han ikke helt glemme det fra morgenen... Det huntede ham lidt og når han tænkte på det måtte han bruge meget tid på at ignorer det. Hvilket var næsten hele tiden
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Shika Lør 8 Dec - 23:41

"gøre hvad nu? Arbejde?" Ray kikkede spørgende på Jayce.. "han begyndte at fidle lidt med sin jakke "Jeg har ikke andet arbejde lige nu end det fly som du hjalp mig med i går" han kikkede hurtigt væk fra Jayce før ikke at rødme igen.. "Jeg lavede alt det arbejde som jeg ellers havde i de sidste par dage.. Nok derfor jeg var som jeg var i går.." han kunne ikke lade vær med at rødme da han kom i tanke om det i går og i morges..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Dec - 23:44

Jayce kiggede ikke over på Ray han havde lukket øjnene "slappe af.. som jeg har sagt du burde noget mere.." han smilede lidt og åbnede det ene øje for at kigge over på Ray med et flabet smil på læberne "Medmindre der andre ting du hellere vil??" han smilede lidt og lukkede så øjnene igen. Han burde ikke se på ray for at regne hans reaktion ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Shika Lør 8 Dec - 23:54

Ray rødmede og kikkede ned ad sig selv "det...Ehm..." Ray viste ikke helt hvad han skulle sige så han kikkede blot ned ad sig selv men en svag rødmen i hovedet... Efter noget tid uden at sige noget fik han taget sig sammen "Jeg ved ikke hvad jeg vil... Havde du da noget i tankerne?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Dec - 23:56

Han smilede lidt... "Jeg regnede med bare at ligge her og slappe af.. Måske blunde lidt.. Det sjældent her er nogle før om et par timer" han trak vejeret roligt.. "det faktisk rart. du burde prøve det"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Shika Søn 9 Dec - 0:44

Ray kikkede lidt overvejende på sofaen før han rejste sig fra stolen og gik over til den... Han satte sig ned i den anden ende af hvor Jayce lå og lænede sig tilbage sofaen og sætte sin taske ned ved siden af... "burde det ikke være noget man gør på værelset i stedet for her i loungen?" han kikkede spørgende på Jayce..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Dec - 1:55

Jayce kunne mærke Ray satte sig i den anden ende men alligevel åbnede han først øjnene da han snakkede til ham "Tjoooh...vil du hellere derop da?" han kiggede spørgnende på ham.. Jayce kunne slappe af hvor han ville men hvis Ray helelre ville være der så kunne de da godt gå derop
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Shika Søn 9 Dec - 2:08

"det er bare at jeg ikke ved om jeg kan slappe af hvis jeg ved der kommer andre folk på et eller andet tidspunkt.." han smilede lidt "men altså hvis du hellere vil blive og slappe af her så kan jeg jo bare selv gå op til værelset.." et venligt smil kom fra Ray og han kikkede på Jayce..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Dec - 2:11

Jayce satte sig dovent op og strakt sig.. "det helt fint med mig. så kan jeg også få noget andet på end den her trælse uniform..." han rejste sig og tog sin taske på skulderen. "Jeg går derop nu.. om du vil med er op til dig" han sendte ham et drilsk smil og gik roligt imod døren...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Shika Søn 9 Dec - 2:18

Ray sad lidt på sofaen og kikkede før han rejste sig og fulgte efter Jayce ud af døren.. Med sin taske over den ene skulder begyndte han at gå mod deres værelse..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

fritimer pga krise Empty Sv: fritimer pga krise

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum