Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

3 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 6:54

Moka stod ude på toilettet. Hendes skjorte stod åben, og hun var ved at rette på sin bh.. Hun opdagede hendes hår ikke sad ordenligt så hun stoppede med at rette på sine bryster og stod og redte sit hår med fingrene. Hendes jakke lå pænt henover en bås, hun var træt af skole uniformen.. Hun bukkede sig ned med røven imod døren og begyndte at rette på sine lange strømper der gik til lidt op over knæene..


Sidst rettet af Felixnyuu Tors 6 Dec - 9:36, rettet 1 gang
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 7:07

Genma kom gående ned ad gangen og kikkede sig lidt om på gangen før han gik mod døren ind til pigetoilettet og åbnede den og gik ind.. Han nåede kun lige ind af døren før han så et synd som han ikke havde set længe "Hvis det er det syn jeg får hvergang jeg kommer herud så må jeg gøre det noget mere.." Genma gik mere ind i rummet og satte sin taske på gulvet han var faktisk kommet derud for at pille lidt ved en lem i loftet men det kunne altid vente..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 8:26

Hmm. Nå. Hvor mange rapporter var det nu lige han var bagud? Minato forstod egentlig ikke at han ikke var røget op til rektor endnu. Han ville måske være bekymret over det, hvis han ikke gik rundt og var så ekstatisk lykkelig hele tiden.
Hm. Genma. Tid til endnu en runde "behandl Kushinas venner pænt"...det der var sgu da pigetoilettet. Hvorfor gik Genma ind på pigetoilettet?
---ej, det var sgu ikke i orden. Hvad nu hvis han begyndte at lægge an på en eller anden 1. ger derinde? Lily f.eks.?
Opfyldt at heltemod gik Minato ind på pigetoilettet for at frelse eventuelle piger.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 8:30

Moka kiggede rundt om sine ben og fik øje på Genma, det gjorde dog ikke at hun rykkede sig synderligt meget. Hun blev provkernede stående.. "Måske var du bare heldig det var mig der var herinde og ik en eller anden snerpet pige" Hun smilede flabet og da hun havde fået rettet strømperne rejste hun sig op. Hun stod lænet henover vasken hun rettede igen på sine bryster.. Hun vendte sig om imod ham uden at lukke skjorten "Hvad skylder man æren af så fint besøg?" hun smilede flirtende og hørte døren gå igen og fik øje på en spinkel lille fyr... "jamen dog. hvilken ærer. Alle de fyrer der kommer for at besøge mig i dag" Hun hvilede hænderne bag sig på vasken og lænede sig imod det hvilket der fik hendes skjorte til at ryge ned langs brysterne og hendes knaldrøde bh mere frem
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 8:42

Genma lod øjnene glide over Moka's krop og et smil kom frem på hans læber "Ja hvad kom jeg nu herind for.. Det har jeg faktisk glemt.. Men med så fint selskab så er det jo også lige meget." Han hørte døren gå og kikkede tilbage og så Minato "Jamen dog Minato er du sikker på du ikke er gået forkert..?" at han selv ikke hørte til der stræffede ikke hans tanker..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 8:45

Minato kiggede en enkelt gang på Moka og kiggede så hurtigt væk.
...hvorfor stod piger i undertøj på et pigetoilet? Han kunne ikke selv huske at han nogensinde havde smidt tøjet på drengetoilettet. Hvorfor smed man tøjet på et toilet? Var alle på den her skole bindegale?
"Jeg kom faktisk for at fortælle dig at du var gået forkert," sagde han hurtigt til Genma.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 8:47

Moka smilede lidt over genmas kommentar. Hun kunne tydeligt se det i hans blik.. Hun kunne kende det blik.. Hun satte sig op på bordet og lagde benene over kors så nederdelen trak lidt op på låret og viste lidt mere.. Hun bed sig flabet i læben og kiggede over på Minato... "Jeg tror ikke nogen er gået forkert her... Hvorfor står du der i døren? Er du bange.. jeg bider ikke.. hårdt" hun lod sin tunge glide let over hendes overlæbe med et lusket glimt i øjnene
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 8:54

Genma kikkede tilbage på Moka med et grin om læberne "Nej jeg tror heller ikke nogen er gået forkert.." Han tog fat om skulderen på Minato så han ikke kunne stikke af "Hvorfor joiner du ikke Minato? Jeg er sikker på Moka ikke har noget imod to.." Genma trak Minato med længere ind i rummet og smed Minato's taske ved siden af sin egen ved væggen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 9:00

Langsomt, alt for langsomt, gik det op for Minato hvor kamp-dårlig en ide det havde været at gå ind på det pigetoilet. Angstens sved begyndte at løbe ned ad ryggen på ham, mens han forvirret kiggede fra Moka til Genma. "A-a-a-ahvadfornoget?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 9:04

Moka smilede til dem begge 2... "2 er intet problem.." Hun hoppede ned fra bordet og gik hen imod dem.. Da hun nåede derhen hev hun fat i Minatos slips og trak ham tættere på.. Hun havde snoet det godt rundt om sine hænder så han ikke kunne slippe fra hende.. Hun smilede forførende og lænede sig ned imod ham så hendes kind strejfede hans og hun hviskede i hans ører "Har du virkelig ingen ide om hvad vi snakker om? Så uskyldig er du da ikke"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 9:13

Genma grinte blot og åbnede den sidste del af jakken han havde på "Er du sikker at du ikke ved hvad det er vi snakker om Minato.." Han flyttede blikket til Moka og lod det glide ned af hendes krop "Prøv at kikke engang på Moka.. Hun har alt en mand behøver.. Hvorfor ikke tage for sig når det bliver tilbudt.." Et flabet smil var på Genma's ansigt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 9:15

Okay. Alle på den her skole VAR skøre.
...bryster. Hvorfor havde hun også så store bryster? Fuck! Nu kom han jo til at kigge!!
"Altså, jo! Jeg mener nej! Jeg har altså en kæreste!" Han vred sig meget ineffektivt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 9:27

Moka rykkede sig lidt væk og slippede Minatos slips.. Hun kiggede op på Genma.. "det rart der i det mindste findes nogle fyrer her på skolen som har forstand på kvinder" hun lod sin finger kører op af brystet på Genma og åbnede hurtigt et par knapper på hans skjorte... Hun tog vendte sig om og gik med langsomme skridt hen imod vasken igen... Hun sørgede for at vrikke godt med røven og steg så ud af sine høje hæle så hun stod i strømper
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 9:36

Genma rystede på hovedet og grinte "Ja det er faktisk synd at der ikke er flere af den slags.." Han tog fat om skulderen på Minato med den ene arm og rakte hånden ind foran ham og begyndte at pille slipset af ham "Kan godt ske du har en kæreste men hun behøver jo ikke at vide noget vel.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 9:39

Det passede jo overhovedet ikke. Han havde da forstand på kvinder.. men hvorfor rødmede han så? Og hvorfor fik han lyst til at bevise overfor hende præcis hvad han kunne?
Fuck.
"J-jeg har ikke tænkt mig at være utro. Men jeg må vel have lidt forstand på kvinder, Kushina klager i hvert fald ikke."

..hvorfor skulle han nu blande hende ind i det her? For helvede, den her skole!
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 9:42

Moka vendte sig om med et smil på læben... "Kushina? er det din kæreste.. Altså lille skat.." hun gik roligt hen imod dem igen.. Hun lod sin hånd kører fra halsen og ned over sit ene bryst. "Det kunne tænkes at din lille kæreste faktisk ikke havde forstand på det... Hun har nok aldrig haft en rigtig mand" hun havde lænet sig ned imod ham igen og kiggede ham direkte i øjnene.. det resulterede så i at hendes røv stod vendt en smule imod Genma
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 9:57

Et smil fra Genma og han vendte sig så han bedre kunne se Moka's røv "Røde har kun været sammen med to udover dig Minato.. Og selv det var nok ikke særlig godt.. Så hvorfor ikke prøve noget lidt mere kvinde som Moka her.." Genma godt klar over at han nok ville få et slag for den sidste bemærkning gjorder sig klar til at undvige eller blokkere slaget helt an på hvordan Minato ville angribe ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 10:00

Jo, han havde lyst til at pande Genma en. Men.. Kushinas ven. Selv om han godt nok ikke forstod hvorfor hun spildte tiden med den idiot.
"Ellers tak," hørte han sig selv sige. "Jeg foretrækker piger med respekt for sig selv. Men hvis du vil kneppe en billig luder, så går du bare i gang."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 10:04

Moka smilede lidt over Minatos kommentar. Hun hev fat i Minatos skjorte og trak ham tæt op til sig.. "Der vist en her der ret uskyldig hva... Du slet ikke klar over hvad en luder er er du?" hun kiggede hånligt på ham og slap ham.. "Men siden du jo er for stor en svans til at turde, så gør det ikke mig til en luder" hun stod oprejst igen.. "Det sikkert det der problemet.. Du tænder slet ik på kvinder.. Din kæreste er kun et skalkeskjul.. Du tænker sikkert på analsex og det hele.." hun grinede lidt og vendte sig om og placerede et kys på Genmas kind.. "I det mindste findes der ordentlige mænd i det her rum, som kan sættes pris på en god kvindekrop.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 10:13

Genma grinte og kørte hånden op ad ryggen på Moka før han stillede sig bag Minato og pressede sig mod han så Minato var klemt mellem Genma og Moka "Vi kan da hurtig finde ud af om det er det ene eller det andet dog.." Et flabet smil var på Genma's ansigt og han slikkede Minato på halsen "Jeg har intet imod at klare to heller.. Jeg er sikker på Moka godt kan håndtere forsiden imens jeg ser hvordan din bagside har det.." Han lagde den ene arm om livet på Minato og pressede sig mod Minato..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 10:16

Minato lukkede øjnene og talte til fem mens raseriet vældede op i ham.
"Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad I gør. Men du skal kraftedme ikke fortælle mig at min kæreste er et skalkeskjul," hvæsede han til Moka. "Og I skal kraftedme ikke kneppe på et offentligt toilet. I er simpelthen for ulækre." Han stod meget stille og ignorerede deres gniden sig op af sig så meget han kunne.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 10:19

Moka kunne ikke lade være og smile over det Minato sagde. Hun havde vist ramt et ømt punkt... Hun kiggede på Minato imens Genma stod helt op af ham... "Ser ud til jeg havde ret... du har tydeligvis intet imod han står så tæt op af dig... Måske havde jeg ret." hun stod op af ham og lænede sig op af hans krop og kiggede op på ham.. "Men hvis det tilfældet så tror jeg bare jeg sætter mig herover og nyder showet.." Hun vendte sig om og gik hen på bordet og satte sig op... Hun var lidt nysgerrig efter hvor store nosser Genma egentlig havde
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Shika Tors 6 Dec - 10:26

Genma følte at han blev ignoreret så Moka gå væk fra Minato bevægede sit hovedet ned til Minato's hals og nippede blidt på den bagerste del af den.. Han stramte sit greb om livet på ham og bevægede sin anden hånd op ad brystet på Minato imens han åbnede nogle af knapperne og lod hånden glide ind på brystet.. Han bevægede sine finger over en af Minato's nipples imens han slikkede og nippede på Minato's hals..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Lise Tors 6 Dec - 10:27

"Hvad fa-" Minato reagerede instinktivt, løftede benet og lossede Genma så hårdt over knæet han kunne, og rettede et slag direkte mod hans næse.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 10:30

Moka var en smule overrasket over Minatos reaktion.. Hun havde aldrig troet den lille svans ville kunne forsvarer sig, men det kunne han jo så.. Hun havde ellers nydt det hun så og kunne mærke skuffelsen.. pff der røg hendes sjov... Det var helt sikkert Minato var kedelig.. "Wow.. stump.. Skal du have en tampon eller hvad.. du værre end min rumbo når hun har pms" hun rykkede sit lange hår om på den ene side
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation) Empty Sv: Hvad byder man uventede gæster på? (mild provokation)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum