Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 4 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 10:54

Han lagde hurtigt armene om hende og holdt hende fat i kysset.. Han havde ikke lyst til at give slip på hende... han lod sin tunge mødes hendes og danse lidt rundt om hendes før han brød kysset... "Vrøvl.. du bliver ikke fed på så kort tid skat" han stod og holdt hende om lidt endnu "Jaa. jeg må hellere gå til time." han sukkede lidt han ville hellere blive der... "jeg smutter skat. pas nu på dig selv og skriv hvis der er noget ok?" han så alvorligt på hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 4 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 11:01

Hun gengældte kysset og krammede ham "Skynd dig nu hellere!" Hun vendte sig om og gik over til kantinen, for at få noget mad. Hun gik hen til disken og kiggede på maden, hun valgte noget og noget forskelligt og gik hen med det til kassedamen. Hun tog en bakke og satte maden på bakken og gik ud af kantinen.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 4 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 11:02

Hun undrede sig over han ikke fik svar men gjorde som hun sagde og vendte om og gik ud af kantinen imod sit klasselokale //Kira er ude
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 4 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Nobu Chan Ons 5 Dec - 11:09

Lacus gik ud af kantinen på vej op på sit værelse, hun gik hen af gangen og hen imod sovesalene. Hun gik op af trappen og ind på hendes værelse og lukkede døren, hvor hun derefter satte síg ned og spiste og begyndte at tænke hele dagen igennem og det sidste Kira sagde til hende. Hun ville helst ikke blande ham mere ind i det, end han allerede var, hun syntes det var synd, når det var imellem hendes søster og hende. Da hun var færdig med at spise, lagde hun sig i sengen, for at slappe lidt af.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT* - Page 4 Empty Sv: Du skal nok blive min!!!!! *PRIVAT*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum