Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Øvelse gør mester

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Øvelse gør mester Empty Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 7:30

Hug, hug, undvig, undvig. Gentag.

Shuuhei stod og trænede sin Aikido inde i dojo'en, efter de normale timer. Han var iført sin hvide gi og sorte bælte, og var på nuværende tidspunkt igang med at træne med et boken, mod en trænings dummy, lavede kun undvige bevægelserne for at indøve dem i hans serie af slag med træsværdet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 7:47

Døren ind til dojo'en blev åbnet og Genma trådte ind af døren.. Han kikkede sig lidt om i salen og så Shuuhei stå ved en træningsdummy.. "Hey.." Genma lukkede døren bag sig og smed sin taske ved væggen han stod i sin gii med sort bælte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 7:53

Han så op, smilede da han fik øje på Genma. "Yo. Hvad så?" han vendte tilbage til sin træning, huggede igen ud efter forskellige områder på dummy'en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 7:56

"Ikke det store.. Hvad med dig?" Genma gik ind mit på gulvet og begyndte på nogle opvarmnings teknikker..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 7:57

"Træner, som du kan se." han smilede skævt. "Må jo sørge for at opretholde mit niveau, right?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:02

Genma grinte lidt "Ja det er rigtig nok man er nød til det ja..." Genma hoppede lidt op og ned og lavede en flik flak før han hoppede lidt igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:05

"I modsætning til jer andre bruger jeg jo så også bare desiderede våben..." et skævt smil. "Men det er jo så det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:11

"Men din krop er jo et våben i sig selv Shuuhei.." Genma stoppede sin hoppen og kikkede på Shuuhei..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:14

"Might be." han smilede skævt. "Men jeg foretrækker at kæmpe med boken. Når det er med de bare næver er de tjo mest om bare at afværge modstanderens angreb og feje ham til siden."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:17

"Haha ja har du for sin skyld ret i.. Er stort set også det vi gør i Judo.. Dog kæmper vi også en del på gulvet.." Genma trak lidt på skulderne og lavede en baglæns salto..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:19

"Ja..." han grinede let. "Jeg kan måske, hvad, 3 låse og 2 fældninger. Du ville owne mig totalt hvis du fik mig ned på gulvet," han grinede. "Jeg foretrækker at blive stående."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:25

Genma grinede blot og rystede lidt på hovedet "Ja jeg er god hvis jeg får folk ned på gulvet.. Så er jeg faktisk næsten 100% sikker på jeg vinder.. Men okay jeg har næsten heller ikke lavet andet end at træne Judo og parkour.." En lille trækken i skulderen "Er først her de sidste 4 år at jeg er begyndt at træne noget andet..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:27

Et skævt smil. "Har du overvejet Aikido, måske?" et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:28

"Yea har kikket på det.. Men er bare ikke lige noget for mig.." Genma smilede skævt til Shuuhei og gik over mod nogle sandsække der lå på gulvet.. "Men har du overvejet noget andet end Aikido?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:30

"Hmm... Ikke rigtigt, nej. Har da kigget lidt men synes ikke der er noget der passer til... Ja, min stil, du ved."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:31

Genma kikkede på Shuuhei i det han trak en sandsæk væk fra de andre og hang den op på en krog i loftet "Ah ja det kan der være noget om.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:37

"Jeg er mest komfortabel når jeg ikke skal angribe hånd-til-hånd." et skævt smil. "Når jeg kan distancere mig lidt, f.eks. med et boken, her, eller tanto eller jo."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:40

"Hm joh men så må du jo passe din Aikido Shuuhei.. Jeg må hellere passe min træning også.." Genma gik tilbage til sin taske og rodede lidt rundt i den efter sine handsker..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:45

Han smilede let, igen. "Ja det må du jo nok hellere." han gik tilbage til sin egen træning. Tja. Idet mindste kunne han da idag bevæge sig ordenligt, i modsætning til... Ja. Dén dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:48

"Hvordan går det ellers med ryggen og det Shuuhei? Du var jo ret øm her for nogle dage siden.." næsten som om Genma havde læst Shuuhei's tanker spurgte han om det han stort set tænkte..
Genma rettede sig op og begyndte at tage sine handsker på..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:49

"Den har det fint, tak..." dog rødmede han helt vildt mens han svarede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:53

Genma vendte sig om og kikkede på Shuuhei før han gik i gang med at tage den sidste handske på "Hva Shuuhei det er vist godt vi er alene i dojo'en sådan som du rødmere.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 8:56

Et diskret host, og han gik igen i gang mod træningsdukken. "Ved ikke hvad du snakker om."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:04

Genma gik hen og lagde sin hånd på hans skulder "Hør der er ikke noget at skjule.. Selv jeg har været sådan som du er nu tro det eller ej.." Genma fjernede sin hånd og gik hen til sin sandsæk..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Gæst Man 19 Nov - 9:09

Han blinkede let. "... Hvornår?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øvelse gør mester Empty Sv: Øvelse gør mester

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum