Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gammelmandsbadning

Go down

Gammelmandsbadning Empty Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 10:01

Drake havde efterhånden fundet ud af, at mandag var den værste dag på ugen som lærer på skolen. Hans elever var gnavne, højtråbende og bare utrolig irriterende. Mens han stod i omklædningsrummet og klædte om til et par hvide, blå og røde badeshorts, funderede han over, hvorfor han ikke kunne være lidt hårdere overfor dem, når sådan noget skete. Han havde været der i kort tid, og de vidste allerede, at de kunne køre på ham, hvis bare de prøvede hårdt nok. Han gav efter overfor dem. Behandlede dem en smule for pænt. Suk...
Drake kørte sine fingre gennem sit brune hår og gik så ind i den kølige svømmehal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 10:19

Acher som normalt tog et par baner om aftenen, var i bassinet og svømmede som galt det hans liv, dog havde han valgt at tage en pause i samme øjeblik Drake kom ind i svømmehallen, han havde sat sig op på kanten og strøg hånden igennem sit hvide hår, som blev siddende trukket tilbage oghan så den høje nye lærer og han smilede og sagde "Hey.."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 10:30

Drake stoppede op af ren overraskelse. Han havde slet ikke set Acher, fordi hans blege hud og lyse hår næsten gik i ét med det lyse, kolde flisegulv under ham.
Drake fik dog hurtig hevet smilet frem, "hej. Det var ellers noget af en overraskelse at se dig her."
Han trådte et par skridt frem, hen til stigen, der førte ned i bassinet og kravlede ned af den. Han vænnede sig med det samme til vandtemperaturen og så igen på Acher med et lille smil, "træning eller hyggesvømning?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 10:47

Acher smilede og så op i loftet "Jaa.. Det er vel en blanding." og han hoppede i vandet igen og lod sog flyde, for at se om han kunne slappe nok af til det, dog rystede hans hænder og ben, darn it, han stolede stadig ikke nok på sin krop. Han sukkede og så hen imod Drake og spurgte "Hvad med dig selv?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 10:54

"Hyggesvømning," sagde Drake kort og tilføjede med et smil, "du fortalte mig jo, at du virkelig var glad for svømmehallen, på min første dag. Så nu fik jeg endelig taget mig sammen til at tjekke den ud."
Han svømmede hen til Acher og stoppede kort op foran ham, "og jeg må sige, at du har ret. Her er virkelig dejligt," hvorefter han svømmede videre ned i enden, hvor han rent faktisk ikke kunne nå bunden med fødderne. Han slappede af og lod sig uden besvær flyde på vandoverfladen, "men jeg elsker også svømehaller generelt. Især lugten. Jeg synes klor dufter godt. Så... genkendeligt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 11:07

Acher nikkede og sagde "Klor vækker utrolig mange gode minder.." Han smilede melankolsk og tog et par svømmetag, inden han dykkede ned under vandet og svømmede havfruesvømning, med hans slanke og blege hud, og det lange hvide hår lignede en rogtig havfrue, og da han atter kom op til overfladen var han nede i den anden ende af bassinet, Acher holdte sig ovenvande og havde mest af alt lyst til at drille Drake lidt, så han måske ikke ville flyde så perfekt.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 11:16

Drake lukkede øjnene og følte næsten, han kunne falde i søvn i vandoverfladen, da han hørte en plasken ikke langt fra sig fra, da Acher kom op af vandet.
Han lod sin krop falde ned under vandet igen og holdte sine skuldre og hoved oppe ved at bevæge sine arme i langsomme cirkelbevægelser. Han så på sygeplejersken og kunne ikke lade være med at smile. Det føltes rart at snakke med ham igen. Måske kunne han endda spørge ham om råd til det med nogen af elevernes opførsel mod ham.
Men selvom der var meget, han gerne ville sige, fik han i stedet, efter lang tids stilhed, sagt, "du ved... det her er langt fra mine yndlings badeshorts."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 11:32

Acher kunne ikke lade være med at komme med en lav latter og sagde "Nå.. virkelig?" Nu hvor Drake sagde noget om sine badeshorts, gav det god mening, for hold da op hvor var de dog grimme, han klukkede let og spurgte "Havde du så en god weekend?" han satte sig op på kanten af bassinet og så på Drake.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 11:41

Drake svømmede med Acher og satte sig op ved siden af ham, imens han svarede, "helt fint. Jeg prøvede at lære de andre lærere lidt bedre at kende. Hvad med dig?"
Han så på deres ben, der kun var få centimeter fra hinanden. Det var ret vildt - Acher lignede et spøgelse i forhold til ham selv. Den lyse hud nærmest skinnede.
Efter at have gloet i måske lidt for lang tid på Achers slanke, pletfrie ben løftede han hovedet en smule og så ham i stedet for i øjnene. Hm? Røde? Og ham, der havde troet, de var lysebrune i al den tid...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 11:51

Acher som havde lagt mærke til at Drake gloede på hans ben spurgte "Hvad.. Hvad kiggede og kigger man på?" hans blik var hverken varmt, men heller ikke koldt, dog var det mere venligt end lige gyldgit. Han kom dog til at smile let og så ned i vandet, det her var ikke godt, hvorfor havde Drake stirret på hans ben? Hans ben virkede ikke synderligt interessant, men okay, Acher tænkte sikkert bare for met..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 12:01

Drake åbnede munden en smule for at sige noget, men vidste ærlig talt ikke hvad han kunne sige i sådan et situation. Men han var et voksent menneske, der snakkede med et andet voksent menneske, så han kunne ligeså godt være ærlig.
Han så ned på Achers ben igen og derefter hans øjne, "din hud. Det er sjældent man ser en person med albinisme have så perfekt hud."
Han indsåhurtigt, hvor dumt det egentlig lød. 'Hey Acher, du har flot hud af en albino at være!' Latterligt, latterligt, latterligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 12:08

Acher smilede forlegent og sagde "Jeg har det ikke helt.. Jeg har bare udseendet fra min mor, jeg var født med knald rødt hår, men det ændrede sig da jeg var fem og lige siden har det været hvidt.. Så ja, jeg er ikke albino." Han klukkede let og tilføjede "Men mange tak, Drake."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 12:17

"Oh," Drake løftede overrasket sine øjenbryn og så så ned på det rolige klorvand. Han kradsede sig i tindingen og svarede afkræftet, "men... ja, det var så lidt."
Han så på Acher igen og prøvede at redde situationen med et lille, varmt smil, "du er godt nok fuld af overraskelser," hvorefter han igen hoppede ned i vandet og begyndte at svømme rundt med langsomme og sikre armbevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 12:34

Acher smilede kort og rystede på hoved af ham, måske burde han udfordre Drake til at svømme om kap? Ligesom han havde gjort med Tyson? Hmm.. Nu hvor han tænkte over det var det faktisk lang tid siden han sidst havde set ham, hvordan mon han havde det..? Det ville han nok ikkr finde ud af lige foreløbig..
Han spurgte så med en hævet stemme "Skal vi svømme om kap, hva' Drake?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 12:43

"Jeg tror, jeg er dømt til at tabe. Jeg svømmer virkelig langsomt," Drake smilede og skulle til at svømme hen til kanten, Archer sad ved, igen, da han trådte på noget hårdt. Han samlede det, han opdagede, var en guldring op og så lidt på den, før han lagde den i vandkanten, "den lå på bunden. Hvad gør man, hvis man finder sådan noget her? Den ser dyr ud..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 12:51

Acher så på Drake og sagde "Uhmm.. Den skal afleveres til rektor." Eller kan jeg godt have den liggende i min skuffe, og spørge de forskellige elever når de er til check ups, men ud fra denne ringe tror jeg det er en pige.. da det giver bedst mening." Han smilede til Drake og hoppede i vandet også.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 12:57

"Hmm, jeg giver den til inspektøren. Alle kan sige, ringen og deres, og desuden vil jeg ikke gøre dit arbejde mere besværligt, end det allerede er," han lod ringen ligge på kanten og blev stående for at slappe lidt af og kunne læne sig op af kanten, da han kom i tanke om noget. Han drejede sit hoved mod Acher og snart fulgte kroppen med, "nåh ja, for resten, de sagde i fællesrummet, at en af vores sygeplejesker er blevet forfremmet til læge. Det skulle vel ikke være dig, hm?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Misaki Lør 10 Nov - 13:13

Acher så på Drake og sagde "Alle eleverne er rige, jeg tror næppe at de vil lyve om at ringen skulle være deres." Han sad lidt og svarede så "Jo, det er mig, jeg er den eneste der erder.. Og jeg har så sandelig også fået det brugt allerede.. Så tidligt som i går.." Han smilede stort og nærmest stolt til Drake.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Gammelmandsbadning Empty Sv: Gammelmandsbadning

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum