Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

badetøj og fritid

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

badetøj og fritid Empty badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 7:37

Grimmjow kom gående ind i svømmehallen i sine badeshorts, håndklædet lod han blive ude i omklædningsrummet. Han gik hen til kanten af bassinet og satte sig ned på kanten, han havde for en gangs skyld ikke travlt med at hoppe i.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Lise Lør 15 Sep - 8:01

Det var om at få så meget træning ind som muligt når han kunne nå det.. det ville sige, når han ikke var optaget af sin kæreste. Fløjtende kom Minato ind i svømmehallen. "Hej," sagde han til Grimmjow da han så ham, havde endda et lille smil til overs.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 8:04

Grimmjow kikkede op da nogen sagde hej og så det var Minato "Hey" Han nikkede kort med hovedet og lod sig glide ned i vandet.
"Når hvordan går det så med dig og røde?" Han kikkede tilbage på Minato imens han holdte fast i kanten med den ene hånd.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Lise Lør 15 Sep - 8:08

"Det.. går ok," et lille smil.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 8:23

Grimmjow kom med et grin "Går fint? kom nu Minato bare fint? Det er dog og røde vi snakker om her" Han svømmede lidt væk fra kanten men stadig så han kunne se og høre Minato.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Lise Lør 15 Sep - 8:33

"Jaeh.. vi er kærester," han rødmede lidt og skubbede noget vand på gulvet frem og tilbage med foden.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 8:40

Lige i det øjeblik kom en fyr ind i hallen - en som Minato nu engang plejede at betegne som et røvhul - Kakashi. Han løftede en hånd i en hilsen, mens han gik hen mod kanten af poolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 8:42

Grimmjow smilede flabet "Jamen dog.. Og hvem gav dig så det store skub?". Han vendte hovedet da Kakashi kom hen til kanten og nikkede kort med hovedet "Kakashi".
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Lise Lør 15 Sep - 8:48

Årh for fanden. Var den nar da alle vegne? Nå, han kunne vel ligeså godt spille cool. "Fik at vide at hun også kunne lide mig, såeh.."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 8:54

Han lod sig stille glide ned i poolen, dykkede under så håret blev gennemblødt, for derefter at bryde overfladen igen med et lille suk. "Nå... Grimm, fandt du ud af om du kunne komme i morgen? Eller skal du noget bedre end at fejre mine 18 år?" et let grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 8:57

Lacus kom gående ude fra pigernes omklædnings rum i en ny bikini hun havde gemt omme i sit skab. Den sad stramt og pænt på hende også var den sort. Hun gik langsomt ud og havde samlet sit hår i den ene side og kiggede ud på alle drengene "Jamen dog er dog drenge fest her?" hun så overrasket på dem allesammen "Hvad har i gjort af pigerne?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 9:26

Grimmjow trådte vande og kikkede på Kakashi "Det ved jeg sku ikke men kan da prøve at kikke på det. Men har du snakket med Genma? Eller er han stadig begravet nede i biblioteket?"

Han svømmede hen til kanten ved siden af Kakashi "Aner ikke hvor tøserne er Lacus. Men du kan da bare joine"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Lise Lør 15 Sep - 9:30

Minato hoppede på hovedet i og tog nogle svømmetag. Han tænkte han ville tage nogle baner mens de andre snakkede. Gad ikke lige diskutere kærester nu.

//Lise går en tur så I springer mig bare lige over et par gange Razz//
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 9:43

"Mener da han sagde han godt kunne." han trak på skuldrene. "Og ved sgu ikke om han stadig er der. Jeg har ærligt talt været lidt for... Optaget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 9:46

Lacus lyttede til deres samtale og kiggede over på dem "hmm... har du været optaget kashi, med hvad dog?" Hun gik hen til kanten og dyppede sin ene fod ned i vandet. og kiggede fascineret ned i vandet. Hun var jo svømme pige.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 9:50

Grimmjow smilede flabet i det han kikkede på Lacus "Med din søster vil jeg væde på. Altså hvis rygterne går rigtigt"
Han dykkede ned under vandet og kom op igen og tog en hånd igennem håret "Men det kræver vel også en del at holde Sheena på ren sti og så at skulle øve med dit band så meget som muligt. Eller hvad Kakashi?" Han kikkede på Kakashi med et flabet smil på læberne.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 9:53

"Det, og stadig træne til bæltet." han smilede skævt. "Men jo, mig og Sheena kommer sammen nu."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 9:56

Lacus vendte sit hoved meget hurtigt og var tæt på at vælte i, men hun nåede at få balancen "med Sheena??? Seriøst...hvordan fik du hende lokket til det, hun har ikke været i et forhold længe, fordi hun er så løs på tråden???" Hun var lidt forvirret og havde virkelig ikke regnet med at rygterne var sande "Jeg troede det var en joke, alle de rygter der går rundt?" hun kiggede undrende på kakashi "Kan du lide hende?" Der gik afligevel lidt søster kærlighed op i lacus, men hvad kunne gøre hun har altid gerne ville være på god fod med sheena, men sheena har aldrig villet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 10:04

Grimmjow fnøs "Løs på tråden er vist et mildt ord Lacus. Ved ikke om jeg skal sige tillykke eller held og lykke Kakashi. Du kan vel få begge dele". Grimmjow kikkede på Kakashi med et grin.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 10:07

"Tja. Jeg har a også selv været sådan. Det er mig ligeså stor en gåde at jeg er faldet for hende som at hun er faldet for mig." han trak let på skuldrene. "Og selvfølgelig kan jeg lide hende, Lacus. Jeg har ikke haft en kæreste i 3 år. I den tid har det kun været onenight stands eller nogle omgange med Genma. Det burde give dig en idé om hvor meget jeg kan lide hende."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 10:10

Hun var stadig i sit overraskelse stadie "aha... tja så længe i er glade, kan jeg jo ikke se noget problem ide, du skal bare have hende i snor, hun er trodsalt min søster, jeg ved hvad hun kan finde på af narrestreger." hun sukkede lidt " og grimmjow vidste det før mig, hvor skuffende, der kan man se vores søskende kærlighed til hinanden, vi fortæller intet til hinanden"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 10:15

Grimmjow begyndte at grine "Jeg så hende på gangen imorges sammen med Moka. De lagde an på Kira og mig så det er derfor jeg ved mere end dig Lacus".
Grimmjow vendte blikket mod Kakashi "Men Lacus har ret Kakashi. Du burde holde hende lidt mere i snor. Hun prøver faktisk at blande sig i andres forhold"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 10:19

"Det er jo svært at holde hend ei snor når jeg ikke er i nærheden. Og jeg vil helst heller ikke ændre på hende. For så vil hun jo ikke længere være den tøs jeg har forelsket mig i." et skævt smil. "See my point?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Nobu Chan Lør 15 Sep - 10:23

Hun kiggede overrasket på Grimmjow "hun gjorde hvad... jeg troede slet ikke Kira og sheena havde mødt hinanden i nu, sidst jeg snakkede med hende vidste hun ikke engang hvem han var? Så er hun gået efter ham afligevel...hvorfor har han ikke sagt noget? Var hun meget slem grimmjow...?" Hun kiggede på kakashi "Jo jeg kan godt se din pointe men afligevel, hun skal altså ikke gå efter min kæreste for at spolerer mit forhold med ham, det er jo det hun bruger sin tid på, det er at spolere folks liv"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Shika Lør 15 Sep - 10:28

Grimmjow trak på skulderne "Naah vil ikke sige at hun var slem Kira håndtere det helt fint selv. Ikke noget at være bekymret over. Det er nok Moka som er værst af de to. Men okay Moka har da også helt klart en anden personlighed end Sheena. Og jeg kan godt se din point Kakashi. Men hvis hun prøver at komme imellem Lotus og mig.. Ja du kan vel regne resten ud selv. Jeg ved vi er venner Kakashi og at hun er din kæreste, men jeg er ligeglad" Grimmjow kikkede på kakashi imens han snakkede og hans ansigts udtryk blev alvorligt da han begyndte at snakke om Lotus.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

badetøj og fritid Empty Sv: badetøj og fritid

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum