Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når alt ramler

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Ons 12 Sep - 9:38

"Ved jeg nu og skal jeg huske. Men du bestemmer hvad vi skal lave sammen. Bare ikke noget alt for tøset okay" Han smilede ned til hende.

Han lænede sig op ad dørkarmen lænede hovedet en smule tilbage..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Sep - 9:49

Hun blev siddende sådan halvt støttet imod han lænede sig tilbage... Hun kunne mærke hun slappede endnu mere af end før og hendes vrede begyndte at forsvinde.. "Ikke alt for tøset? kan intet love, som du ved er jeg jo VIIIILLLDDDTTT tøset" hun grinte lidt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Ons 12 Sep - 9:55

Han kom med et grin "Ja det er jo det du er så jeg er jo helt nervøs over det". Han begyndte at blive mere afslappet og kikkede blot ned på hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Sep - 10:20

Hun rullede lidt opgivende med øjnene og gav ham et hurtigt kys "jeg ska nok finde på noget du også har lyst til" hun smilede roligt til ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Ons 12 Sep - 10:38

Han smilede ned til hende og tog fat om livet på hende og rejste sig op og gik ind i til sengen og satte sig ned.

Han lænede sig bagover på sengen og trak hende med sig ned "For ondt i ryggen af at sidde op ad den dør så længe"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Sep - 22:32

Hun smilede til ham og lod sig falde ned over ham og holdt hovedet løftet så hun kunne se på ham "Tror du nogensinde vi lærer det her? jeg mener.. vi ikke just dem der bedst til alt det her følelser.. Faktisk har jeg i hvert fald altid bare skubbet det langt væk så jeg ikke skulle tage stilling til det, og nu føler jeg pludselig 1000 ting..." hun så mere alvorlig ud men virkede ikke ked af det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 6:35

Grimmjow kikkede lidt op i loftet og tog hænderne om bag hovedet "Det ved jeg sku ikke. På et tidspunkt må vi vel lære det vil jeg gå ud fra. Og det er jo ikke fordi vi har ændret os så meget igen synes jeg".
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 6:40

Hun smilede og gav ham et kys på halsen lige under hans hage "Du er den du altid har været, bortset fra det punkt med at snakke med mig om tingene" hun kiggede op på ham med et lille smil og blide øjne.. Hun havde ikke været sur da hun sagde det, eller ked af det. Det var mest af alt en konstatering.. Hun lagde hovedet ned på hans bryst og lukkede øjnene og lyttede til hans hjerte slå
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 6:54

Han grinte lidt over det hun sagde "Hvis du spørger andre er jeg nok blevet blød men det der foregår mellem os er jo også noget som bliver mellem os"
Han lagde hånden på ryggen af hende om begyndte at køre med små bevægelser rundt på ryggen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 6:58

Hun blev liggende med lukkede øjne og gav en veltilpas lyd.. "Jeg synes ikke du blevet blød. Du stadig den macho mand jeg faldt for... Og har altid vidst du havde en blød side.. Jeg har trods alt kendt dig i mange år" hun snakkede i en afslappet tone og kunne mærke hun endelig slappede helt af igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 7:08

"Ja det har du jo. Det er ved at være mange år siden nu" mumlede han højt nok til at hun kunne høre det.
Han slappede af og lukkede øjnene imens han blev ved med at bevæge sin hånd rundt på hendes ryg.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 7:13

Hun rykkede sig så hun lå ved siden af ham med hovedet på hans bryst og lagde det ene ben op så hendes lår lå lige over hans skridt og så resten af benet lå ned langs hans side på modsat side. Hun løftede lidt op i hans bluse og nussede ham på maven med et par fingre og skiftede med hvor hårdt hun gjorde det.. Hun sagde ikke noget hun nød bare roen der var nu, og forsøgte at glemme alt det hun skulle rydde op senere
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 7:30

Han brummede lidt men sagde ellers ikke noget han nød bare stilheden. Han kørte hånden op og ned på hendes ryg imens han åbnede øjnene og bare kikkede ned på Lotus..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 7:32

Hun kunne mærke hun var ved at blive træt. hun havde brugt så meget energi på at skændes med ham og nu hvor de lå her og slappede af begyndte det hele bare at falde sammen.. Hun trak vejret tungt og kiggede op på ham med et smil "Jeg ender med at falde i søvn sådan her Spicy, så hvis du skal nå noget i dag så det bare surt.. For du får ikke lov at gå nu" hun grinte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 7:51

Han kikkede blot på hende og smilede "Jeg har ikke så travlt så en lille lur skader ikke" han fortsatte med at bevæge sin hånd op og ned på hendes ryg med rolige bevægelser.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 8:01

Hun lagde hovedet ned igen og lukkede øjnene "Hvad er det i ordene ' jeg lader dig ikke gå igen' du ikke forstår" hun snakkede med en flabet tone.. "Du får ikke lov at gå igen i dag. ikke før i aften..." Hun lød selvsikker da hun sagde det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 8:09

Grimmjow smilede flabet "Jeg sagde jo også en lur ikke. Jeg vågner nok kun hvis nogen forstyrre mig".
Han kikkede over på døren ud til gangen og så den stadig var åben men gad for alt i verden ikke at rejse sig nu bare for at lukke den.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 8:11

Hun kiggede op på ham lige i tide til at se hvor han kiggede hen.. Hun lagde mærke til døren og sukkede. Hun gad ikke folk der snagede i hvad der foregik på hendes værelse, især ikke som det så ud nu.. Hun kravlede op på alle 4 og henover bordet der stod for enden af sengen. Hun vidste godt at det nok betød grimmjow kunne se hendes trusser men hun kunne da ikke være mere ligeglad. Hun lænede sig frem og skubbede døren så hårdt den røg i og vendte sig så om og kravlede på alle 4 den anden vej hvilket gjorde man så kunne se hendes kavalergang. Hun lagde sig ned ved siden af ham som hun lå før "Sådan nu ka jeg falde i søvn"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 8:17

Grimmjow grinte lidt "Jamen så må vi jo se at få sovet lidt" Han lagde hånden om livet på hende.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 8:18

Hun gabte søvnigt og tog fat i dynen og trak den halvt henover dem. Hun nægtede at fryse nu.. Hun lukkede øjnene og trak vejret roligt imens hun igen begyndte at nusse ham på maven
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Shika Fre 14 Sep - 8:32

Han gabte lidt og krøllede sig lidt sammen omkring Lotus "Sove nu nusse senere Kitten" mumlede han med tydelig søvn i stemmen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Felixnyuu Fre 14 Sep - 8:33

Hun smilede lidt over hans ord og lod hånd glide om på siden af hans hofte og puttede sig mere ind til ham.. Han var vist også træt.. Hun havde stadig øjnene lukkede og lod søvnen tage over...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når alt ramler - Page 2 Empty Sv: Når alt ramler

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum