Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 1:41

Hun smilede akavet til ham "ehm... det er faktsik ret sjovt.... det har jeg aldrig gjort før... har ikke haft lyst til det, af en underlig grund...så der er jeg nybegynder på det punkt" Hun blev lidt rød i hovedet og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 1:42

"Ah..." smilet blev blidere. "... Har du mod på at prøve, eller....?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 1:45

Hun smilede til ham "Jo når nu det er dig, så vil jeg gerne prøve, men vil ikke love det bliver godt, da jeg ikke har prøvet det før..." Hun holdte sine hænder op foran sit bryst og blushede en del og var lidt flov over der var noget hun ikke havde prøvet før.


Sidst rettet af Sheena Tamako Fre 7 Sep - 1:50, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 1:50

Et lille smil. "Bare rolig... Jeg er glad for at du idet hele taget gider forsøge," han smilede og kyssede hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 1:53

Hun smilede til ham og kyssede ham igen og lod derefter sit blik ned på hans lem. Hvor hun derefter gik ned på knæ og tog fat i hans og åbnede sin mund lidt så den kunne komme, hun startede med at slikke lidt på hovedet og første hans lem stille og ind i hendes mund. og hun åbnede munden noget mere så der var plads til at sig frem og tilbage. hvilket hun gjorde stille og roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 1:56

"Ah..." et dybt suk, og han lænede sig tilbage op mod flisevæggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 1:58

Hun holdte stadig fast med hånden og kørte hans lem frem og tilbage i munden og pressede den lidt længere ind i munden for hver gang. Hun hostede lidt nogle gange fordi hun kom til at putte hans lem for langt ind end hun kunne klarer. Hun satte tempoet lidt op, så bevægelse blev lidt hurtigere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 2:10

"Ah... Du føles nu ikke... Som en nybegynder..." sukkede han, og hans hånd fandt vej ind i hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 2:13

Hun kunne ikke lade værd med at smile, men kom så i tanke om det ville stramme for meget hvis hun fortsatte med at smile. hun sugede lidt for at det ville stramme på den rare måde og kørte så ind og ud bevægelserne hurtigere. intil hun blev nød til at få luft. Hun tog hans lem ud af munden og brugte hånden i stedet. "Jeg kan ikke mere nu" Hun blev lidt flov over hun ikke kunne i længere tid, men sådan var det nu, da hun ikke var vandt til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 2:15

Et svagt grin... "Det er også mere end fint nok..." han var da i alt fald helt hård igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 2:17

Hun satte sig nede på gulvet, for lige at få vejret og kiggede op på ham og smilede akavet på ham "Tjaa så var det vel ikke helt dårligt, hvis det virkede."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:38

Han grinede svagt. "Nej... Det var godt," han smilede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:40

hun smilede lidt og prøvede at rejse sig op men gled ned på gulvet igen "Auv! Jeg tror jeg er begyndt at få min søster's uheld" hun grinede lidt og blev lidt flov. "Jeg bliver bare siddende hernede, så kommer jeg ikke til skade" Hun samlede sit hår hen foran det ene bryst og kiggede rødmende op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:44

"Hmm... Så må det jo betyde jeg selv skal afslutte..." et måske lettere drillende smil mens han lod sin hånd glide ned til erektionen, tog et fast tag og begyndte stille og roligt at pumpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:45

Hun fik hurtigt rejste sig op igen og kiggede mobset på ham "Aldrig i livet at du skal gøre det selv. det er meget sjovere hvis vi afslutter det på en anden måde" Hun holdte på hans hånd som var igang forneden og kiggede på ham med et flabet smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:50

Han gav et let grin. "Nå, så dét synes du..." et skævt smil mens han så hende ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:52

hun kiggede på ham med hunde øjne og smilede flabet til ham "E-eller har du ikke lyst, for så vil jeg ikke stoppe dig" Hun holdt stadig på hans hånd og nussede hans lem lidt med tommelfinger, mens hun kiggede på ham med hunde øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:53

"Selvfølgelig har jeg det... Jeg driller dig bare," han grinede og kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:55

hun grinede lidt "Jeg syntes det her forhold, går meget ud på at drille hinanden... men jeg kan lide det" Hun gav slip på hans hånd og gik hen til væggen og samlede sine hænder foran sit bryst og krydsede benene lidt og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:58

Han smilede og gik hen til hende, lagde hænderne på hendes hofter. "Jeg giver bare det jeg får," grinede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 5:59

Hun kiggede udspekuleret på ham "Hvad helt præcist mener du så med det søde skat" hun prikkede ham på næsen og kiggede flapet på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 6:01

"At hvis du driller, hvilket u gør, får du det lige tilbage," han blinkede, smilede og gav hende endnu et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 6:03

Hun smilede lidt og kiggede kort væk "Jeg lever af at drille søde ven" Hun kiggede på ham igen og gav ham et lidenskabeligt kys på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 6:05

"Mmhmm... Har jeg godt opdaget." grinede han, lod en hånd glide ned langs hendes ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 6:07

Hun skød sin brystkasse lidt frem da han kørte sin hånd ned langs hendes ryg, da det kildede lidt. hun lagde armene omkring sin hals og begyndte at kysse hans hals stille og roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter daten [[Privat, kakaomælk]] - Page 6 Empty Sv: Efter daten [[Privat, kakaomælk]]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum