Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aftensm- What the hell happened in here?

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 8:22

Genma rullede lidt med tandstikken og kikkede på Kakashi med et løftet øjenbryn "Du kunne måske også være bare lidt mere diskret Kashi. Jeg mener selv Kira og Lacus og Grimmy og Lotus er ikke sådan eller har været".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 8:24

Sheena blev lidt mobset "Jeg forstår ikke problemet med det, i burde være glade på vores vegne, istedet for at lave ansigter til hinanden som om vi ikke ligger mærke til det!" Hun kiggede ekstra strengt på Lotus...hun hvade følelsen om hun bare ikke brød sig om den pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 8:28

Lotus kiggede bare koldt på hende "Nååh så i ser faktisk andet end hinanden.. wow... imponerende" Hun rullede med øjnene "Hvad laver i egentlig i kantinen... I har jo tydeligvis ikke brug for andet end hinanden, så hvad med at gøre os andre en tjeneste og finde et andet sted? Så kan det være folk kan få lov og få deres aftensmad uden at skulle slås med det på vej den anden vej op igen" hun kiggede over på Genmas tallerken "jeg jo tydeligvis ikke den eneste med det problem"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Lise Tors 6 Sep - 8:38

La la la. Madtid. Minato kom med sin bakke og sætte sig ved bordet hos de andre med et åndsfraværende smil.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 9:29

"Sheena, rolig." hviskede han ind i hendes øre, så dernæst på Lotus og Genma igen. Svarede først Genma; "Tja, du ved godt jeg aldrig har lagt skjul på noget." han trak på skuldrene og så så på Lotus igen. "Og Lotus... C'mon. Lad være med at være så negativ. For første gang i et halvt år er jeg glad, lad os nu bare være. Please?" spurgte han med et lille suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 9:36

Genma kikkede på sin talerken og smilede lidt skævt "Det er nu ikke kun de to som har gjort at jeg ikke er sulten mere.. Selv om de nok er hoved grunden til det" Genma kikkede på Minato da han satte sig ned og smilede stort "Det ser ud til at nogen er glad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Tors 6 Sep - 17:07

Sheena begyndte at køle ned da kashi hviskede hende i øret og hun så dernæst væk. Hun lagde hænderne over kors og lændede sig tilbage i stolen. Hun kiggede til ud mod de andre for at ikke at skulle glo på de fjolser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Sep - 17:13

Lotus kiggede bare koldt på Kakashi, troede han helt seriøst hun ville lytte til ham? Hun rullede opgivende med øjnene... Magen til indbildsk naiv idiot af en pervers fyr skulle man lede længe efter. "Hvis i gerne vil være i fred burde i havde fundet et ikke offenligt sted.. Det lidt logik for små høns. Og troede ærligt i begge var voksne nok til at vide det men jeg tog nok fejl" hun snakkede med en spydig tone og fik øje på Minato hun sendte ham et hurtigt smil.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Lise Fre 7 Sep - 2:26

Han registrerede at der foregik en eller anden form for konflikt og kiggede distræt op. Smilede tilbage til Lotus og forsatte så med at pille ved sin mad, stadig med et dumt grin over hele femøren.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 2:34

"Lotus, sådan mente jeg det heller ikke. Jeg mente bare at jeg troede en så ubehøvlet tøs som dig godt kunne holde sine kommentarer for sig selv indimellem når hun kan se folk er glade og at hun ødelægger deres humør, men så meget kan jeg åbenbart ikke forvente af dig, lader det til!" For en gangs skyld var Kakashi's pis kommet i kog og han stirrede Lotus lige ind i øjnene. "Jeg prøvede at spørge dig på den flinke måde om at holde din kæft og passe dine egne sager for en gangs skyld, men det ved du jo så ikke hvordan man gør."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 10:05

Genma kikkede på Lotus og derefter på Kakashi og rystede på hovedet "Gider i ikke godt stoppe. Det her er sku for langt ude. Kakashi Lotus har ret på et punkt med at dig og Sheena skulle have fundet et mindre offentligt sted hvis i ikke kan håndtere at nogle folk ikke kan klare at se på alt det forelsket ting". Genma kikkede ned på sin blok og begyndte at skrive videre i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Fre 7 Sep - 17:58

Hun sad og kiggede på Kakashi og Lotus diskuterer. Hun havde medt bare lyst til at svarer igen. Men lod vær da hun vidste kakashi ikke ville blive så glad for det. Lad ham ordne det, så kan det være det går mindre galt. Hun tog kashi hånd for at køle ham lidt ned og kiggede samtidig på lotus med kolde øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Sep - 20:17

Lotus kunne ikke være mere ligeglad med folk ikke kunne lide hende. Hun havde aldrig taget sig af det før, så hvorfor skulle hun nu... Hun gad ikke engang kigge på Kakashi da hun svarede "du sagde selv nøgleordet der. ubehøvlet... Så hvad tror du selv?" hun kiggede på Genma der havde sat sig til at skrive igen "bare fordi du pludselig er blevet total forelsket i den nemmeste tøs på skolen, så betyder det jo ikke det skal gå ud over os andre..." hun værdigede på intet tidspunkt nogen af dem et blik og talte med en flabet tone
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Lise Lør 8 Sep - 10:39

Minato registrerede efterhånden at der foregik noget omkring ham. Overrasket løftede han hovedet fra den ret sammenkørte og uspiste mad. "Hey... hvad.. Hvorfor råber I?" spurgte han forvirret.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Lør 8 Sep - 10:45

"Fordi Lotus er ubehøvlet." svarede Kakashi kort og tog en bid af sin mad. "Som altid."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Gæst Ons 12 Sep - 6:12

Genma gned sine øjne med sine fingre og kikkede op "Hør kan vi ikke holde det her på et fredeligt plan. Og nej det var faktisk ikke et spørgsmål, Kakashi jeg ved godt du er head over heels i Sheena og alt det men gør det der kæreste ting et andet sted"
Genma tog nogle piller op ad tasken og åbnede den og tog 1 pille ud og slugte den og drak noget vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensm- What the hell happened in here? - Page 2 Empty Sv: Aftensm- What the hell happened in here?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum