Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Narrestreger tidligt om morgen

Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:04

Den var ca 6 om morgen og Genma kom gående ind i kantinen med sin rygsæk over skulderen. Han kikkede sig rundt for at tjekke om der var nogen og smilte stort da han så der ikke var et øje.
Han gik hen til et af bordende i midten og satte sin rygsæk ned på bordet og begyndte at åbne den.
Han pillede en stor 30 liters Cola og en pakke mentors ud af tasken og satte det på bordet Cola flasken var halv fuld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:08

Jayce gabte irriteret.. Det var godt nok træls han ikke kunne sove mere.. Han havde sine høretelefoner på og sine afslappede baggypants og en t-shirt der sad halv tæt. Hans dogtag hang om halsen og var rodet halvt ind i ledingen til headsættet.. Han åbnede døren til kantinen og opdagede til sin overraskelse der var nogen derinde.. Han gik bare roligt ind og var egentlig ligeglad til han så en kæmpe cola flaske.. Han kløede sig lidt i håret før han hev høretelefonerne ned om halsen og slukkede sin musik. Han stak hænderne i lommen og gik over og stoppede ved siden af fyren "Hva har du gang i mester?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:13

Genma hoppede lidt nogen talte til ham, han havde ikke forventet nogen i kantinen så tidligt om morgen. Han vendte hovedet og kikkede på ham "Jeg tænkte at jeg ville male kantinen. Er du ny? har ikke set dig før her på skolen" Genma smilede til ham og rakte hånden ud "Shiranui. Genma Shiranui men du kalder mig bare hvad du nu finder lettest" Han skubbede sin tandstik rundt i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:17

Jayce stod lidt og samlede sig for at række hånden ud. Han var virkelig doven her til morgen.. Han rakte hånden ud "Jayce Miena, men bruger aldrig mit efternavn..." han smilte lidt "Jaa. er ny første års..." han kiggede interesseret på flasken.. "nu siger du til i god tid ikke? jeg ikke den mest aktive her på skolen tør jeg godt sige" han smed sig ned på bænken bag sig og lænede sig imod bordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:28

Genma grinte "Altså snakker vi om 10 sekunder eller 2 minutter? For du burde nok ikke sætte dig ned men nærmere rykke lidt længere væk og så om bag en søjle eller noget".
Genma begyndte at skrue låget af flasken og åbnede mentors pakken helt inden han kikkede sig over skulderen på Jayce med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:30

Jayce som stadig var lidt langsom i optrækket indså at han nok burde gå den anden vej... Han rejste sig op og tog hænderne i lommen "Fair nok så" han gik roligt hen imellem bordene uden at have travlt, han stoppede bag ved en stolpe og lænede sig med ryggen op imod den og kiggede kort over skulderen hen imod Genma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:34

Genma smilede stort og vendte hovedet mod flasken. Genma lukkede sin taske og tog den over skulderen og tog den åbne mentors pakke og lukkede den sammen igen og puttede den ned i flasken og skyndte sig at lukke flasken igen inden han vendte rundt og løb ned bag den stolpe som Jayce stod bag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:40

Jayce kiggede på Genma der kom løbende og drejede så hovedet så det var lænet imod stolpen.. Hvis han ik kunne sidde ned kunne han da stå lænet op imod noget... Han kiggede på Genma "Hvor lang tid tror du så vi skal vente?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:57

Genma kikkede på Jayce og trak på skulderne "Aner det ikke men der burde ske noget lige om lidt".
Der kom et ordenligt brag og Genma trak Jayce tættere ind på midten af stolpen lige inden der kom Cola susende forbi.
Et grin kom frem på Genmas ansigt og da det var stilnede af kikkede han på den anden side af stolpen.
"Ser ud til at det gik som jeg havde forventet. Nårh vi burde nok smutte inden Rektor Pepsi dukker op"
Han kikkede på Jayce og begynde at løbe mod døren ud af kantinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 4:40

Jayce nåede ikke at reagere før han blev rykket ind midt på stolpen.. han rykkede sig lidt frem og kiggede og hen imod kantinen.... wow.... det her kunne godt give ballade. han smilede lidt over det og kiggede så på Genma der allerede var på vej imod døren. Han så Genmas taske på gulvet og samlede den op og smed den over skulderen.. Han løb ikke, men gik i et raskt tempo "Tror hun regner ud det dig hvis du efterlader din taske her" han smilte lidt flabet og fulgte efter ham ud af døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:25

Genma grinte "Jeg tror nu hun godt ved det er mig. Det er kun mig eller Kakashi fra min klasse som er tossede nok til at ville gøre det" Han tog tasken fra Jayce "Men tak for at du tog min taske med" han kom med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:27

Han trak lidt på skuldrene "Jamen det var da så lidt... skulle alligevel den vej" han smilede lidt... "så jeg antager det her er noget du gør tit?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:30

"Nah ikke så tit igen. Det er mest hvis jeg keder mig eller sådan noget" Han gik hen til døren og holdte den åben for Jayce "Skal du med?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:34

Jayce smilede lidt over hans kommentar "kommer da helt an på hvor du skal hen..." han gik forbi ham og kiggede på ham da han gik forbi....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:41

"Alle andre steder end hvor Rektor er. Så du føre an så følger jeg bare med" Han smilede og fulgte med ud af døren.

//Genma ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 5:42

Jayce smilede lidt og gik videre imens han overvejede hvor han ville hen

//Jayce er ude //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Narrestreger tidligt om morgen Empty Sv: Narrestreger tidligt om morgen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum