Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et vredt sind

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:43

Genma sukkede blot da Kakashi gik og rystede lidt på hovedet og lænede sit hovedet tilbage imens han lukkede øjene.
Han hørte aldrig vandet slukke før han var faldet i søvn med blokken på skødet og blyanten i hånden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 8:45

Hvilket betød, heldigvis, at han heller aldrig hørte den hulken som lyden af vandet kun delvist skjulte, idet Kakashi faldt sammen ned på flisegulvet, lænet op af væggen mens det kolde vand skjulte tårerne der flød ned af kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:18

Genma vågnede og blikkede med øjene og løftede hovedet. Shit hvor længe har han sovet, han kikkede rundt i værelset og kikkede på uret. Kl var lidt over midnat så han havde sovet i næsten en time. Han hørte vandet stadig løb og rejste sig og gik hen og åbnede døren ud til badeværelset.
Han kikkede på Kakashi som sad på knæ på flisegulvet og gnubbede sine øjne kort før han gik hen og slukkede vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:22

Da vandet blev slukket kunne hans hulken let høres, og der flød stadig til tider tårer ned af hans kinder. Han havde ingen synlig reaktion på at genma var kommet ind i rummet - han havde slet ikke opdaget det, for hans øjne var lukkede, og han rystede let i ny og næ, både fra følelserne, men også på grund af kulden - han havde jo trods alt siddet i den iskolde stråle i over en time.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:26

Genma sukkede og bukkede sig ned og lettere besværligt samlede Kakashi op fra gulvet og bar ham ind i værelset og satte han på sin seng og vendte ryggen til ham kort for at finde et håndklæde.
"Hvorfor fanden vækkede du mig ikke Kashi. Du ender sku da med at blive syg" Mumlede genma da han kom tilbage og begyndte at tørre Kakashi's hår med håndklædet han havde fundet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:32

Det at han ikke protesterede, ikke bad om at blive sat ned, ikke rørte sig ud af flækken da Genma begyndte at tørre hans hår, men bare sad og græd, stadig, stille nu, øjnene stadig lukkede... Alt det viste bare at de andre havde ret. Genma, Kushina, Rin - dem alle. Det vidste han godt selv nu, og han hadede sig selv for den idiot han havde været. Men mest af alt hadede han sig selv for at have svigtet Obito. Han havde holdt det her tilbage alt for længe... han kunne simpelthen ikke stoppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:36

Genma sukkede igen og smed håndklædet fra sig og tog sin dyne og lagde den rundt Kakashi og bukkede sig ned på hug. Han kikkede op på Kakashi og lænede sig frem kort og kyssede blidt Kakashi på munden og trak sig tilbage igen.
Han sagde ikke noget men rejste sig blot op igen og satte sig ned ved siden af Kakashi og ventede på at han kom til sig selv igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:43

Efter nogle minutter, rystede han let, irriteret, på hovedet, åbnede endelig øjnene, så sine egne tårer falde og gøre dynen våd. "... I havde ret... Alle sammen." mumlede han, og hadede sig selv for at måtte indrømme det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:45

Genma smilede og lagde hånden på Kakashi's skulder "Det ved jeg godt Kashi men fortid er fortid. Det er på tide at lægge den bag sig, og leve i nuet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:01

"Det... Er jeg ikke sikker på jeg kan." mumlede han hult.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:03

Genma klemte blidt om Kakashi's skulder "Jeg ved at det er hårdt at komme igennem, men du må prøve og så må du snakke med Kushina imorgen Kakashi. Jeg vil godt gå med hvis du vil have det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:05

Han sank en gang, bed sig i læben, og nikkede svagt. "... Kunn jeg nok godt... Have brug for." mumlede han lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:07

Genma smilede og krammede Kakashi fra siden, "Fair nok men efter timerne okay, vi skal have frøken Tits imorgen. Vil jeg ikke gå glip af, de store dejlige patte som er næsten ved at falde ud af hendes skjorte og den korte nederdel" Genma sukkede og grinte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:10

Stort bevis på hvor langt nede han var; han grinte ikke, smilede ikke engang. "... Må se om jeg overhovedet kan stå op i morgen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:15

"Jeg skal nok trække dig ud af sengen. Altså lige så snart jeg selv er stået op" Han smilede svagt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:19

"Det vil sige; aldrig..." prøvede han at joke, men tonen var der ikke helt, heller ikke smilet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:26

"Hehe jeg sætter uret selv om det nok mere er en lærer som kommer og henter os end mig som høre den" Svarede han med et smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:29

"Det må vi så se på til den tid..." endelig stilnede tårerne, han rejste sig, tørrede dem væk. "Gå du bar ei seng, Gen. Jeg har brug for en gåtur." sagde han mens han gik hen til kommoden og fik tøj på igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:37

Genma kikkede op på Kakashi og nikkede med hovedet "Fair nok Kakashi, men lad nu vær med at gøre noget dumt okay"
Han rejste sig fra sengen og trak sin tanktop over hovedet og smed bukserne.
Han smed sin hovedpune ned på plads og lagde sig ned og trak dynen over sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 10:38

"Skal nok lade være." mumled ehan, og gik ud af lokalet.

//Kakashi ude.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et vredt sind - Page 2 Empty Sv: Et vredt sind

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum