Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skønjomfru i nød

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 6:52

Lily blev stående og kunne mærke hun slappede en smule mere af.. "Jeg ked af jeg skabte problemer for dig... det.. det var ikke meningen.." hun kiggede en smule trist væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 6:53

"Det var da ikke din skyld? Var det?" Det havde ikke virket sådan. Han holdt stadig om hende. Kunne mærke hvor hurtigt hendes hjerte bankede.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 6:57

Hun kiggede op på ham og så forvirret ud.. "jeg.. jeg ved det ikke... de blev sure..." hun sukkede lidt "men du ville jo stadig hjælpe mig.. og .. nu får du sikkert ballade." hun lød en smule urolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 7:01

"Nå ja, så må jeg vel få ballade. Ku' ikke bare stå og se til mens de.. ja, mens det stod på. Du skal ikke tænke på det." Han strøg hende lidt over håret.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 7:02

Hun snøftede lidt og tørrede nogle tårer væk "hvorfor hjælper du mig? du kender mig jo ik rigtig .du har kun mødt mig 2 gange før" hun kunne ik helt forstå hans hjælpsomhed, da hun ikke helt var vandt til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 7:04

Han så lidt forvirret ud. "Det... jeg kunne da ikke andet? Ville også have hjulpet hvis jeg slet ikke kendte dig, men selvfølgelig.."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 7:06

Hun så vildt forvirret ud. "Jeg forstår det ikke. men.. jeg stadig taknemmelig.." hun opdagede hun stadig stod med armene om halsen på ham og rødmede lidt da hun slap ham "uhmm undskyld jeg.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 7:29

"Det er okay.." han blev også lidt rød i hovedet. "Jeg øh. Vil du have jeg.. følger dig op på værelset eller noget?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 7:30

Kushina kom nu tilbage. "Nå. Jeg tror ikke du skal bekymre dig om de fyre længere," hun smilede venligt til Lily. (Knytnæve 1 og knytnæve 2 havde haft en alvorlig samtale med dem.)
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 7:32

Lily smilede til Minato og fik et chok da Kushina pludselig snakkede til hende .. Hun havde slet ik hørt hende komme og var stadig meget urolig. hun hoppede lidt da Kushina snakkede og rykkede sig om bag minato som hun tog fat om livet på og begravede hovedet i hans ryg.. hun kunne slet ik tænke klart lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 7:41

"Jeg - tror hun er lidt chokeret stadigvæk," sagde Minato undskyldende. Han strøg Lily over armen.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 7:44

"Uhm... Ja det kan jeg godt se." hun kløede sig let i nakken. "Men jeg gør nu altså ikke noget," endnu et smil til Lily. "Selvom jeg tror de drenge godt vil sige mig imod... Nuvel. Det er så bare endnu en eftersidning." hun trak på skuldrene, så så på Minato igen. "Og du behøver ikke bekymre dig om ballade. Jeg tog det hele på mig. Jeg ville jo alligevel have fået en eftersidning, ingen grund til at trække dig med ind i det."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 7:46

Hun blev stående bagved ham og havde ikke lyst til at slippe ham. hendes hjerte hamrede stadig og hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv... Hun mærkede han strøg hende over armen og begyndte at slappe mere af igen.. Hun hørte godt pigen sige hun ik gjorde hende noget, men.. kunne hun stole på det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 7:47

Hans hjerte sprang et slag over. "Du skal da ikke sidde efter på grund af dem! Jeg skal nok gå med ned på kontoret... Bagefter," tilføjede han, da han mærkede den spinkle pigekrop bag sig ryste. "Jeg går ikke fra dig," sagde han lavmælt beroligende til Lily.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 7:50

"Lad nu bare være, Minato." hun smilede let. "Jeg ville alligevel skulle sidde efter fordi jeg ikke dukkede op til den første time idag. Den bliver bare forlænget lidt, no big deal."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 7:57

Hun rødmede lidt da hun hørte ham hviske og flyttede sit hoved fra hans ryg og kiggede overrasket op på ham "Mener du det?" hun registrerede på nuværende tidspunkt ikke Kushina. hun havde kun fokus på Minato

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 8:02

"Selvfølgelig. Er der nogen jeg skal følge dig hen til? Eller vil du op til sygeplejersken?" sagde han venligt til Lily.

"...jeg skal altså nok forklare dem hvordan det rigtigt hænger sammen - jeg vil ikke have du skal tage skylden for de idioter!" udbrød han heftigt til Kushina.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 8:08

"Minato..." hun sukkede. "Du behøver ikke gøre det. Jeg vil ikke have at du får ballade bare fordi du hjalp en anden."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 8:26

Hun kiggede op på ham "Jeg vil egentlig bare gerne gå en tur.. men.. jeg vil ikke alene..." hun tøvede lidt og kiggede væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 8:32

"Så går vi bare en tur. Jeg skal heller ikke noget lige nu," sagde Minato venligt til Lily. "...kan vi i det mindste ikke gå op til rektor sammen? Eller noget?" Bad han Kushina.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Kashi Fre 24 Aug - 8:44

Et suk. "Okay så... Ses," hun smilede let, og vinkede idet hun gik ud af lokalet, og ned af gangen - hen mod den sidste time for idag, hendes ekstra idræt.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 8:45

hun kiggede op på minato og slap ham forsigtigt. "kun hvis det ikke er til besvær. jeg.. jeg kunne bare bruge lidt luft"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 8:47

Han skulle jo egentlig til time sammen med Kushina - men for denne gangs skyld var der altså noget der var vigtigere. Han følte sig både dum og fandenivoldsk da han sagde, "Det er det slet ikke. Lad os bare gå en tur," med et smil.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 8:50

Hun sendte ham et forsigtigt smil. naiv som hun var troede hun på ham.. "jeg ska bare lige ha min taske.." hun gik hen til væggen og tog sin taske der lå på gulvet. Hun kiggede over på ham og ventede på han var klart til at gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 8:52

"Skal jeg bære den for dig?" Hun så så chokket ud at hun kunne vælte når som helst.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skønjomfru i nød - Page 2 Empty Sv: Skønjomfru i nød

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum