Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når tankerne tager over

2 deltagere

Go down

Når tankerne tager over Empty Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Tors 23 Aug - 18:42

Lotus sad i vinduet lænet imod væggen. Hun havde trukket det ene ben op og det andet hang ned af væggen. Hun sukkede lidt og kiggede ud af vinduet. Hendes taske lå på gulvet, og timerne var for længst slut.. Hun lukkede øjnene og prøvede at lukke tankerne ude. Hun havde slet ikke kunne fokusere i dag. Hendes tanker havde leget et spil med hende, og hun var træt af det. Hun havde flere gange overvejet at gå op på sit værelse, men hun var ikke kommet længere.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 25 Aug - 7:08

Grimmjow kikkede ind af døren og så Lotus stadig sad i klassen. Han gik ind af døren og traskede hen mod hende og satte sig på stolen ved siden af hende.

Han kikkede lidt på hende inden han spurgte "Hvad er galt Lotus? Du virker lidt trist her for tiden"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 25 Aug - 7:13

Hun fik et chok da Grimmjow snakkede til hende og kiggede hurtigt til siden... Hun fik øje på ham "Huh? hvad?" Hun havde været helt væk og havde slet ikke hørt ham stille et spørgsmål... "burde du ik være til time nu?" hun havde ikke lagt mærke til klokken
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 25 Aug - 8:18

Han rykkede hovedet på skrå imens han løftede det ene øjenbryn "Ved du hvad klokken er Lotus? Den er langt over 16. Og jeg spurgte hvad der var galt"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 25 Aug - 8:22

hun blev en smule overrasket. hun var ikke klar over klokken var så mange "Ohh.. det havde jeg ikke set.." hun smilede lidt og kiggede ud af vinduet. hun havde hørt det andet spørgsmål og overvejede lidt hvad hun skulle svarer. Hun kiggede over på ham "Jeg tænker bare meget.. Har fået skrevet meget de sidste dage." Hun lænede sig ned og kyssede ham på kinden "jeg bekymre mig for dig blandt andet, med alle de ting der sket som går dig på... Og lily... jeg bekymre mig for lily..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 25 Aug - 8:34

Han bukkede hovedet og kikkede lidt ned i gulvet "Du skal ikke bekymre dig så meget for mig Lotus. Men hvad sker der med Lily?" Han kikkede op på hende og smilede lidt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 25 Aug - 11:37

Hun lagde en hånd på hans kind og gav ham et kys... "at bede mig lade være og bekymre mig om dig, er cirka lige så håbløst som at bede dig om ikke at bekymre dig om mig.. og ved du godt" hun lod sin hånd falde og kiggede stadig på ham "Nogle drenge har været efter hende i kantinen... nogle fra hendes egen årgang.. der skete ikke noget.. Minato.. du ved stump.. han hjalp hende, og vist også hende den rødhårede.." hun sukkede lidt.. "en pige fra hendes årgang havde vist set det. har dog ikke spurgt lily selv."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 9:37

Han smilede til hende "Ja det ved jeg godt Lotus. Har godt hørt det skete noget i kantinen men viste ikke at Lily har indblandet. Røde og Minato har styr på det Lotus så ingen grund til at være urolig for hende"
Grimmjow kikkede længe på Lotus uden at sige noget og sukkede så dybt.
"Hør Lotus vi må snakke om noget.." Han kikkede væk kort før han fortsatte "Hvad har du tænkt dig efter skolen her. Jeg mener hvad har du tænkt dig at lave"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 9:41

Hun bevægede sine ben lidt fra side til side imens hun kiggede på ham og lyttede til hvad han sagde... Hun smilede lidt "jaa... jeg bare ikke så god til ikke at bekymre mig om hende pga alt det derhjemme" hun kiggede ud af vinduet og reagerede først da han snakkede igen. Hun blev en smule urolig over hans tone, det var sjældent han var så seriøs i tonelejet.
Hun kiggede på ham, det havde han aldrig spurgt om før... "Jeg håbede lidt og kunne skrive.. Det det jeg har det bedst med, men ved godt det nok ikke er muligt, skriver ikke godt nok. Så prøver at finde på noget andet.. men ved ikke hvad... hvorfor spørger du?" hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede spørgende på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 9:48

Grimmjow kikkede væk lidt før han svarede "Fordi jeg ved hvad jeg vil. Har jeg vist siden jeg var 12 og det har ikke ændret sig" Han kikkede ned i gulvet og sukkede før han kikkede op på hende "Jeg vil være en navy seal. Genma tager med stor sikkerhed med. Han er blevet optaget blev han længe før jeg blev"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 9:51

Hun kiggede lidt overrasket på ham... "er optaget??" havde han søgt ind uden hun vidste det?" hun ændrede ikke sit blik og rørte sig ikke rigtig mere. hun kiggede bare på ham.. "har du søgt ind?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 9:56

Grimmjow kikkede ned i gulvet "Ja jeg søgte ind sidste år og gik det godkendt her lige efter jul. Jeg har ikke rigtig vist hvordan jeg skulle sige det til dig og hvornår for den sags skyld"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:14

Hun kiggede ikke på ham hun kiggede bare ud af vinduet. Hun kunne ikke lade være med at føle sig lidt ligegyldig. Hun kunne ikke helt lade være med at tænke på at han havde søgt ind, uden at snakke med hende om det... Hun vidste heller ikke hvad hun skulle sige, så det endte med hun bare holdt sin mund
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:21

"Hør Kitten jeg er ikke ligeglad med hvad du mener om at jeg skal søge ind eller ej. Men jeg dur bare ikke til at rende rundt som en papirnusser eller forretningsmand. Jeg vil gerne ud og lave noget hvor jeg faktisk er til nødte. Jeg ville gerne have haft snakket med dig om det før jeg søgte men tiden blev bare aldrig til det" Grimmjow kikkede på hende og lagde en hånd på hendes arm.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:23

Hun rejste sig og gik væk fra ham og stod med ryggen til "jeg synes tit 'tiden aldrig bliver til det'" hun lagde armene over kors og stod rank, selvom hun bestemt ikke følte sig det selv... Hun vidste godt han ikke skulle være papirnusser og gjorde hende heller ikke noget... Hun sukkede lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:29

Han rejste sig op fra stolen og stod blot og kikkede på hendes ryg "Jeg har aldrig været god til følelser Lotus og det ved du. Det her handler mere om følelser end noget andet. Jeg ved sku da godt at jeg måske kan komme hjem med varig meen eller det som er værre. Og jeg ved da også godt at det er mere hårdt for dig at skulle leve med den bange følelse af det hele"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Sep - 10:31

Hun kiggede irriteret på ham "Du fatter det virkelig ik gør du?" hun sukkede og drejede hovedet igen da hun gik ud af klassen i et rask tempo.. Hun havde virkelig ikke lyst til at snakke med ham nu.. Som om hun ikke havde nok at tænke på....

//Lotus er ude.. ohh yes Razz //
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Shika Lør 8 Sep - 10:34

Grimmjow kikkede blot efter hende da hun gik ud af klassen og sukkede før han gik efter hende ud af klassen men i et langsommere tempo end hende.

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når tankerne tager over Empty Sv: Når tankerne tager over

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum