Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dør nummer 6.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Dør nummer 6. Empty Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:05

Døren blev åbnet og Ray går stille og roligt ind ad døren og lukker den bag sig. Han kikker stille og roligt rundt i værelset og stiller sin kuffert ved det ene skab og smider sin rygsæk på sengen inden han går hen til skrivebordet og ligger tasken med hans bærbar i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:11

Jayce gik hen af gangen.. Han havde en taske på ryggen og en taske i hånden... Han stoppede ved dør nummer 6, og bankede på inden han gik ind. Kunne jo være der var nogen.. Hans høretelefoner hang om halsen på ham og han fik øje på Ray. "Yo.." han gik over til den seng der var tom og smed den taske han havde i hånden på gulvet ved siden af og den på ryggen smed han på sengen. Han vendte sig imod Ray "Jayce Miena, men Jayce er fint.. Ser ud til vi skal dele værelse" Han sendte ham et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:19

Han vendte sig om da døren til værelset blev åbnet og en dreng kom ind. Han smilede og rakte hånden frem "Ray Sanada.. Men Ray er fint og joh ser ud til det ja".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:20

Han tog imod hans hånd og trykkede den før han smed sig i sengen "Er du så vildt ordensmenneske, rodehoved eller midt imellem?" han kiggede op på ham med et smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:30

Ray kikkede på Jayce da han smed sig på sengen og smilede "Jeg er nok midt imellem.. Kan godt rode lidt men kan også rydde op og have orden. Det er forskelligt, det er nok helt an på hvem jeg bor sammen med. Men hvad med dig?"
Ray vendte ryggen til Jayce og begyndte at tage sin bærbar ud af tasken og sætte ledninger til den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:33

Han blev liggende med hænderne under hovedet og så op i loftet da han svarede "Jeg kan godt lide og nyde livet, men kan jeg ikke hvis der roder for meget. så er nok det samme... meget passende" han smilte og tog sit headset af og afspilleren og lagde det på sit bord ved siden af sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:37

Ray smilede lidt imens han bukkede sig ned og satte en ledning til stikdåsen og svarede "At nyde livet er godt. Hvis man har for travlt så glemmer man hurtigt at man kun har et liv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:39

Han smilte lidt. Mon ikke han kunne blive enig med den her fyr "Hva gør vi egentlig med privatliv? Jeg mener du virker som en fyr der nemt kunne finde en tøs og ville ha på besøg. giver du mig lige et vink om det, så holder jeg mig væk" Han drejede hovedet og kiggede op på ham med et flabet smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:44

Ray rettede sig op og grinte inden han svarede "Det er nok dig som tager piger med på værelset og ikke mig. Jeg er komplet til drenge, men om jeg slæber en med på værelset tror jeg ikke. Er ikke den type der bare gør det for at gøre det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:46

Han kiggede overrasket på ham og grinte så "Nååhh.. jeg beklager, men kommer der piger her på værelset bliver det ikke af den grund så" han grinte... "Jeg er heller ikke ligefrem til tøser.." han lagde sig helt om på ryggen igen og kiggede op i loftet "Hvem ved... måske fandt ud kærligheden?" han trak lidt på skuldrene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:52

Ray gik hen til sin seng og satte sig ned imens han trak rygsækken ned på gulvet "Så vi er begge to ikke til piger. Jamen det skal da nok blive sjovt at gå på denne skole så. og kærlighed siger du? Aner faktisk ikke om der overhovedet vil være noget af det her på skolen, men hvad med dig?".
Han kikkede over på Jayce imens han åbnede sin rygsæk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:54

Han satte sig op og kiggede på Ray og trak på skuldrene "Jeg tager tingene en dag af gangen.. Planlægger ikke så meget.." han smilte lidt "Jeg er meget afslappet person ser du..." han åbnede sin taske og tog opladeren til sin ipod og gik hen og satte den til..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 22:58

Ray pakkede sin rygsæk ud og smilede svagt idet han svarede "Jeg har det selv sådan med at tage en dag af gangen. Men min familie er ikke lige sådan, alt skal gerne være planlagt et år frem eller sådan. Ved at blive tosset af dem". Han rystede på hovedet og lod sig falde bag over så hans fødder stadig var på gulvet og hans overkrop lå på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:05

Jayce vendte sig om og kiggede på ham med et smil på læben "noget siger mig vi nok skal kunne enes fint" Han tog den store taske med hen til skabet og begyndte at ligge sit tøj op på plads... "min familie er mere afslappede, så længe jeg passer min skole og ik får dårlige karaktere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:11

Ray smilede svagt imens han lagde den ene arm over øjnene og den anden på brystkassen. "Ja jeg er også sikker på at det nok skal gå fint mellem os. Jeg har aldrig haft problemer med skolen som så kun med lærere som ikke kunne lide at jeg viste mere end dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:15

han kiggede ikke på ham da han svarede men fortsatte med at pakke ud "så det du siger er at du er klog og god i skolen? Nyttigt... så ved jeg da godt hvor jeg går hen hvis der problemer." han smilte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:17

"Hehe jooh kan jeg nok ikke komme udenom men har nu aldrig gået på en skole som denne her før. Nogle af deres regler er som min gamle skole men de virker mindre strikse så skal nok gå" Han løftede armen lidt og kikkede tilbage på Jayce og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:23

Han lagde det sidste tøj i skabet og puttede tasken ind på den øverst hylde og kiggede over på Ray da han lukkede lågen og smilte "Jeg ved ikke.. minder om dem jeg kender. desuden det en skole, hvor meget forskel kan der være?" han grinte lidt og gik hen og smed sig ned i sengen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:27

Han blev liggende på sengen og tænkte lidt over det Jayce havde sagt. Mon det bare var den skolen han havde gået på før som var anderledes end alle andre? Han rystede på hovedet for at slå tanken ud af hovedet og svarede Jayce på hans spørgsmål "Du har sikkert ret der Jayce"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:29

Han kiggede over på ham "Hvor gik du egentlig før?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:33

Han rettede sig lidt op på sengen og kikkede over på Jayce "Jeg gik på en slags militær highschool. De havde det der kæft trit og retning ting kørende. Men jeg blev flyttet fra den da de ikke ville have folk som var anderledes på skolen, hvis du forstår hvad jeg mener"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:36

"Ohh.." han kiggede kort på ham og så op i loftet "well.. du får ingen problemer med det fra min side af det sikkert" Han grinte lidt før han gabte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:40

Ray smilede lidt og rejste sig op og tog sin skjorte af. Han gik hen og rodede lidt rundt i sit skab for at finde den t-shirt han viste han havde taget med for at sove i. "Det er ved at blive sent og det har været en lang dag. Måske vi skulle til og komme i seng" svarede han imens han fik trukket den t-shirt ud af skabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 23:44

Jayce kunne per refleks ikke lade være og kigge op på Ray og tog sig i det så han rejste sig og smilte "Jaa nok en god ide" han gik hen og fandt sine natbukser som var et par sorte satin natbukser. Han smed sin t-shirt og og bukser og hoppede i sine natbukser i bar overkrop. Han gik så hen til sengen og fjernede sin taske og sin dyne før han lagde sig med dynen halvt henover benene "Synes altid første dag er den værste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Gæst Man 13 Aug - 0:18

Ray kikkede på Jayce da han smed sit tøj og smilede lidt. Han trak sin t-shirt over hovedet og åbnede sine bukser og lod dem falde til jorden. Han gik tilbage til sin seng og lagde sin med dynen liggende lige over hans hofter. "Ja første og sidste dag er de værste dage"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dør nummer 6. Empty Sv: Dør nummer 6.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum