Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Random i kantinen

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Random i kantinen - Page 2 Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:33

William lå på gulvet med maden spredt ud over sin trøje. Det var lykkedes for ham at slå bakken op i hans eget hoved - det dunkede i hans tindinger.
"Avv..." mumlede ham. Han åbnede sine øjne og så en pige foran ham. Han smed bakken væk fra sig og rejste sig hurtigt for at kunne hjælpe hende op men faldt igen over nogle nudler og landede på måsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen - Page 2 Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Lør 11 Aug - 11:36

Lily sad på røven på gulvet og tog sig til hovedet "av av av..." hun nussede forsigtigt hvor hun havde slået hovedet og kiggede op på fyren hun stødte ind i som havde sin mad udover det hele.. Hun fik røde kinder og kiggede skamfuldt på ham "Undskyld.. jeg.. jeg..." hun fumlede med ordene og vidste ikke hvad hun skulle sige så hun skyndte sig og rejse sig op "undskyld jeg.. jeg så mig ikke for.. Det jeg ked af.." hun trådte forsigtigt uden om maden og gik hen og rakte ham genert hånden "undskyld..." det var så typisk hende at lave noget så dumt, det gik bare altid galt.. hun sukkede opgivende. Hendes blå øje var ikke engang væk, og nu slog hun hovedet, og.. det gik ud over en anden.. Hun følte sig håbløs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen - Page 2 Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Søn 12 Aug - 21:48

Ray rejste sig og gik stille og roligt over mod Lily og ham som hun var stødt ind i.. "Er i okay?" spurgte han imens han gik på hug og samlede tallerknerne op på bakken og rejste sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen - Page 2 Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Gæst Man 13 Aug - 2:59

"Det er helt i orden," William tog fat i pigens hånd og fik rejst sig op, "det var vist mest min skyld. Jeg stod midt i det hele og... spærrede. Det må du undskylde."
Han smilede venligt til hende, fik øje på en blåhåret dreng og smilede også til ham, "ja, det går. Det gik mest ud over mit tøj, så... ja."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen - Page 2 Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Nightray Man 13 Aug - 7:52

Gwaine gik ind i kantinen. det var første dag han var ude af sengen i en uge efter hans "uheld" i kantinen. Heldigvis havde hans hovede ikke taget skade og udover en svag hovedpine havde han det fint igen.
i det øjeblik han gik ind så han Lily, minato og to han ikke havde set før. tilsyneladende var lily og den nye dreng stødt ind i hinanden. Hmm... det kendte han kun alt for godt fra sig selv.
Han skyndte sig over for at hjælpe til.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Random i kantinen - Page 2 Empty Sv: Random i kantinen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum