Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skoleballet

+3
SirDuckbutt
Nobu Chan
Admin
7 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 10:12

"Tøser..." sukkede Tyson og blandede vodka i colaen. Han drak det hele og stillede glasset fra sig. Han havde allerede besluttet sig - han skulle drikke sig fuld. Så fuld som muligt.
Han tog glasset igen og fyldte det med mere vodka og cola, da han så Lacus. Han kiggede på hende, som om hun var et stykke gammelt, muggent affald, "hvad vil du?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:17

Raku så på Lotus, først var hun lettere chokeret, men gik med til at danse tæt, og hun lagde armene om Lotus's hofter, ligesom Lotus havde haft sine, og hun begyndte også at vugge i takt med Lotus. Og hun så blot smilende tilbage ind i Lotus's grå-sorte øjne. Hun blinkede og svang en tot hår på plads, let og elegant.
Raku så nærmest fortabt ud, det var det udtryk hun var bedst til at lave. Og hun lod sig ikke mærke med at der var andre i rummet eller at hun egentlig ikke rigtig var så god til at danse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 10:23

Grimmjow kikkede op da Tyson svarede hårdt til en og så at det var Lacus. Han sukkede højt og tømte sit glas og sagde "Hvis i skal bitchfighte så skrider jeg hyg jer".
Han rejste sig og gik forbi Lacus og indenfor og overmod Lotus og Raku.. Han måtte hellere tale med hende før han fortrød det...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 10:34

AHA! Instant selvtillid lige der!
"Ja, det tænkte jeg også... men hey, det viser bare at dans er let nok!" Sådan. Selvtillid. Du kan gøre det her. Du kan danse med verdens smukkeste pige. Lige nu.
"Hvad vil du gerne lære? Foxtrot er rimeligt let, der er kun 4 grundtrin."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 10:36

"Let lyder godt." grinede hun op til ham, hendes øjne nærmest glimtede med glæde. Han var virkelig den bedste ven hun nogensinde havde haft, på trods af at det var så kort tid siden hun mødte ham.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 10:40

Lotus gengældte Rakus blik og kiggede hende dybt i øjnene.. Hun ænsede ikke noget omkring dem, hun fokuserede kun på hende og Rakus der dansede på gulvet. Selv de folk der kiggede på dem ænsede hun ikke. Hun havde slået hovedet helt fra
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:42

Kira kiggede på Lacus der pludselig gik og fulgte efter hende uden tøven. Han kunne se hun var upset og da han kom der hen lagde han hånden om hendes hofte og kiggede på hende "Er du okay?" han ignorerede Tyson

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 10:45

Lacus løftede det ene øjenbryn "HEY...HVAD ER DIT PROBLEM TYSON...HVAD FUCK ER DIT PROBLEM!" hun prøvede at farer i hovedet på Tyson, men Kira havde taget sin hånd om hoften på hende. Hun sagde til Kira "Tyson er mit problem lige nu, det andet kan vente...." Hun blev rød om kinder fordi han holdte om hende. Men hun var stadig meget sur.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 10:53

Tyson grinede nedværdigende, da Lacus skulle til at hoppe på ham. Han rejste sig og spredte sine arme lidt, stadig med glasset i hånden, "kom nu. Nu er I to mod en. Slå mig. Så er problemet løst, ikke, Lacus?"
Han kiggede utålmodigt på dem med et lille flabet smil på læben.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 10:57

Raku så blot på Lotus, og hun vidste også at Grimmjow havde set dem og af ren refleks, bevægede hun langsomt, og lettere usikkert, sit ansigt imod Lotus's, så det lignede at hun ville kysse hende, dog ville hun ikke gøre det, ihvertfald ikke hvis Grimmjow eller Lotus stoppede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 11:03

Grimmjow stoppede brat op og stirrede på Lotus og Raku.. Han fnyste og vendte sig om og gik mod døren ud af kantinen.. Hvis Lotus ville dance sådan med Raku så for ham ingen alarm, men han ville sku ikke blive og glo på det..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 11:05

Hun var så smuk... Han så ned i hendes ansigt og faldt i staver et øjeblik. Bare han dog turde kysse hende...
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 11:10

"Hey. Undervis mig så, fister." grinede hun og puffede til hans ben.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 11:14

Lotus lagde pludselig mærke til Raku der kom ret tæt på, måske lige tæt på. Vent ville hun kysse hende? hun så Grimm ud af øjenkrogen og så ham vende om.. Hun kiggede på Raku igen der stadig kom tættere og hun lagde en hånd på hendes mund "Uhmm Raku.. Det der er nok en dum ide.. og ... undskyld mig" Hun havde fået nok nu. al hendes irritation havde hobet sig op og hendes temperament havde taget over. Hun gik med raske skridt over til Grimmjow og stillede sig op foran ham og kiggede strengt på ham "Og nu går du bare... en ting er du bader hos pigerne, og at du ikke kan invitere mig med til bal.. men.. men" hun lod blikket falde og lød mere trist end vred "glem det.. gå hvis du vil... vidste det var en dum ide.." hun gik forbi ham og hen imod døren ud til gården imens hun kiggede ned i gulvet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 11:16

Kira kiggede på Lacus og så på Tyson og sukkede opgivende "Hey .. jeg har ingen intentioner om at skulle slås med dig, og det her er ærligt spild af tid" han lænede sig ind og gav Lacus et kys på kinden og hviskede hende i øret "kom.. han er ikke det værd.. lad os finde et sted alene.." han tog hendes hånd og trak hendes forsigtigt med hen imod en vej ud af gården

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 11:19

Lacus vendte sig om, da hun blev trukket afsted af Kira. Hun holdte i hans hånd og sagde "Hvorfor gjorde du nu det, han fortjente det så meget...han gør mig så sur...." Hun kiggede ned i gulvet og sagde "Hvorfor gør han det der, hvorfor hader han mig så meget!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 11:20

Og Tyson drak. Alene. Igen. Og røg en smøg.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 11:25

Raku så efter Lotus og så bekymret ud. Hun så så rundt og havde allermest lyst til at gå op og sove, hun havde en fornemmelse i maven, hun vidste hverken om den var god eller dårlig, eller om hvem eller hvad den omhandlede. Istedet gik hun udenfor for at få noget frisk luft, men inden da havde hun lige været et smut forbi baren og taget et glas appelsin juice med vodka og is.
Og som hun stod der udenfor, mærkede hun de overvældende følelser der pressede på, men hun ville ikke bukke under, eller rettere hun kunne ikke. Ikke her, og da slet ikke foran dem alle sammen. Så hun besluttede sig for at tage tilbage til dorm værelset.

// Raku ude //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Shika Man 6 Aug - 11:37

Grimmjow stod et øjeblik bare at stirrede hvor Lotus lige havde stået. Han rystede sit hovedet og vente sig om og gik hen mod hvor Lotus var gået hen. Han lagde sine arme og hende og løftede hende fra jorden og holdte hende tæt indtil sig og nussede hende på halsen med næsen imens han hviskede "Hør Lotus jeg har sagt undskyld for det i omklædningsrummet jeg havde ikke fået sovet nok og tog fejl af døren. Og jeg ville gerne invitere dig med til ballet men jeg er bare ikke god til sådan noget. Og du så da ellers ud til og hygge dig rigtig godt med Raku... Jeg blev vel lidt Jaloux over det...Please lad os gå et andet sted hen og snakke, det her er ikke stedet".
Han blev ved med at holde tæt om hende hele tiden..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Lise Man 6 Aug - 11:39

"Ja.. jeps. Dans. Ja." Han sank en klump og lagde sin frie arm om hendes liv. "Okay, foxtrot. Du starter med at gå to skridt baglæns - så to til siden. Og så gør du det omvendt, så jeg går baglæns, og så to til siden."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Kashi Man 6 Aug - 11:43

"... Ja okay det lyder da som om selv jeg kan finde ud af det," et lille grin, svag rødmen.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Felixnyuu Man 6 Aug - 11:46

Hun fik et chok da der pludselig var en der holdt om hende og hun blev løftet op, men hun kunne tydeligt mærke hvem det var. Hun lod ham gøre det og lyttede til hvad han sagde... "Raku forsøgte at gøre mig i bedre humør eftersom jeg ikke havde en date ligesom hende" Hun lød stadig en smule trist og overvejede lidt hvad hun skulle gøre og besluttede sig for det nok var bedst at snakke om det "Du har ret det ikke stedet. Lad os finde et andet sted" hun lød rolig da hun snakkede
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Gæst Man 6 Aug - 11:48

Kira smilte til hende og stoppede hende da de var kommet lidt længere "Vil du virkelig hellere slås med ham og skælde ud, end at bruge aften med mig?" han smilte til hende og tog fat under benene på hende og bar hende i princesse stilling inden hun nåede at svarer og han gik videre væk fra gården "Jeg har sagt jeg gerne vil lærer dig bedre at kende og det mente jeg, hvis du gerne vil slås med ham siger du det bare så ska jeg nok sætte dig ned" han smilte flirtende til hende imens han gik videre med hende i armene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Nobu Chan Man 6 Aug - 11:52

Lacus blushede meget og holdt om hans hals, for ikke at falde ned, hun svarede ham "Ø-øhm jeg vil hellere bruge min tid på dig end ham, det har du ret i" Hun kyssede ham på kinden og sagde "Så lad os gå et sted hen hvor vi kan være alene."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  SirDuckbutt Man 6 Aug - 11:52

Ooooooooooog... mere druk.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Skoleballet - Page 4 Empty Sv: Skoleballet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum