Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et nyt medlem

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et nyt medlem Empty Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 8:46

Lacus stod ude på gangen og rodede i sit skab, hun var gået i gang med at ryde op, efter turen tidligere på. Hun havde ikke haft tid til at rydde op.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 8:49

Kira gik ind af døren ind til skolen. Han han en taske hængede løst over skulderen og et papir i hånden med et skabsnummer på.. Hans bluse stod lidt åben og hans halvlange år bevægede sig i takt med han gik. Nogle af pigerne stoppede op og kiggede på ham men han tog ikke notis af det. Han gik roligt videre imens han kiggede på papiret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 8:53

Grimmjow gik ned ad gangen til sit skab med sin taske over skulderen. Han kom lige fra en tur oppe hos Pepsi igen, det var anden gang på samme dag, og pepsi havde sagt at han ville ryge hjem en uge hvis hun så ham mere idag.

Han sukkede og åbnede sit skab og begyndte at skifte bøger og blokke.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 9:01

Lotus stod længere henne af gangen, hun stod lænet imod væggen og kiggede bare på folk der gik forbi. Hun fik øje på Lacus og gik hen til hende "hey lacus. er du okay?" hun havde endnu ikke set grimmjow eller den nye elev.. "Jeg ked af jeg forsvandt. jeg.. Jeg kunne ik overskue det"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 9:04

Lacus kiggede på Lotus og smilede til hende "Jeg har det bedre vil jeg sige, og tror det var meget godt du gik, det var ikke et kønt syn." Hun satte de sidste ting på plads i skabet og lukkede det "Hva så, hvad med dig? Hvordan har du det?"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 9:07

Kira gik roligt videre og begyndte at kigge på skabene.. Han fulgte numrene og stoppede ved et skab der var 4 længere henne end Grimmjows.. Han åbnede det og stillede sin taske ind og smilte tilfreds. Han kiggede rundt på folkene omkring sig og fik øje på Grimmjow der lignede en der trænede. Han gik hen til ham "hey undskyld, du ligner en der træner. Kan du fortælle mig om der er en ordenligt hal her?" han smilte venligt "Jeg lige ankommet og ville egentlig godt træne i aften"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 9:19

Grimmjow vendte hovedet fra at have taget en bog fra skabet og kikkede på den nye. "Jo jeg træner, kan jeg vist ikke helt løbe fra.. Joh vil sige at hallen her er okay de har det meste udstyr. Så du er ham den nye 3.g'er som skulle starte idag, du er sku sent på den. Problemer med liften igen?" svarede han imens han lagde sin bog i tasken hvor efter han lukkede sit skab og stilede sin taske på gulvet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 9:21

Lotus skulle til at svarer Lacus, men hun hørte Grimm og kiggede over skulderen og opdagde han stod ved sit skab. Hvordan fanden havde hun overset ham? Hun blev ved at kigge på ham imens hun svarede "Jo jeg, jeg har det godt... ganske godt" hun virkede en smule fjerne og strammede sig så pludselig op "hvem er det Spicy snakker med?" Hun havde lænet sig ind imod Lacus og hviskede.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 9:23

Lacus grinede lidt af Lotus "Spicy ligefrem..." Hun drejede hovedet og fik øje på Kira og hun tænkte "WOW!! Han er lækker!" Hun hviskede til lotus "Ja hvem er den dreng, han er jo vildt lækker"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 9:26

Kira grinte lidt "Nååh det er et normalt problem, jeg troede bare det var mit held" han kløede sig lidt i nakken og lod hånden blive liggende bag nakken "Men ja.. jeg er ny, kommer fra Miami.. Det lidt noget andet her må jeg indrømme" han kiggede sig rundt igen "Men her virker nu okay."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 9:46

Han grinte og svarede "Ja det sker næsten hele tiden. Miami siger du fedt jeg var der i sommers og fik en tattoo med på vejen hjem derfra. Alt for fede strande at træne på. Men ja der er okay her når man lige lære hvilke lærere man skal undgå og alt det".

Han lagde den venstre arm op på skabet og lænede sig lidt mod den så han støttede noget af sin vægt mod skabet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 9:48

Lotus kunne ikke lade være med at smile lidt over det Lacus sagde og kiggede over på dem da Grimm lænte sig op af skabet.. "Kom.. lad os finde ud af det" Hun tog Lacus hånd og trak hende med og da de kom over til drengene slap hun hende og gik hen ved siden af Grimm og lagde hånden på hans røv og kiggede op på ham "det flabet at stå sådan der" hun smilte flabet og drejede hovedet imod Kira "hvem er den nye fyr?" Hun kiggede afventende på ham, når grimmjow kunne snakke roligt med ham, kunne hun også indtil hun fandt ud af om hun kunne lide ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 9:51

Lacus tjekkede Kira lidt ud indtil hun fattede hvad det var Lotus lige havde sagt "VENT lige engang!!! Er i to sammen, eller hvad sker der?" Hun kiggede hurtigt på kira igen og kiggede derefter på Lotus og grimm.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 9:54

Kira lænte sig med ryggen imod sit skab der var lukket og lagde armene afslappet over kors på brystet "Min onkel har lavet min tatovering.. han har sin egen butik.." Han grinte lidt "Har alle skoler ikke nogle lærer man helst skal undgå?"
Han kiggede på pigerne der pludselig joined dem og smilte lidt over Lotus kommentar. Han kiggede derefter på Lacus der stod ved siden af og sendte hende et sødt smil og rykkede sig væk fra skabet "Det vist høfligt og præsentere sig. Jeg hedder Kira Takuma, må man være så fræk og bede om jeres navne?" Han kiggede lidt rundt på dem alle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 9:58

Grimmjow grinede flabet ad Lotus da hun kom med sin kommentar og svarede "Gør jeg? Det var jeg slet ikke klar over".
Han kikkede på han den nye som sagde hans navn var Kira Takuma og svarede "Grimmjow Jaeger"
Han tog den hånd der var fri og lagde den om skulderne på Lotus.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 10:01

Lotus grinte lidt og kiggede så på Kira "Lotus Raine..." hun stod lidt og overvejede at ignorere Lacus men blev enig om hun nok bare ville gå endnu mere amok så hun sukkede lidt og imens hun stod med Grimmjows arm om sig kiggede hun på hende med et provokernede smil "det tror jeg nok man kalder det"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 10:04

Lacus smilede til Kira og sagde "Jeg hedder Lacus...Lacus Tamako" Hun gav ham hånden og rødmede en lille smule og vendte så blikket imod Lotus og Grimmjow "Så i er sammen...jamen det er jo FANTASTISK!! endelig skete der noget mellem jer to, jeg sagde jo det ville ske. Lacus Har altid ret" hun vendte sig om til Kira igen og smilede rødmende til ham.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 10:09

Han rakte høfligt hånden ud imod Lacus da hun ville give ham hånden og lænede sig så tilbage imod skabet "Jamen det da hyggeligt at møde jer, og et tillykke lyder til at være passende til jer to" han smilte til Grimmjow og Lotus, før han kiggede over på Lacus igen. Han lagde ikke synderligt skjul på det, men gjorde det på en galant måde, så det ikke virkede creepy "Hvor din kæreste så?" han smilte til Lacus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 10:14

Grimmjow grinede lidt og svarede "Tak tror jeg nok". Han fjernede hånden fra skulderne på Lotus og rakte hånden ned og tog hende på røven.
"Det skal sku nok blive sjovt" sagde han lidt flabet med et grin om munden og blikket rettet mod Lotus.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  SirDuckbutt Lør 4 Aug - 10:17

Tyson kom gående på gangen. Han havde løbetrænet i flere timer og så lidt udmattet ud. Da han fik øje på Lacus bredte et lille smil sig på hans læber, men efterhånden som han gik hen mod hende, opdagede han en fremmed dreng. Han stoppede op et par meter fra dem og kiggede studerende på ham, "hmmm....".
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Felixnyuu Lør 4 Aug - 10:18

Lotus kiggede op på Grimmjow og skubbede ham så han stod lænet ind imod skabet "Meget sjovt" hun ignorerede de andre for nu. de virkede også som om de havde rigeligt at se til, så i stedet lænede hun sin krop ind imod Grimmjow
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Nobu Chan Lør 4 Aug - 10:19

Lacus smilede og rødmede lidt og sagde "Jeg...jeg har ikke nogen kæreste lige øjeblikket...." HUn kiggede på Kira og var lidt genert, da hun syntes han var mega sød.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Gæst Lør 4 Aug - 10:21

Han kiggede kort på Grimmjow og Lotus og rystede på hovedet med et smil og rykkede sig ud fra skabet så han ikke pludselig fik dem i hovedet. Han kiggede på Lacus, som han nu stod tættere på "Ingen kæreste? Ohh jeg troede bare.. jeg mener.. du jo en flot pige, forstår ikke hvorfor du single" han trak lidt opgivende på skuldrene og smilte charmerende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Shika Lør 4 Aug - 10:26

Han grinte da hun skubbede ham op mod skabet og pressede sin krop mod hans. Han smilede flabet og tog sin ene hånd ned om livet på hende og den anden ned på røven. Han trak hende op ad sig imens han sagde lidt flabet "Ja ikke det synes jeg også"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  SirDuckbutt Lør 4 Aug - 10:30

Tyson lyttede og kunne mærke aggresionen vokse indeni sig. Han trådte med få skridt hen og stillede sig ved siden af Lacus og stirrede en smule nedværdigende på den ukendte dreng, "og hvem er det her? En ny ven...?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Et nyt medlem Empty Sv: Et nyt medlem

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum