Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aftensmad..

5 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Nobu Chan Fre 3 Aug - 9:53

lacus begyndte at grine lidt og sagde "hehe hun fortæller mig det bare senere, så let slipper du ikke Lotus!" Hun kiggede så på Grimmjow og derefter Lotus " I to har altså nogle ting i skal få løst!"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:05

Lotus forsøgte at ignorer det faktum at de stadig sad og kiggede på hende og det gik okay for en stund.. Hun sukkede en smule irriteret "Hvad fanden er jeres problem? Jeg har sagt jeg har det fint, så hold op med det der og du!" Hun kiggede strengt på Grimmjow "Hold op med det der pis!" derefter kiggede hun på Minato og gav ham en dumflad i baghovedet, hun vendte så sit blik imod Lacus "Har sagt der intet er at snakke om!" hun trak vejret dybt og snakkede mere roligt "Og kan vi så godt droppe den stirre konkurrence på mig"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 10:08

Grimmjow smilede og kikkede så på Lacus "Og hvad skulle Lotus og jeg så snakke om siger du?" spurgte han imens han kikkede på hende og tog en tår af sin the.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Nobu Chan Fre 3 Aug - 10:10

Lacus griner lidt "Okay hvis du siger det Grimmi chan, du beder selv om det. Dig og Lotus har den perfekte kemi imellem jer, så hvorfor kommer i ikke bare sammen og bliver et par, i er jo perfekte for hinanden"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Lise Fre 3 Aug - 10:13

Av for satan... okay, der skulle han ikke have noget klinket. Fucking hysterisk pigebarn. "Undskyld, jeg prøvede at hjælpe dig," sagde han, roligere end han egentlig følte sig.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:15

Lotus sukkede og følte en lettelse over de ikke kiggede på hende mere, da hun hørte hvad Lacus sagde spærrede hun hurtigt øjnene op og besluttede sig for bare at holde sin kæft.. så hun tog sin typiske mimik på som gjorde hun så ligeglad ud..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 10:32

Grimmjow kikkede over på Lacus og løftede et øjenbryn hvor efter han spurgte "Og hvad mener du så med det Lacus? Er ikke sikker på jeg er helt med"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Nobu Chan Fre 3 Aug - 10:34

Lacus kiggede på Grimmjow og sagde "Du er ikke bange af dig selv var, man kan se det på jer begge, den måde ikke kigger på hinanden, den måde i snakker med hinanden og behandler hinanden, i gør på en måde i slet ikke gør med os andre. Man kan se i er glade for hinanden, og at i bare venter på at være alene."
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:35

Al den her snak om forelskelse... Og han ville helst glemme sin. Det skete ikke mens de sad og snakkede om hvem der skulle være kærester med hvem.

Så Kakashi tog sin bakke, rejste sig. "Ses senere, guys." hvorefter han gik hen med bakken, stillede den på toppen af stakken, og sjoskede ud af kantinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Lise Fre 3 Aug - 10:41

Minato skulle ikke lige blande sig mere, så han spiste bare sin mad.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:42

Lotus kiggede på Lacus ud af øjenkrogen. Hun kendte godt den smører der hun var ved at give grimmjow.. Hun sukkede lidt opgivende lykkelig for det ikke var hende der sad i den varme stol...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 10:47

Grimmjow kikkede på Lacus som om hun snakkede et helt andet sprog men svarede dog "Hør Lacus.. Jeg aner ikke hvad du snakker om virkelig. Har jo ikke noget at relatere til" og med det rejste han sig og gik op med sin bakke og over mod døren.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Nobu Chan Fre 3 Aug - 10:58

Lacus løb efter Grimmjow og sagde "Du kan ikke bare gå for en samtale, bare fordi du bliver forlegen, det går ikke bassemand. sæt dig tilbage igen NU!!!!" Lacus så på Grimmjow med et alvorligt bliv og grinede lidt bagefter.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Lise Fre 3 Aug - 11:00

Meget koncentreret indtagelse af mad. Mens han holdt øje med om nogen gik amok, så han var nødt til at gribe ind.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 11:01

Lotus så sit snit til at snakke med Minato så hun vendte sig om og satte sig ned ved siden af ham og skubbede irriteret til ham "En anden gang du vil lege prinsen på den hvide hest og hjælpe så lad være, ellers så vælg lige et bedre tidspunkt!" hun kiggede strengt på ham og havde hvisket så lacus og grimmjow ik hørte hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Lise Fre 3 Aug - 11:04

"Nej," sagde han bare til hende.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 11:08

Grimmjow kikkede på Lacus og svarede med et grin "Forlegen? er jeg Adeles ikke, jeg forstår bare ikke hvad det er du snakker om og ved sku heller ikke om jeg vil kunne forstå den måde i kvindfolk tænker på" han vendte sig om og folede sine arme over kors foran sit bryst
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Nobu Chan Fre 3 Aug - 11:10

Lacus kiggede på "Fint, hvis du ikke har hjerne nok til at fatte det, jeg er frustreret og har ikke meget til overs lige nu, så vær nu en sød dreng og sætte dig tilabge til bordet og lad os skifte emne... før det her ender galt...SIT DOWN BOY!!" Hun pegede hen imod bordet og ventede på han adlød.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 11:13

Lotus kiggede på ham "Nej???" hun kunne mærke raseriet der blev værre og hun havde lyst til at slå ham, men lod være... I stedet rejste hun sig "jeg har fået nok af det her..." hun gik forbi de andre og op i kassen og stoppede og kiggede på nogle af de ting der var
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Kashi Fre 3 Aug - 11:17

Kushina kom nu stille og roligt gående ind i kantinen, og tog som altid en skål ramen. Derefter kigged ehun sig om og fik øje på klumpen af folk. På trods af at hun kunne skimte dem hun kendte, endte hun med at stå lidt ubesluttet i midten af gågangen mellem bordene.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Lise Fre 3 Aug - 11:22

Minato skubbede frustreret tallerkenen fra sig og rejste sig op og gik op til Lotus ved kassen. "Nej, jeg vil sgu da ikke lade være med at prøve at hjælpe dig når du sidder og ligner.. ligner... en hængt kat!" hvæsede han lavmælt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Shika Fre 3 Aug - 11:25

Grimmjow stod og kikkede på Lacus og kunne ikke helt bestemmer sig for om hun faktisk troede at han ville adlyde hendes ordre eller om hun bare håbede det.

"Hør tøsebarn præsis hvorfor skulle jeg gøre som du siger. Jeg har ikke nogen grund til og adlyde dig"
Hans stædighed kom frem og han rokkede sig ikke en meter.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Nobu Chan Fre 3 Aug - 11:33

Lacus stod på sine tær for at blive lidt højere og sagde "Du burde lytte til en pige, deet plejer some regel at give held, fordi det er os der løser jeres problemer smart ass, bare gør det for lotus hvis du ikke vil gøre det for mig" Hun smilede til ham og håbede hun kunne tale ham til fornuft.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 11:36

Lotus stod med en bolle i hånden som måtte lide døden da Minato kom stormene. Hun knyttede hånden så bollen blev mast og gik i stykker.. Hun åbnede hånden så den ødelagte bolle faldt ned på tallerken og hun vendte sig om og kiggede på ham med et irriteret blik "Hør så lige her stump.. Hvis du virkelig insisitere på at skulle lege prisen på den hvide hingst, eller i det tilfælde pony.. Så find lige en en anden og gør det overfor... Du giver mig en masse problemer.." hun trak vejret roligt et par gange og prøvede at fokusere på på at få sit temperament ned... "Jeg ligeglad hvor meget jeg ligner en hængt kat kan du takke dem og deres snak om kærlighed om.." hun sukkede og vendte sig om og støttede med begge arme og lænede hovedet ind over disken
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Lise Fre 3 Aug - 11:42

Han sank noget. Han kunne ikke bare lade hende stå... de andre var jo totalt ligeglade med hun havde det dårligt. Men måske skulle han slet ikke blande sig? Han kendte hende jo ikke rigtigt.
Han lod hende stå og tog en ny bolle, som han forsigtigt lagde på en tallerken foran hende. Så gik han stille tilbage til sit bord.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Aftensmad.. - Page 3 Empty Sv: Aftensmad..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum